Gå til innhold

Blør etter trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg begynner å bli litt småbekymret. Skal ikke ha mensen før 25 Aug, og det her skjønner jeg ikke. I flere dager nå etter trening så blør jeg litt, første gang etter trening jeg går på do så ser jeg svakt blod.

Er dette vanlig? Nå har jeg trent i litt over en mnd, med en dag i uken fri og første gangen jeg ser dette.

Anonymous poster hash: dd438...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen meninger som helst?

Anonymous poster hash: dd438...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Jeg har det på samme måte. Jeg pratet med gynekologen og det ble tatt prøver opp og ned i mente pga tidligere kreft historie, men nada. Han mente det var en hormonell ubalanse. Jeg har jo ikke noe vondt her heller. Er det mer spotting eller friskt blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og snakk med legen din!

Anonymous poster hash: a5137...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Jeg pratet med gynekologen og det ble tatt prøver opp og ned i mente pga tidligere kreft historie, men nada. Han mente det var en hormonell ubalanse. Jeg har jo ikke noe vondt her heller. Er det mer spotting eller friskt blod?

Jeg får litt vondt og en slags dirrende følelse nede i magen, men kun en time etter trening. Det kommer litt sånn rosa blod ut og noen biter også.

Anonymous poster hash: dd438...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Jeg får litt vondt og en slags dirrende følelse nede i magen, men kun en time etter trening. Det kommer litt sånn rosa blod ut og noen biter også.

Anonymous poster hash: dd438...d84

Ville tatt en tur uansett bare for å sjekke det. I mitt tilfelle har det gått greit og det er kun en ubalanse, men hvert tilfelle er jo forskjellig. Du kan jo be om å bli henvist til gynekolog også - det er der jeg går da de har mer kunnskaper på dette feltet enn en allmennlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville tatt en tur uansett bare for å sjekke det. I mitt tilfelle har det gått greit og det er kun en ubalanse, men hvert tilfelle er jo forskjellig. Du kan jo be om å bli henvist til gynekolog også - det er der jeg går da de har mer kunnskaper på dette feltet enn en allmennlege.

Takk. Det skal jeg gjøre, bare at det tar så lang tid å få time hos gynekolog:( og jeg skal gå her å bekymre meg.

Anonymous poster hash: dd438...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på p-piller?Anonymous poster hash: 29056...b46

Nei.

Anonymous poster hash: dd438...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...