AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Del Skrevet 7. august 2014 jeg vet ikke jeg bare synes at ordet barn er et dumt ord? liker unger mye bedre enn barn, det høres liksom så dullete ut. Anonymous poster hash: 51bb9...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2014 #2 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg misliker ordet hater. Det høres så hatsk ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. august 2014 #3 Del Skrevet 7. august 2014 Eg også Eg seier alltid unger eller småttiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. august 2014 #4 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Eg også Eg seier alltid unger eller småttiser. Er du ungen eller småttisen til dine foreldre, hvis de skulle omtale deg som noe annet enn datteren sin? Endret 7. august 2014 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. august 2014 #5 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg foretrekker ordet krapyl. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. august 2014 #6 Del Skrevet 7. august 2014 Småfolk, unger, barn, kidsa, småkrapylene eller drittungene....Samme hvilket navn de går under. Syns forøvrig at navnet dems virker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. august 2014 #7 Del Skrevet 7. august 2014 Er du ungen eller småttisen til dine foreldre, hvis de skulle omtale deg som noe annet enn datteren sin? Dei seier bare navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Del Skrevet 7. august 2014 Er du ungen eller småttisen til dine foreldre, hvis de skulle omtale deg som noe annet enn datteren sin? Jeg er absolutt ungen, avkom eller dattera til min mor. Jeg er iallefall ikke et barnAnonymous poster hash: d22af...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg synes barn er det fineste å si. Unger er så... bygda. Anonymous poster hash: 2f921...e64 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #10 Del Skrevet 7. august 2014 jeg vet ikke jeg bare synes at ordet barn er et dumt ord? liker unger mye bedre enn barn, det høres liksom så dullete ut. Anonymous poster hash: 51bb9...981 Seriøst TS, det der kunne vært meg som hadde skrevet det. Jeg har tenkt det samme mange ganger. Hater ordet barn! Anonymous poster hash: 844f6...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffelattn Skrevet 7. august 2014 #11 Del Skrevet 7. august 2014 jeg vet ikke jeg bare synes at ordet barn er et dumt ord? liker unger mye bedre enn barn, det høres liksom så dullete ut.Anonymous poster hash: 51bb9...981 Tja, jeg tenker motsatt...liker ikke ordet "unger", så sier "barna". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 7. august 2014 #12 Del Skrevet 7. august 2014 Ankelbitere ..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. august 2014 #13 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Seriøst TS, det der kunne vært meg som hadde skrevet det. Jeg har tenkt det samme mange ganger. Hater ordet barn! Anonymous poster hash: 844f6...7ef Hvis du har avkom, eller hva man skulle kalle det, selv; hvordan omtaler du det hvis noen spør, uten å presisere kjønn? Endret 7. august 2014 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2014 #14 Del Skrevet 7. august 2014 Ankelbitere ..... .....ha-ha-ha, eller Grevlinger med andre ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2014 #15 Del Skrevet 7. august 2014 Barn er mer nøytralt enn unger. Jeg ville sagt ungene, men skrevet barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #16 Del Skrevet 7. august 2014 Åh nei syns det er motsatt. Unga er mer respektløst syns jeg. Anonymous poster hash: 93651...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #17 Del Skrevet 7. august 2014 Hvis du har avkom, eller hva man skulle kalle det, selv; hvordan omtaler du det hvis noen spør, uten å presisere kjønn? Ungen. Anonymous poster hash: 844f6...7ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2014 #18 Del Skrevet 7. august 2014 jeg vet ikke jeg bare synes at ordet barn er et dumt ord? liker unger mye bedre enn barn, det høres liksom så dullete ut. Anonymous poster hash: 51bb9...981 Ja, ja, ikke at jeg forstår hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. august 2014 #19 Del Skrevet 7. august 2014 Barn er avkommet til mennesker, unger er avkommet til dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #20 Del Skrevet 7. august 2014 Barn er da langt "penere" enn unger. I alle fall etter min mening Anonymous poster hash: a9e7b...825 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå