Gå til innhold

Veldig uregelmessig syklus

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Advarsel, langt innlegg :P

Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig mens pga mye trening og tror arv har hatt litt med det å gjøre også. Når jeg begynte å få mensen kunne det fint gå et halvt år mellom hver syklus og slik var det i noen år. For ca 2 år siden begynte den å bli relativt normal, men i sommer er det er eller annet som har skjedd. Var på ferie i begynnelsen av juni, og fikk da mensen som normalt. Trodde jeg var på siste dag og hadde ubeskyttet sex for første gang med kjæresten. Men det viste seg at mensen ikke var ferdig og jeg menset veldig lite og spottet en stund når jeg kom hjem, og begynte å klø i underlivet. Fikk også noen utvekster ved inngangen til kjeden. Gikk til gynekolog for å sjekke meg siden jeg trodde jeg hadde fått kjønnsvorter, men det avviste hun og tok også en klamydiatest som var negativ. Hun kunne ikke se noe som var i veien og sa at de klumpene ikke var noe jeg skulle bekymre meg for. Tok også graviditetstest som var negativ.. Kløingen sluttet, men i nesten hele juli spottet jeg også fikk jeg mensen for ca 2 uker siden (som var ca 2 uker for sen) etter mensen har jeg hatt veldig slimete utflod som har vært helt klar og luktfri, men nå nettopp oppdaget jeg at det så ut som det var litt blod i.. Skal ringe til lege imorgen, men lurer på om det er noen her som har hatt lignende og som kan gi et svar. (Frykter det værste etter alt for mye google søking :P)

Anonymous poster hash: 32926...c9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også legge til at jeg har gått på pencilinkur som var ferdig i helgen pga betennelse i et sår..

-ts

Anonymous poster hash: 32926...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...