enjoyitall Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 Jeg liker mennesker som er lykkelig. Jeg liker og kle meg i strømpebukser og damesko og noe sminke men føler meg verken trans eller cross. Når damer kan bruke herreklær/sko som "normale" kvinner kan vel en mann gjøre det samme? Men jeg respekterer alle men vil selv ikke kalles trans eller crossdresser når jeg er hetero mann og bare gjør det samme som damer gjør. Mikser det jeg liker fra begge kjønn. Men stå på uansett hva du er, også trenger jeg sminkekurs 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #22 Skrevet 21. april 2017 Hvorfor er det slik at når transer snakker om det å være kvinne, så skal jenteklær skal være ting som kjole og skjørt og å være kvinne skal være å sminke seg? Er det virkelig alt som skal til for å være få betegnelsen kvinne så kan man jo ta en ape og kle den opp i kjole og sminke (uten at jeg mener at en biologisk mann er å betrakte som ape nå da). Beklager, men jeg som kvinne føler dette blir litt vel lettvint. Anonymkode: ddb40...2c4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #23 Skrevet 21. april 2017 Hadde jeg ikke vert sammen me verdens beste mann kan vi bytte jeg er dame men "gutte jente " syns de er stress me høge hæler og kjole . Var "gangster" på u skolen haha . Er ganske kvinnelig da me løshår og sminke men liker best gå uten og slaske haha du kunne fått kroppen min og bytta hah . Anonymkode: bbb64...098
LiseTV Skrevet 21. april 2017 Forfatter #24 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at når transer snakker om det å være kvinne, så skal jenteklær skal være ting som kjole og skjørt og å være kvinne skal være å sminke seg? Er det virkelig alt som skal til for å være få betegnelsen kvinne så kan man jo ta en ape og kle den opp i kjole og sminke (uten at jeg mener at en biologisk mann er å betrakte som ape nå da). Beklager, men jeg som kvinne føler dette blir litt vel lettvint. Anonymkode: ddb40...2c4 Vil ha på kjole for det er så behagleg å bruke
Gjest NotNaomi Skrevet 22. april 2017 #25 Skrevet 22. april 2017 Les John Irving Ts,om du ikke alt har. Han kan formidle,og tror han lærer oss at fordommer er noe meningsløse greier :-) herregud,vær som du er.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #26 Skrevet 22. april 2017 19 timer siden, LiseTV skrev: Vil ha på kjole for det er så behagleg å bruke Går du i kilt slipper du og å bruke undertøy 😈 Anonymkode: ddb40...2c4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #27 Skrevet 22. april 2017 Beklager for trangsynheten. Er jo mange ting som er behagelig å bruke.. 21 timer siden, LiseTV skrev: Vil ha på kjole for det er så behagleg å bruke Bruker du trange kjoler eller litt "videre" typer? Anonymkode: ddb40...2c4 1
LiseTV Skrevet 23. april 2017 Forfatter #29 Skrevet 23. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager for trangsynheten. Er jo mange ting som er behagelig å bruke.. Bruker du trange kjoler eller litt "videre" typer? Anonymkode: ddb40...2c4 Bruker alle typer kjoler, men liker godt maxikjoler.
Perle Skrevet 23. april 2017 #30 Skrevet 23. april 2017 Vet ikke hva du vil med innlegget, men jeg er glad du har det godt med deg selv og lever ut alle dine sider. Forandre deg ikke for noen! Fine kjoler er gøy! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå