AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hei! Jeg begynte på Cerazette for litt over en måned siden, og er nå en uke inn i brett to. Nå har jeg begynt å blø ganske kraftig, nesten like mye som en vanlig mens, og syns dette er litt rart, men tenkte jeg skulle spørre her om det er vanlig? Og om hvor lenge/ofte dette vanligvis skjer? Jeg har på alarm, så jeg tar den til fast tid hver dag. Har hørt at man kan få litt mellomblødning eller hva det heter, men trodde det kom til å være bare en liten flekk i trusa, og så ferdig.. På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 63963...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 De første tre månedene skal det være vanlig. Jeg hadde det jeg og, riktignok ikke like kraftig som du beskriver, men bare en konstant "gugge", haha. Men det gikk over! Anonymous poster hash: 9b614...a6e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Haha, okey. Takk for svar! Anonymous poster hash: 63963...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg opplever også dette nå. Begynte for ca 1 mnd og 2 uker siden, og er på min 3 mens ikke så kraftig som vanlig da, men kjipt å ha mensen med 14 dagers mellomrom. Også er det litt blødninger innimellom også. Jeg synes det er litt ekkelt å ha sex da, så håper det går over Anonymous poster hash: b5501...8b9
ohdeergod Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Noen får blødinger i starten. Jeg fikk litt blødninger de første månedene, men etterhvert slutta mensen helt Det kan være at du får litt blødinger innimellom, eller ikke mensen i det hele tatt. Dette er veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Ja, jeg startet jo på dem fordi jeg er så forbanna lei av å ha mensen, så jeg ble litt skuffet. Mest fordi jeg hadde hverken bind eller tamponger i huset, så jeg måtte spurte til butikken med trusa full av dopapir. Ah, gledene ved å være kvinne. Jeg opplever også dette nå. Begynte for ca 1 mnd og 2 uker siden, og er på min 3 mens ikke så kraftig som vanlig da, men kjipt å ha mensen med 14 dagers mellomrom. Også er det litt blødninger innimellom også. Jeg synes det er litt ekkelt å ha sex da, så håper det går over Anonymous poster hash: b5501...8b9 Din tredje! :o Da har jo ikke jeg noe å klage over! Anonymous poster hash: 63963...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Ja, jeg startet jo på dem fordi jeg er så forbanna lei av å ha mensen, så jeg ble litt skuffet. Mest fordi jeg hadde hverken bind eller tamponger i huset, så jeg måtte spurte til butikken med trusa full av dopapir. Ah, gledene ved å være kvinne. Din tredje! :o Da har jo ikke jeg noe å klage over! Anonymous poster hash: 63963...f5c Hehe Men jeg klarer meg fint da! Det er mye svakere mens enn jeg er vant til, så jeg er glad for det i det minste. Men, orker ikke at dette skal vare i mange måneder nei Anonymous poster hash: b5501...8b9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Hehe Men jeg klarer meg fint da! Det er mye svakere mens enn jeg er vant til, så jeg er glad for det i det minste. Men, orker ikke at dette skal vare i mange måneder nei Anonymous poster hash: b5501...8b9 Ja det er jo bra i det minste! Men det skjønner jeg godt! Håper dette blir min siste på en stund, jeg føler meg liksom litt funksjonshemmet når jeg har mensen. Anonymous poster hash: 63963...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Nå er vel dette individuelt, men det kan være lurt å være veldig nazi på tidspunktet dere tar Cerazette og ha et fast klokkeslett hver dag. Selv pleier jeg å ha en alarm på telefonen og stille den til "pilletid" hvis f.eks. klokken skal stilles eller at jeg reiser i tidssoner. Hvis jeg tar pillen noen timer for sent, så får jeg småblødninger senere. Anonymous poster hash: ba916...d50
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Nå er vel dette individuelt, men det kan være lurt å være veldig nazi på tidspunktet dere tar Cerazette og ha et fast klokkeslett hver dag. Selv pleier jeg å ha en alarm på telefonen og stille den til "pilletid" hvis f.eks. klokken skal stilles eller at jeg reiser i tidssoner. Hvis jeg tar pillen noen timer for sent, så får jeg småblødninger senere. Anonymous poster hash: ba916...d50 Tok den sent én dag pga reising (var lur og puttet pillene i kofferten som jeg sjekket inn), tror du det har mye å si? Har vært temmelig nøye på det ellers. Anonymous poster hash: 63963...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Kanskje det er derfor det er sånn til meg. Jeg er ikke så flink til å ta de eksakt til samme tid, men passer på at det ikke går mer enn 3 timer over. Anonymous poster hash: b5501...8b9
lillsunshine Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Du må gi Cerazette tid før du avskriver det. Det kan gjerne gå 3 mnd før det stabliserer seg. Jeg har hatt litt småblødninger i starten, men det har gått over. I stedet har jeg mistet mensen. Selv om det er kjipt med småblødninger synes jeg det er bedre enn mensenperioden. Jeg blir skikkelig dårlig de to første dagene av mensen og med Cerazette slipper jeg den måndlige smertehelvete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå