Gå til innhold

Han er hodestups forelska

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å si at du ikke er interessert. Det er du selv som legger opp til at han kontakter deg når du ikke avviser han direkte.

Du virker som en unnvikende person som ikke har helt kontakt med følelseslivet ditt.

Anonymous poster hash: 10a37...1ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i en vennegjeng, der hvor jeg har hatt sex med tre av de som er i den gjengen. Kall meg gjerne billig, men det er veldig tilfeldig og lenge før alle ble venner. Uansett, han jeg hadde sex med sist, har blitt veldig "på" meg. Jeg syns han er kjempegrei, veldig snill, tenker alltid på meg først, men jeg har ikke følelser for han og han har det tydeligvis det for meg. Når folk begynner å "mase" på facebook og meldinger så er det veldig sjelden at jeg gidder å svare. Den største grunnen er at jeg hater å skrive på nettet og syns det er vanskelig å vite hva jeg skal svare når jeg egentlig er helt uinteressert i hva de skriver. Det andre er at jeg rett og slett ikke er interessert.
Problemet er bare det at jeg har fått høre at han er hodestups forelska i meg. Og han skriver så og si alt til meg. Spør om når vi skal finne på ting og alt mulig som skjer i livet hans.
Jeg har aldri vist noen spesiell interesse for han. og prøver så godt jeg kan å bare la ting gå. Jeg har virkelig ikke lyst til at han skal like meg på den måten. Mest fordi jeg ikke har noen som helst slags følelser for han og jeg syns ikke at vennskap skal bli ødelagt på grunn av dette.
Men nå er jo dette for sent? Jeg "vet" at det bare blir problemer om man skal begynne å blande inn følelser og jeg vil rett og slett kun beholde vennskapet. Men jeg syns det er vanskelig å si det til han mtp. at han tydeligvis er hodestups forelska i meg... Han skriver til meg så og si hver eneste dag og det er ting jeg syns er helt uinteressant og han spurte meg her en dag om han kunne komme å lage middag til meg. Jeg orka rett og slett ikke å svare fordi jeg var sliten etter jobb og ville bare ha med meg og mitt. Noen dager etterpå spør han om å få en tilbakemelding (og jeg skjønner jo det sånn sett) så skreiv jeg at jeg jobber veldig mye (noe jeg gjør) og ikke hadde så mye fritid.
Syns bare det begynner å blir veldig vanskelig. Han er jo kjempegrei, men ikke noe for meg.
Og det hjelper ikke så veldig at vi er i samme "gjengen" for da henger jo alle sammen en del. Men jeg begynner å irritere meg over at han alltid skal henge rundt meg uansett hva. Er "gjengen" sammen, så får jeg fanken meg ikke fred.
Dette høres ut som et "luksusproblem", det skjønner jeg, men det er ikke enkelt. Og jeg får jo på en måte dårlig samvittighet, men samtidig så tenker jeg at han burde ha tatt hintet for lenge siden? Jeg orker rett og slett ikke.
Vet at jeg bare burde si det til han, men akkurat sånn ting er så klarer jeg det bare ikke.

Anonymous poster hash: 79299...269

Si det rett til han, hører han ikke er han en stalker; så enkelt er det! Jeg har sett dette før og vet hvordan en slik mann (evt en mann i hans tilstand) kan dominere og ødelegge andre relasjoner for dama. Si det rett ut. Hører han ikke så er han en stalker, og det kan være greit å begynne å mobbe han for det.

Skrevet

Han ble jo tydeligvis det.

Det var jo ikke nødvendigvis sexen som gjorde at han ble forelsket. Man blir jo like gjerne og kanskje heller forelsket uten å ha sex...

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Er jo mye verre å holde på som du gjør fremfor å bare si sannheten.

Nope!

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo ikke nødvendigvis sexen som gjorde at han ble forelsket. Man blir jo like gjerne og kanskje heller forelsket uten å ha sex...

Kan menn bli forelsket? Tror jeg ikke noe på.

Anonymous poster hash: 31ca9...5ea

Skrevet

Da er vel ikke du en mann, siden du ikke tror på det...

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det er bare slik at jenter er allergisk mot menn som ikke behandler dem som dritt.

Anonymous poster hash: e779c...81e

Skrevet

Jeg sier ikke at han ble forelsket bare pga. sexen, men det kan ikke totalt utelukkes at mennesker ikke kan utvikle følelser av sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...