Treningsglad Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hei. Har lett og lett, men jeg har enda ikke funnet et sted i Norge som selger et rent Biotin kosttilskudd. Noen her som vet om noen nettbutikker i Norge som selger Biotin? De fleste tilskuddene inneholder andre vitaminer enn Biotin og, men jeg ser kun etter Biotin. Takk for svar.
Treningsglad Skrevet 7. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2014 Kjøp for hest. Tror ikke det er så lurt.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Tror ikke det er så lurt. Hvorfor trenger du det tilskuddet uansett? Og det er neppe noe mer skadelig enn vanlig tilskudd da det er helt rent. Ser nicket ditt, du er vel klar over at biotin ikke gir noe treningsutbytte?Anonymous poster hash: a62d1...714
Treningsglad Skrevet 8. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2014 Hvorfor trenger du det tilskuddet uansett? Og det er neppe noe mer skadelig enn vanlig tilskudd da det er helt rent. Ser nicket ditt, du er vel klar over at biotin ikke gir noe treningsutbytte?Anonymous poster hash: a62d1...714 Jeg har bytta multivitamin til en som ikke inneholder biotin.
Cessa74 Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Du får kjøpt ren biotin på amazon.com og ebay.com Et vanlig kosttilskudd i bla USA, men i høyere doser enn det som er tillat i Norge. Det er derfor en liten mulighet for at det stoppes hos tollen og returneres til selger.. Men jeg har kjøpt ren biotin 4 ganger, og 3 av 4 ganger fikk jeg det hjem i postkassen. En gan ble det stoppet, fikk da brev om at vitamindosen var over lovlig grense og dermed egentlig forbudt å importere/betsille inn til Norge. 1
Mrs Smith Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Spis rødt kjøtt, haugevis av biotin i det.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Jeg har kjøpt biotin fra iherb. Anonymous poster hash: a9097...93b
miramis Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Jeg har bytta multivitamin til en som ikke inneholder biotin. Hvor dårlig kost har du egentlig? Ville satset på å sjekke blodverdiene dine hos lege, med mindre meningen er å produsere dyr urin.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Eggeplommer er en god kilde til biotin. Anonymous poster hash: 602f3...851
Treningsglad Skrevet 9. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2014 Hvor dårlig kost har du egentlig? Ville satset på å sjekke blodverdiene dine hos lege, med mindre meningen er å produsere dyr urin. Har et godt kosthold jeg, ikke noe i veien med det.
miramis Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Har et godt kosthold jeg, ikke noe i veien med det. Da er både multivitamin og biotin bortkastede penger. :-)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Det er totalt bortkastet å bruke penger på biotin, som andre har sagt allerede. Biotin finnes i små mengder i de fleste matvarer og mangelsykdom er uhyre sjelden/forekommer omtrent ikke. Rådet om å spise eggeplommer håper jeg var en spøk, da rå egg inneholder avidin, som faktisk hindrer opptak av biotin. Så med mindre TS spiser mange rå eggeplommer hver dag, er kosttilskudd unødvendig. men, det er et fritt land, og folk står dermed fritt til å sløse bort pengene sine på bortkastede ting hvis det er det de vil.Anonymous poster hash: d7fa9...157
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå