Treningsglad Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hei. Har funnet ut at jeg har en for høy fettprosent og dette ønsker jeg å gjøre noe med. Jeg ligger på et relativt lavt kalorinivå (ca 2300-2500 kcal daglig). Og jeg har ikke tid til å bevege meg så mye mere enn det som jeg allerede gjør. Så da tenkte jeg at urter etc kan være løsningen for å gå ned i fettprosent. Har lest litt om dette og følgende urter skal visstnok øke forbrenninga: Guarana Grønn-te Noen flere forslag? Hilsen Mann i 20 årene.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Hei. Har funnet ut at jeg har en for høy fettprosent og dette ønsker jeg å gjøre noe med. Jeg ligger på et relativt lavt kalorinivå (ca 2300-2500 kcal daglig). Og jeg har ikke tid til å bevege meg så mye mere enn det som jeg allerede gjør. Så da tenkte jeg at urter etc kan være løsningen for å gå ned i fettprosent. Har lest litt om dette og følgende urter skal visstnok øke forbrenninga: Guarana Grønn-te Noen flere forslag? Hilsen Mann i 20 årene. Chili (?) Kaffe Anonymous poster hash: e995a...bf3
Gjest Vevila Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Lavt kalorinivå??? Tror med fordel du kan kutte en god del ned på inntaket. Urter i seg selv vil neppe utgjøre noe stor forskjell, men sterke krydder er vel det nærmeste du kommer.
Gjest Vevila Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Blinkset litt, trodde ikke du var i noe særlig bevegelse.. Allikevel tror jeg ikke urter er veien å gå altså. Du må nok bare spise mindre, pass på nok proteiner.
Minya Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Chili og enkelte andre sterke kryddertyper kan øke forbrenningen noe, men ikke mer enn at du bør trene mer og spise litt mindre for å få noe særlig mer effekt.
Treningsglad Skrevet 7. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2014 Mange takk for forslagene folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå