Gå til innhold

Mange som tenner på dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At dama er veldig vid, sånn at man kan fiste henne og bruke store leketøy på henne? Drit i om kuken blir for liten, fordi tro meg, det blir den uansett om den er 22 cm eller 10 cm. Men er en helt annen måte å ha sex på da;) Har møtt på et par sånne damer. De var virkelig ikke kjedelig å ha sex med. De var flinke å suge å runke også, så var ikke noe problem å bli tilfredsstilt. Så var det jo veldig spennende å se på alt hun pakket inni seg. Ble mye leking kan man si, hehe:)

Anonymous poster hash: 9aa49...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skikkelig lekestue med andre ord, hehe?:P

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på fisting, og har blitt fistet av både jenter og gutter. Det gir meg noen helt ville orgasmer hvis det blir gjort riktig. :) Jeg vil ikke gjøre det med hvem som helst, det må være noen jeg er rimelig trygg på, og som kjenner meg og hvordan jeg reagerer.

Selv om jeg kan ta en hånd så blir ikke en pikk for liten. Jeg nyter med stor glede en vanlig størrelse pikk :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på fisting, og har blitt fistet av både jenter og gutter. Det gir meg noen helt ville orgasmer hvis det blir gjort riktig. :) Jeg vil ikke gjøre det med hvem som helst, det må være noen jeg er rimelig trygg på, og som kjenner meg og hvordan jeg reagerer.

Selv om jeg kan ta en hånd så blir ikke en pikk for liten. Jeg nyter med stor glede en vanlig størrelse pikk :)

Oja så bra da:) Godt å høre at man kan nyte en normal penis da.:) Men får du like mye nytelse som en stor dildo eller når du blir fistet da eller med en vanlig penis?:)

Skrevet

Oja så bra da:) Godt å høre at man kan nyte en normal penis da. :) Men får du like mye nytelse som en stor dildo eller når du blir fistet da eller med en vanlig penis? :)

Jeg får mer nytelse med fisting enn med en stor dildo. (Bruker dildo også, men ekte hud er bedre ;) )

En vanlig penis nyter jeg absolutt, men det blir så annerledes i forhold til fisting at det ikke er helt sammenlignbart. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er to helt forskjellige ting. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mer nytelse med fisting enn med en stor dildo. (Bruker dildo også, men ekte hud er bedre ;) )

En vanlig penis nyter jeg absolutt, men det blir så annerledes i forhold til fisting at det ikke er helt sammenlignbart. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er to helt forskjellige ting. :)

Så det gjør ikke så mye om du er med en mann som har litt liten da kanskje, siden du liker så mye annet?:) Du har jo forstått av sex ikke bare er inn og ut da. Har selv over snittet, men følte meg litt liten da jeg var med de to jeg snakket om, men hadde masse nytelse av å se på alt hun gjorde.;) Ble faktigst mere kåt, fordi dette var helt nytt for meg.:) Og det var opphissende å være inni henne etter jeg hadde fistet henne eller brukt dildo på henne. Spenningen i kroppen bygget seg jo opp over lengre tid av å se, nyte å sanse..:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo være fryktelig løs da, hvordan kan en pikk engang kjenne at den er inni deg?

Jeg er glad jeg såvidt får inn 2 fingre.

Anonymous poster hash: 106b3...e40

• Liker 1
Skrevet

Du må jo være fryktelig løs da, hvordan kan en pikk engang kjenne at den er inni deg?

Jeg er glad jeg såvidt får inn 2 fingre.

Anonymous poster hash: 106b3...e40

Jeg er faktisk ikke spesielt løs eller vid. Hvis jeg skal få inn en hånd krever det mye oppvarming :)

Jeg bruker også en del tid på knipeøvelser, så jeg er stram nok når det trengs :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk ikke spesielt løs eller vid. Hvis jeg skal få inn en hånd krever det mye oppvarming :)

Jeg bruker også en del tid på knipeøvelser, så jeg er stram nok når det trengs :)

Nei hvis du har godt trente muskler der nede og du kniper mens mannen er inni deg, så burde det gå helt fint.:) Men er ikke vant til at damer trenger å stramme under sex, men de to som likte fisting og store leketøy strammet sånn at jeg skulle kjenne når jeg var inni de.:) Så gikk helt fint da:)

AnonymBruker
Skrevet

Så er det jo litt deilig å vite at man er litt for liten, fordi da kan man få leke med sexleketøy og fisting..;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet

Ja er det ikke hærlig at folk nyter sex?:) Er jo det bestw som finnes. Hadde alle hatt god sex, så hadde nok køene i psykiatrien gått ned betraktelig;)

• Liker 3
Skrevet

Så det gjør ikke så mye om du er med en mann som har litt liten da kanskje, siden du liker så mye annet? :) Du har jo forstått av sex ikke bare er inn og ut da. Har selv over snittet, men følte meg litt liten da jeg var med de to jeg snakket om, men hadde masse nytelse av å se på alt hun gjorde. ;) Ble faktigst mere kåt, fordi dette var helt nytt for meg. :) Og det var opphissende å være inni henne etter jeg hadde fistet henne eller brukt dildo på henne. Spenningen i kroppen bygget seg jo opp over lengre tid av å se, nyte å sanse.. :)

Det gjør meg ingen ting å være sammen med en mann som er litt liten, sex er veldig mye mer enn bare inn og ut ja :) Dessuten så har jeg såpass god muskelkontroll at jeg fint nyter også lit mindre peniser.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør meg ingen ting å være sammen med en mann som er litt liten, sex er veldig mye mer enn bare inn og ut ja :) Dessuten så har jeg såpass god muskelkontroll at jeg fint nyter også lit mindre peniser.

Så bra da:) Så går det jo ann å bruke dildo og penis samtidig inni jenta også.:) Har prøvd dildo og min inni musa på ei jeg hadde sex med, eller 1 i hvert hull. Var veldig digg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...