Gå til innhold

Han er hodestups forelska

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jeg er i en vennegjeng, der hvor jeg har hatt sex med tre av de som er i den gjengen. Kall meg gjerne billig, men det er veldig tilfeldig og lenge før alle ble venner. Uansett, han jeg hadde sex med sist, har blitt veldig "på" meg. Jeg syns han er kjempegrei, veldig snill, tenker alltid på meg først, men jeg har ikke følelser for han og han har det tydeligvis det for meg. Når folk begynner å "mase" på facebook og meldinger så er det veldig sjelden at jeg gidder å svare. Den største grunnen er at jeg hater å skrive på nettet og syns det er vanskelig å vite hva jeg skal svare når jeg egentlig er helt uinteressert i hva de skriver. Det andre er at jeg rett og slett ikke er interessert.
Problemet er bare det at jeg har fått høre at han er hodestups forelska i meg. Og han skriver så og si alt til meg. Spør om når vi skal finne på ting og alt mulig som skjer i livet hans.
Jeg har aldri vist noen spesiell interesse for han. og prøver så godt jeg kan å bare la ting gå. Jeg har virkelig ikke lyst til at han skal like meg på den måten. Mest fordi jeg ikke har noen som helst slags følelser for han og jeg syns ikke at vennskap skal bli ødelagt på grunn av dette.
Men nå er jo dette for sent? Jeg "vet" at det bare blir problemer om man skal begynne å blande inn følelser og jeg vil rett og slett kun beholde vennskapet. Men jeg syns det er vanskelig å si det til han mtp. at han tydeligvis er hodestups forelska i meg... Han skriver til meg så og si hver eneste dag og det er ting jeg syns er helt uinteressant og han spurte meg her en dag om han kunne komme å lage middag til meg. Jeg orka rett og slett ikke å svare fordi jeg var sliten etter jobb og ville bare ha med meg og mitt. Noen dager etterpå spør han om å få en tilbakemelding (og jeg skjønner jo det sånn sett) så skreiv jeg at jeg jobber veldig mye (noe jeg gjør) og ikke hadde så mye fritid.
Syns bare det begynner å blir veldig vanskelig. Han er jo kjempegrei, men ikke noe for meg.
Og det hjelper ikke så veldig at vi er i samme "gjengen" for da henger jo alle sammen en del. Men jeg begynner å irritere meg over at han alltid skal henge rundt meg uansett hva. Er "gjengen" sammen, så får jeg fanken meg ikke fred.
Dette høres ut som et "luksusproblem", det skjønner jeg, men det er ikke enkelt. Og jeg får jo på en måte dårlig samvittighet, men samtidig så tenker jeg at han burde ha tatt hintet for lenge siden? Jeg orker rett og slett ikke.
Vet at jeg bare burde si det til han, men akkurat sånn ting er så klarer jeg det bare ikke.

Anonymous poster hash: 79299...269
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne en venninne (utenfor gjengen) som du kan spleise han med? Da skjønner han at du ikke er interessert, men at du ønsker å hjelpe han på vei med et evt forhold. :)

Anonymous poster hash: 4b285...c0c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne en venninne (utenfor gjengen) som du kan spleise han med? Da skjønner han at du ikke er interessert, men at du ønsker å hjelpe han på vei med et evt forhold. :)

Anonymous poster hash: 4b285...c0c

Har tenkt tanken skjønner du. Problemet er bare det at han ikke er veldig attraktiv. Han er veldig sjarmerende og alt sånn, men jeg tenker at det kan ta tid for han å finne noen..

Skrevet

Har tenkt tanken skjønner du. Problemet er bare det at han ikke er veldig attraktiv. Han er veldig sjarmerende og alt sånn, men jeg tenker at det kan ta tid for han å finne noen..

Hvorfor hadde du sex med han da?? Kunne det ikke holdt med flørting?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hadde du sex med han da?? Kunne det ikke holdt med flørting?

Det var når begge to hadde drukket en del og man blir jo ikke forelska av å ha sex..

Skrevet

Er jo mye verre å holde på som du gjør fremfor å bare si sannheten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo mye verre å holde på som du gjør fremfor å bare si sannheten.

Som sagt så er det ikke en veldig enkel situasjon.Kunne sikkert fortalt hele historien, men det hadde blirr langt. Det er veldig enkelt å si for noen som ikke har peiling.

Skrevet

Som sagt så er det ikke en veldig enkel situasjon.Kunne sikkert fortalt hele historien, men det hadde blirr langt. Det er veldig enkelt å si for noen som ikke har peiling.

Peiling? Når du svarer her og der på meldingene hans så får han jo håp... Si det som det er. Han er en god venn som er i venneflokken og du er redd et forhold kan splitte vennegjengen om dere ikke skulle fungere.. Enkelt og greit.

• Liker 2
Skrevet

Det var når begge to hadde drukket en del og man blir jo ikke forelska av å ha sex..

Han ble jo tydeligvis det, så du tar feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Peiling? Når du svarer her og der på meldingene hans så får han jo håp... Si det som det er. Han er en god venn som er i venneflokken og du er redd et forhold kan splitte vennegjengen om dere ikke skulle fungere.. Enkelt og greit.

Jeg svarer han så sjelden som mulig og skriver mest mulig avvisende. Vet jo at jeg burde si det som det er, men det er jo akkurat det som ikke er så enkelt pga. måten han er på.

AnonymBruker
Skrevet

Han ble jo tydeligvis det, så du tar feil.

Mulig, men jeg er 25 og har aldri vært forelska og mener det skal en del til.

Skrevet

Jeg svarer han så sjelden som mulig og skriver mest mulig avvisende. Vet jo at jeg burde si det som det er, men det er jo akkurat det som ikke er så enkelt pga. måten han er på.

Så hvis du vet at du burde si det som det er, hvorfor gjør du bare ikke det? Hvor vanskelig er det? Nekter han når du sier det?

Mulig, men jeg er 25 og har aldri vært forelska og mener det skal en del til.

Folk er forskjellige. Du er ikke fasiten på måten folk blir betatt på.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du må, dessverre, her være åpen, ærlig og direkte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fortell at du har hatt sex med veldig mange og at det ikke betydde noe for deg.

Anonymous poster hash: e779c...81e

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fortell at du har hatt sex med veldig mange og at det ikke betydde noe for deg.Anonymous poster hash: e779c...81e

Og?

Gjest Tassen10
Skrevet

Akkurat nå går han rundt og er ulykkelig forelska, og vet ikke hva han skal gjøre for å eskalere dette videre. Det er en forferdelig situasjon for ham.

Du gjør både deg selv og han en tjeneste ved å fortelle ham det klart og tydelig :)

AnonymBruker
Skrevet

1) Han burde da ærlig talt ta hintet når du over tid aldri gidder å svare, eller holder deg til korte og kjedelige svar.

2) Siden han åpenbart fremdeles har forhåpninger, bør du rett og slett bare skrive ham en melding og si at du ikke er interessert. Om du er redd for at han skal bli såret, kan du jo bare si at du generelt ikke er ute etter noe seriøst. Da avviser du på en måte alle gutter, og ikke bare ham.

Fikk en melding av en jente en gang, der hun skrev at hun ikke var interessert, og dermed ikke ønsket å gi meg forhåpninger. Ekstremt oppklarende, og sparte meg for mange forhåpninger. Skulle ønske flere hadde guts til å være såpass ærlige :-)

Anonymous poster hash: cc067...6ba
Skrevet

Han ble jo tydeligvis det.

AnonymBruker
Skrevet

Billig du er

Anonymous poster hash: dd483...890

AnonymBruker
Skrevet

Pass på, ellers får du flaggermus!

Anonymous poster hash: dd483...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...