Gå til innhold

Hvordan få orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå. Vi har det utrolig bra og jeg er fortsatt stormforelsket i han. Vi har planer om å flytte sammen når han kommer hjem fra militæret osv.. Men vi har ett problem.

Jeg har aldri "kommet" eller fått en orgasme før. Og jeg har (dessverre) latt som utrolig mange ganger.. Dette har jeg ekstremt dårlig samvittighet for og jeg VET det er galt. Noen ganger er det fordi han ikke gir seg før jeg kommer og jeg vil få han til å slutte, andre ganger gjør jeg det fordi jeg vet han blir lei seg om jeg ikke gjør det. Jeg forstår bare ikke hva problemet er.. Han er min første sexpartner, men jeg tror han er utrolig flink. Vi har prøvd mye forskjellig (stillinger osv), så problemet ligger ikke i å kun ha misjonær. Noen ganger tror jeg at jeg har nærmet meg, føles nesten ut som om jeg kommer til å tisse på meg? Men det er deilig, da. De gangene jeg har nærmet meg, har vi vært helt alene og jeg har kunnet laget så mye lyd jeg ville og vi har ikke måtte være forsiktige for at noen skulle ha hørt oss.

Jeg har heller aldri kommet av meg selv, har knapt onanert for meg selv heller. Kun noen få ganger for å utforske.

Jeg er desperat.. Jeg vil ikke late som om jeg kommer lenger, jeg vil føle hvordan det føles! Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 7cc46...c50
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å stikke en nøkkel i stikkontakten, det funker fett.

Anonymous poster hash: b847b...126
AnonymBruker
Skrevet

Klitorisstimulering! Jeg får ikke orgasme av bare samleie. Men de sterkeste orgasmene får jeg når kjæresten min slikker meg samtidig som han fingrer meg, så jeg blir stimulert både inni og utenpå. Jeg merker at de gangene jeg sliter med å komme, så hjelper det å prøve å slappe av i underlivet, og vippe hofta litt opp, hvis du skjønner hva jeg mener.

Anonymous poster hash: 506b6...0ae
Skrevet

bestill deg en vibrator etter eget ønske på en nettside, og ta deg en kveld helt alene for å bli kjent med deg selv og hva som føles bra for deg :) etter du har blitt bedre kjent med hva som fungerer for deg kan du forsøke det sammen med partneren din :)

Skrevet

Om han f.eks slikker deg, så må du ikke fokusere så fælt på orgasmen. Om du kun ligger der og stresser og føler du MÅ få orgasme, så går det aaaaldri. Du må fokusere på nytelsen og kåtheten din. Slapp helt av i underlivet ditt, og tenk på digge ting. Plutselig så løsner det :)

AnonymBruker
Skrevet

Første bud er å begynne å onanere, er nå min mening.

Tipper jeg klarer å få orgasmer såpass enkelt, og kommer i 99,5% av gangene, nettopp pga mye onani, og har lært meg hva jeg og kroppen min liker.

Tror partneren min er veldig glad for dette:-)

Anonymous poster hash: 4bd15...01e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første bud er å begynne å onanere, er nå min mening.Tipper jeg klarer å få orgasmer såpass enkelt, og kommer i 99,5% av gangene, nettopp pga mye onani, og har lært meg hva jeg og kroppen min liker. Tror partneren min er veldig glad for dette:-) Anonymous poster hash: 4bd15...01e

Signerer.

Anonymous poster hash: 8b38c...c4f

Skrevet

Som sagt over, bør du begynne å prøve å få orgasme på egenhånd først. Selv tok det lang tid før jeg klarte å komme med en parter selv om jeg klarte det på egenhånd. Klarte det først etter å ha vært sammen med kjæresten min i 3 måneder, og "trikset" vårr er at vi bruker en stilling det han står på gulvet på kanten av senga mens jeg ligger på ryggen. Da treffer han helt perfekt, jeg kan holde på der nede på meg selv og jeg får full utsikt til det som skjer. Hvis han kommer før meg, bruker han å gå over til å fingre g-punktet mens jeg fingrer meg selv, og da kommer jeg alltid innen 10 sekunder. (Har aldri kommet uten at klitoris har vært involvert.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...