AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg har lagt merke til at det varierer veldig hvor langt jeg er i stand til å ejakulere. Hvis jeg tar en kjapp håndjager, spruter (skriver sprute heretter, siden det er så vanskelig å stave ejakulere) jeg nesten ikke i det hele tatt. Men hvis kåtheten har fått tid til å bygge seg opp, kan spruten bokstavlig talt stå i taket. Og mitt store spørsmål kommer på følgende bakgrunn. Jeg og min skjønne blomst av en kone, forsøker å få barn. Vil det da under ett samleie være en fordel å ha en god sprut? Slik at spermen nærmest sprutes rett inn i egget? Jeg vil også bemerke at min lanse passer perfekt inn i min kjæres rose, og jeg fyller henne godt opp, slik at spermen får noen cm kortere svømmetur, enn de ville gjort om min lanse var kortere.Anonymous poster hash: f9e2b...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Vebjørn? Er det deg, Vebjørn Sand? Anonymous poster hash: b2275...fcd 2
Klar*a Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Det viktigste er vel at spermen deponeres nærmest mulig livmorhalsen slik at den får kortest mulig svømmetur. Så sprut når den er i bunn og få din skjønne blomst til å ligge med bena høyt en liten stund etterpå slik at det ikke renner ut. Har også hørt at orgasme kan bidra til å trekke spermen nærmere målet, så å gi din skjønne en orgasme etter at du har gjort ditt skader jo ikke. 2
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg har lagt merke til at det varierer veldig hvor langt jeg er i stand til å ejakulere. Hvis jeg tar en kjapp håndjager, spruter (skriver sprute heretter, siden det er så vanskelig å stave ejakulere) jeg nesten ikke i det hele tatt. Men hvis kåtheten har fått tid til å bygge seg opp, kan spruten bokstavlig talt stå i taket. Og mitt store spørsmål kommer på følgende bakgrunn. Jeg og min skjønne blomst av en kone, forsøker å få barn. Vil det da under ett samleie være en fordel å ha en god sprut? Slik at spermen nærmest sprutes rett inn i egget?Jeg vil også bemerke at min lanse passer perfekt inn i min kjæres rose, og jeg fyller henne godt opp, slik at spermen får noen cm kortere svømmetur, enn de ville gjort om min lanse var kortere.Anonymous poster hash: f9e2b...0cd Så poetisk.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Vebjørn? Er det deg, Vebjørn Sand? Anonymous poster hash: b2275...fcd Aune, mente jeg selvfølgelig! Anonymous poster hash: b2275...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Det viktigste er vel at spermen deponeres nærmest mulig livmorhalsen slik at den får kortest mulig svømmetur. Så sprut når den er i bunn og få din skjønne blomst til å ligge med bena høyt en liten stund etterpå slik at det ikke renner ut. Har også hørt at orgasme kan bidra til å trekke spermen nærmere målet, så å gi din skjønne en orgasme etter at du har gjort ditt skader jo ikke. Jeg gir vanligvis min kjære orgasmene sine før jeg gjør mitt. Men ditt forslag er noe jeg skal ta med meg videre!Anonymous poster hash: f9e2b...0cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå