Corine Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg skal ta med samboeren på overraskelsestur til London i høst. Dette blir vår første helgetur alene på over 7 år! Har fått tre barn i rask rekkefølge, og vi har ikke klart å prioritere alenetid. Så nå er det på tide! Ønsker derfor å legge litt ekstra penger i å få en flott tur. Hotellet må ligge sentralt og være bra standard. Gjerne det "lille ekstra". Flott utsikt er et pluss. Har noen anbefalinger?
cellar Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Disse hotellene er de som er rangert best av tripadvisor. Men de på toppen er ikke billige
Kjetil E Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Jeg skal ta med samboeren på overraskelsestur til London i høst. Dette blir vår første helgetur alene på over 7 år! Har fått tre barn i rask rekkefølge, og vi har ikke klart å prioritere alenetid. Så nå er det på tide! Ønsker derfor å legge litt ekstra penger i å få en flott tur. Hotellet må ligge sentralt og være bra standard. Gjerne det "lille ekstra". Flott utsikt er et pluss. Har noen anbefalinger? Du har Hotell Shangri La i øverste delen av The Shard, vanvittig utsikt og grei belligenhet. Men koster skjorta og litt til for å si det pent.
Euphemia Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg skal ta med samboeren på overraskelsestur til London i høst. Dette blir vår første helgetur alene på over 7 år! Har fått tre barn i rask rekkefølge, og vi har ikke klart å prioritere alenetid. Så nå er det på tide! Ønsker derfor å legge litt ekstra penger i å få en flott tur. Hotellet må ligge sentralt og være bra standard. Gjerne det "lille ekstra". Flott utsikt er et pluss. Har noen anbefalinger? Mitt favoritthotell er Hotel Russell. Det ligger midt i Bloomsbury, British Museum rett rundt hjørnet og Oxford Street i gangavstand. Jeg har kun bodd på billigrommene der, men vet at de har dyrere og veldig fine rom! Pluss at det er laget av arkitekten som tegnet Titanic
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Mitt favoritthotell er Hotel Russell. Det ligger midt i Bloomsbury, British Museum rett rundt hjørnet og Oxford Street i gangavstand. Jeg har kun bodd på billigrommene der, men vet at de har dyrere og veldig fine rom! Pluss at det er laget av arkitekten som tegnet Titanic Hvor mye betalte du for "billigrommene"? Anonymous poster hash: feaff...c6b
Euphemia Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Hvor mye betalte du for "billigrommene"? Anonymous poster hash: feaff...c6b Beklager sent svar, det ble plutselig helg Jeg betalte rundt 500/natt, men jeg bodde på enkeltrom.
outkast Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Har ikke bodd her selv, men jeg mener å ha registrert at dette hotellet hadde rom som ikke var alt for dyre: http://www.booking.com/hotel/gb/park-plaza-westminster-bridge.no.html Også har du de rommene med utsikt til Big Ben som man sikkert må betale litt ekstra for. Hotellet ser ut til å ha en litt moderne stil, men nå vet jeg jo ikke hva dere er ute etter.
Gjest bustyvel Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Hotel Russell har jeg gått forbi, men det ser kjempekoselig ut der Stortsett bare bodd privat i London, så har ikke så mye erfaring med hoteller, dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå