Gå til innhold

Bonusbarn. Få egne barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

inspirert av denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=858434 starter jeg en ny for å ikke kuppe den gamle.

Jeg er bonusmor til to nydelige jenter som er hos oss annenhver uke (kommer ofte innom i de ukene de ikke er hos oss, også).

Jeg kjenner at jeg blir så utslitt.

Jeg har alltid trodd at jeg skulle få barn. Jeg ønsker meg barn. Mannen min ønsker barn med meg. Men jeg vet virkelig ikke om jeg tør! Når jeg tenker på hvor slitsomt det er bare å ha disse jentene annenhver uke (vær så snill å ikke misforstå meg her, det er innmari mye flott og positivt også. jeg ville ikke vært dem foruten!), og så forestiller meg hvordan det vil være å ha et barn som er avhengig av meg 100% av tiden, blir jeg...matt.

Er det noen her som har erfaring å dele av? Noen som kan fortelle meg at alt blir helt annerledes med egne barn og at jeg ikke har noe å være redd for? Er det noen som har opplevd at det blir lettere etter å ha fått egne barn?

Hilsen usikker stemamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fått en, spesielt med egne unger og at det er noe dere deler sammen dere to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...