Version 2.0 Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Jeg kan til en viss grad forstå hva du mener her AB 223.....Men har man først opplevd å være med en deilig kvinne som er like opptatt av å tilfredstille deg som du er av henne, så klarer jeg ikke se hvordan den fleshlighten kan overgå en dame ......Fleshlightene er superbra de altså, men man får ikke de små sammentrekningene fra vagina....man får ikke responsen som man får hos en person, når man "treffer" skikkelig på henne. Det er ingen lukter fra den....ingen væsker fra en dame. Og sist men ikke minst...man får ikke øyekontakt og kjenner ingen varm hud under hendene sine. Men ja...selve penis"massasjen" er helt suveren i fleshlightene.......Jeg bare syntes personlig det mangler det meste utenom det alt det du nevner her, blikkontakt og alt slikt, er det ikke alle som liker. Så jeg skjønner godt at noen menn liker fleshlight bedre enn en ekte vagina.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Funket ikke for meg. Fikk ikke pikken inni siden luften i fleshlighten ikke fikk noen vei å gå, ble et slags vakum :-( Anonymous poster hash: 95714...050
Gjest HarryDotter Skrevet 9. august 2014 #23 Skrevet 9. august 2014 (endret) alt det du nevner her, blikkontakt og alt slikt, er det ikke alle som liker. Så jeg skjønner godt at noen menn liker fleshlight bedre enn en ekte vagina. Ja og jeg respekterer selvsagt det. Men hadde jeg vært typen som ikke liker menneskelige relasjoner, så hadde jeg droppet hele sexen....uansett om det var leketøy eller ekte vare. Å runke er sykt godt.....men det er vel strengt tatt noe de fleste av oss gjør i mangel av noe annet? Altså fordi vi kjenner på kåtheten vi ikke får utløp for? Jeg vil vel anta, uten at jeg har fasiten selvsagt, at det de fleste av oss ønsker og drømmer om, er en partner man kan dele dette med.....og allt ellers i livet. men ellers litt enig.....Fleshlight og leketøy generellt er en flott substitute når man bare vil lukke seg inn i seg selv og bare ta hensyn til egen nytelse. Det fungerer de utmerket til...jeg har prøvd selv og de er bra! Så likesom variasjon er bra i kostholdet, vil jeg vel si at en fleshlight kan være veldig bra variabel i sexlivet også. .....Men aldri om jeg personlig vil foretrekke en silikondings fremfor en ekte kvinne.....Jeg føler det blir for lite.....men jeg innrømmer det glatt. Jeg er litt teit skrudd sammen....eneste grunnen til at jeg vil ha sex, er for å se/lukte/føle/nyte og høre en dame helt tett inntil meg. Orgasmen er bare en liten "pop" som varer i 10 sekunder......Den kan jeg få på egen hånd Absolutt allt det andre fantastiske ved sex, har jeg ikke nubbesjangs til uten en dame herregud nå er jeg trøtt....sorry med allt dette babbelet Endret 9. august 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #24 Skrevet 9. august 2014 Lol. Dette må være troll. Anonymous poster hash: b4b51...d14 Er du såret fordi noen foretrekker noe annet enn ei mus? Hvis du leser nedover, så har jeg forklart grunnen til dette.Anonymous poster hash: 06c1e...223 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #25 Skrevet 9. august 2014 Funket ikke for meg. Fikk ikke pikken inni siden luften i fleshlighten ikke fikk noen vei å gå, ble et slags vakum :-( Anonymous poster hash: 95714...050 Må åpne lokket på baksiden, eller ta ut innholdet av lommelykten;)Anonymous poster hash: 06c1e...223
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #26 Skrevet 9. august 2014 Er du såret fordi noen foretrekker noe annet enn ei mus? Hvis du leser nedover, så har jeg forklart grunnen til dette. Anonymous poster hash: 06c1e...223 Hvorfor skal jeg være såret over at en anonym bruker her inne som jeg sannsynligvis aldri kommer til å møte foretrekker et leketøy overfor et ekte kvinnemenneske? Anonymous poster hash: b4b51...d14
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #27 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor skal jeg være såret over at en anonym bruker her inne som jeg sannsynligvis aldri kommer til å møte foretrekker et leketøy overfor et ekte kvinnemenneske? Anonymous poster hash: b4b51...d14 Hvorfor skriver du troll da, når det er flere i denne tråden som gar sagt akkurat det samme? Sjangsen vil jeg si er ganske stor for at du treffer noen som kunne foretrukket det, som at det er jenter som det er damer som foretrekker dildo/ vibrator.. Betyr jo ikke at ekte sak er dårlig heller. Tvert imot er det også veldig deilig. Men forklaringen vae litt lengre bak om hvorfor det kunne være deiligere med flashlight.Anonymous poster hash: 06c1e...223 1
Gjest mann20mb Skrevet 9. august 2014 #28 Skrevet 9. august 2014 Den er da faen meg ikke på langt nær like god som ekte vare. Siden dere synes den er så mye bedre enn "ekte vare" så si til meg med hånden på hjerte at du velger den istedenfor ekte fitte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå