Carouselle Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hvor oppbevarer dere veskene deres? Jeg har alltid hatt plass på soverommet, eller tilhørende walk-in closet, men nå har vi flyttet og størrelsen på rommene gjør at det verken er plass i klesskapet til noe annet enn klær og at walk-in closet utgår. Nå trenger jeg litt tips og ideer slik at jeg får planlagt best mulig i mitt nye hjem
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Noen benger i entreen, de som blir brukt oftest, og noen har gått ned i en tatt boks og satt i en kommodeskuff. Og de fineste ligger pent i støvbaggen sin i garderobeskapet i entreen. Anonymous poster hash: f0b8d...635
Carouselle Skrevet 8. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2014 Takk for innspill Jeg er helt desorientert i nytt hjem! Hadde alt på stell i det gamle, og nå må jeg børja om.. Too many bags
Musken Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Mine henger på døra på soverommet. Har en knaggrekke som henges på døra, a la denne https://www.ahlens.no/dekorere_og_smamobler/knagger-kroker/krok-over-dor-id-78783d87ff0444f5b316cf817671c2f4.html
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Noen henger på kroker i gangen, og de som blir minst bruk henger på kroker på siden av kommoden. Limt på slike kroker med festetape. Anonymous poster hash: fda6f...f36
Carouselle Skrevet 11. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2014 Takker for innspill Tror jeg skal prøve å få plass til en del av de i vårt kommende garderobeskap i gangen. Håper også på en bedre garderobeløsning på soverommet slik at de mer eksklusive kan få bo der. Hvordan er det mulig å doble boareal og likevel ikke ha plass til veskene
Alina X Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Heng veskene på kleshengere. Ranger dem etter størrelse så er det lettere å finne den veska du vil bruke. Heng feks alle de små "partyveskene"på en kleshenger, veskene du bruker til vanlig bruk på en kleshenger osv..de må ha litt reim å henge i da. Alle clutchveskene og veskene med håndtak kan du ha i hyller.
Carouselle Skrevet 11. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2014 Heng veskene på kleshengere. Ranger dem etter størrelse så er det lettere å finne den veska du vil bruke. Heng feks alle de små "partyveskene"på en kleshenger, veskene du bruker til vanlig bruk på en kleshenger osv..de må ha litt reim å henge i da. Alle clutchveskene og veskene med håndtak kan du ha i hyller. God idé
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå