AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Vet ikke om det er oppdateringer eller hva som har skjedd, men plutselig har tastaturet på mobilen slått seg helt vrangt! Har stilt inn på at det bytter ord automatisk om jeg skriver feil, og tidligere har dette gått supert. Mobilen har "husket" ord jeg bruker som ikke er i ordboken, og husket rekkefølgen på ord i setninger fra tidligere meldinger. Slik som når jeg skriver "god" kommer "natt" opp som forslag til neste ord. Nå har det tydeligvis skjedd et eller annet merkelig som gjør at alt dette er borte. Husker ikke ord, og nekter konsekvent å skrive "i"! Da bytter den til alt mulig annet, som "intelligent", "ikke", "inklusive" og til og med "ut". Ikke konsekvent en gang! Blir gal av dette snart! Hvordan kan jeg fikse dette? Har prøvd å bytte språk og andre innstillinger for tastatur, skru av og på tlf, osv, men ingen ting hjelper, og jeg skjønner jo ikke hva som kan forårsake noe sånt.. Forslag?? Anonymous poster hash: e0b27...ca5
Gjest constance90 Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Det er den nye oppdateringen. Vanvittig irriterende da jeg også brukte mye av den "setnings forslag" innstillingen. Men ordforslag/t9 kan du skru av på innstillinger. Da slipper du at ordene forandrer seg
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Tuller du?? For en idiotisk oppdatering i så fall!!! Kan man virkelig få en dårligere variant etter en ny oppdatering?? Vet jeg kan skru av "ordforslag", men føler ikke at jeg med en relativt ny mobiltelefon skal være nødt til å gå tilbake til steinalderen med meldingsskriving for å få lov til å skrive "i".... superfrustrert!! De har jo ødelagt "alt". -TS Anonymous poster hash: e0b27...ca5
Gjest constance90 Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Tuller du?? For en idiotisk oppdatering i så fall!!! Kan man virkelig få en dårligere variant etter en ny oppdatering?? Vet jeg kan skru av "ordforslag", men føler ikke at jeg med en relativt ny mobiltelefon skal være nødt til å gå tilbake til steinalderen med meldingsskriving for å få lov til å skrive "i".... superfrustrert!! De har jo ødelagt "alt". -TS Anonymous poster hash: e0b27...ca5 Nei, det er ingen vei tilbake. De fikk ganske mye pes etter oppdateringen, kan jo være at de fikser på det til neste.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 En grei løsning er jo å laste ned et annet tastatur, som er mye bedre og. SwiftKey har feks blitt gratis nå, og er en av de mest brukte tastatureneAnonymous poster hash: 7199c...08b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Enig i det med swiftkey. Men på de nyeste mobilene blir dessverre alle swiftkeysmileyene sendt som mms. Men man kan bruke de som ligger på mobilen ved å trykke på venstre "tast" ved siden av hjemknappen og deretter sett inn - smiley. Anonymous poster hash: f7862...d6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå