Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden jeg var barn hatt en dragning til å bruke jenteklær. Var så heldig at jeg hadde en søster som jeg tyvlånte kjoler fra. Har lærte meg å leve som transe og har det ganske bra selv jeg dama i meg bor for det meste i ett skap. Nå er jeg ferdig med ferien snart. Har fått vere dame i nestne 3 uker.

Om jeg fikk tilbud om å bli "helbredet" for min trang til bruke dameklær, så ville jeg ikke gjort det. Føler at Lise, den lille tiden hun få vere ute er så stor del av meg som gir meg så mye. Ville heller ikke blitt opperert til fulltids dame. Men kun ønsket meg litt større bryster. :danse:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som har det som deg. En som så gjerne skulle hatt mere tid og plass til å få være sin indre kvinne, men familie og samfunn ser litt anderledes på det, så hun lever i skjul enn så lenge. Vi har hatt mange oppbyggelige samtaler om temaene som er knyttet til det å ønske å være seg selv, uansett hva folk rundt måtte mene om det. Jeg støtter deg i din rett til å være den du er. :dagens-rose:

Anonymous poster hash: dcaab...b7b
  • Liker 1
Skrevet

Takk :vin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette er veldig interessant. Ser du på deg selv som kvinne, eller er det bare en liten del av deg som liker å pynte deg opp som kvinne? Blir du forelsket i kvinner eller menn? :)

Anonymous poster hash: be70a...6fd
  • Liker 1
Skrevet

Er lett bi, men tenner mest på jenter.

Gjest Singelgut37
Skrevet

Fred være med det, synes man skal gøre og leve som man vil . hvorfor kan man ikke bare respektere hverandre . Bra du er lykkelig

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

hei,høres ut som vi er i samme båtføler det på samme måte som du beskrivet ts, bortsett fra jeg kunne tenkt meg opperasjon :)

Endret av lipgloss
Skrevet

uffda, det hørtes ikke greit ut.

• Liker 1
Skrevet

For håpe samfunnet endrer holdninger slik at du en dag kan leve fullt ut uten fordommer og stygge blikk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært litt fascinert av transvetisme som fenomen. En ting jeg lurer på, er hvordan denne trangen til å kle seg i kvinneklær oppstår? Og hvorfor? Hvordan kjennes det ut når du får behov for å kle deg om til kvinne? Er det et behov for å være en annen enn den man er, fordi man sliter med identitetsproblematikk som er drivkraften? Eller er det noe helt annet? Jeg skal innrømme at jeg sliter litt med å forstå dette...

Anonymous poster hash: dfb59...a98
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har siden jeg var barn hatt en dragning til å bruke jenteklær. Var så heldig at jeg hadde en søster som jeg tyvlånte kjoler fra. Har lærte meg å leve som transe og har det ganske bra selv jeg dama i meg bor for det meste i ett skap. Nå er jeg ferdig med ferien snart. Har fått vere dame i nestne 3 uker.

Om jeg fikk tilbud om å bli "helbredet" for min trang til bruke dameklær, så ville jeg ikke gjort det. Føler at Lise, den lille tiden hun få vere ute er så stor del av meg som gir meg så mye. Ville heller ikke blitt opperert til fulltids dame. Men kun ønsket meg litt større bryster. :danse:

Tenker du å gjennomgå delvis kjønnsskifte, som i hormonkur + silikonpupper men ikke fjerning av snoppen? "Pre-op", med andre ord, og leve fullt ut som det? Eller tenker du mer som i kjole og løspupper i helger og ferier, men ellers leve som mann i hverdagen?

Tenner du på kvinner eller på menn?

Hvordan ser du for deg fremtiden når det gjelder samlivet og kjærligheten?

Endret av evnukken
Skrevet

Jeg har alltid vært litt fascinert av transvetisme som fenomen. En ting jeg lurer på, er hvordan denne trangen til å kle seg i kvinneklær oppstår? Og hvorfor? Hvordan kjennes det ut når du får behov for å kle deg om til kvinne? Er det et behov for å være en annen enn den man er, fordi man sliter med identitetsproblematikk som er drivkraften? Eller er det noe helt annet? Jeg skal innrømme at jeg sliter litt med å forstå dette...

Anonymous poster hash: dfb59...a98

Kan ikke selv forstå hvorfor jeg er slik, Ettersom jeg oppdaget alt 5-6 årsalder så må det vere medfødt.

Skrevet

Tenker du å gjennomgå delvis kjønnsskifte, som i hormonkur + silikonpupper men ikke fjerning av snoppen? "Pre-op", med andre ord, og leve fullt ut som det? Eller tenker du mer som i kjole og løspupper i helger og ferier, men ellers leve som mann i hverdagen?

Hei, jeg tenner mest på kvinner. Har veldig lyst på ekte bryster, men vet at det løpet er kjørt for meg. Skulle gjerne tatt hormoner for det i ungdomen, men det er historie. Det jeg savner nå er å kunne ta på meg en kjole når jeg har lyst, særlig om morgenen og etter en dusj. Sitte på altan i kjole og kose meg. MEN kona vil ikke at mine sønner skal se meg som dame.. Hun er redd nabo også skal se meg.

Tror etthvert at noen helsplager er skuld i mitt liv er for mye inne i skapet.

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Nå er jeg forvirret. I en tråd på seksualitetsforumet sa du at du er født med eggstokker, og her skriver du at du er en transemann?

Gjest Singelgut37
Skrevet

Heheh ja dette forteller jo en del om hvor smart personen er ;)

Mange Lise Herpå ...

Skrevet

Missforståelse-sammenblandin eller gudene vet. Jeg har aldri sagt jeg er født med eggstokker, jeg er fullt ut født som mann, men føler meg en del som dame. Det er vel lov?

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ikke gi deg med det. Jeg er som deg men har bestemt meg for og ta likestillingsloven fullt ut.Kan hun kan jeg. loven tillater deg selv om hun sier: det er noe annet.

Kanskje vi skal gå ut og ta en øl sammen?

41 år fra jessheim

• 2 år senere...
Skrevet

Ble det noen øl og treff på dere?  :) 

Anonymkode: dcaab...b7b

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det noen øl og treff på dere?  :) 

Anonymkode: dcaab...b7b

Noen ganger er det merkelig vis slik at folk ønsker at andre skal like dem slik de er, men når det er snakk om å møte andre som er som dem selv så avstår de.

Anonymkode: 34a20...16f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er det merkelig vis slik at folk ønsker at andre skal like dem slik de er, men når det er snakk om å møte andre som er som dem selv så avstår de.

Anonymkode: 34a20...16f

Slik er livet. Koser meg i en fin kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...