AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg har aldri brukt tamponger, fordi det har skremt meg litt Men, etter at jeg mistet jomfrudommen min for noen måneder siden, og har hatt mye sex siden da, tenkte jeg å prøve. Jeg syntes det var ubehagelig og jeg kjente veldig godt at den satt i. Kan jeg ha gjort noe feil? Jeg brukte den minste størrelsen. Må den langt inn? Anonymous poster hash: 62e97...114
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Det er ikke meningen at du skal kjenne den..Jeg vil tru du ikke har satt den langt nok inn. Den skal inn, og så bak hvis du skjønner. Anonymous poster hash: a58b7...99d
TøydukkeAnna Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Bruk tampax. De er mye lettere å få inn riktig. Jeg brukte de i begynnelsen
bippo Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 OB er forferdelige å bruke, syns jeg. Jeg har fått så vondt av dem at jeg tør ikke å bruke tamponger lenger engang. Gynekologen min anbefalte også tampax, som hun over nevnte, men jeg har til gode å prøve de..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå