Gå til innhold

Sjekke opp en vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt opphengt i en fyr her. Får veldig fine tilbakemeldinger og alltid hyggelig å snakke, men alt er så usikkert. Kommer ingen vei. Jeg vil videre. Han er forresten vekt. Du vet typen - "skal, skal ikke, skal, skal ikke".

Du som er vekt, hva funker på deg? Og du som har kapra en vekt; hva gjorde du?



Anonymous poster hash: c4a78...957
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vekten, alt funker på meg :lur:

:ironi:

hahaha men det er jo ikke deg jeg prøver å sjekke opp.

Får du bestemt deg da? Klarer du å ta en avgjørelse?

Anonymous poster hash: c4a78...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

hahaha men det er jo ikke deg jeg prøver å sjekke opp.

Får du bestemt deg da? Klarer du å ta en avgjørelse?

Anonymous poster hash: c4a78...957

Det var ironisk, altså vi mennesker er forskjellig. Selv om han er vekten, så betyr det ikke at han ikke klarer å ta avgjørelser.. har han sagt det til deg?

For å være helt ærlig så ja, jeg klarer det.. selv om jeg er veldig impulsiv og gjør ting uten å tenke meg om :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en vekt, så er det mye enklere å kjøpe en i butikken. :) De bestemmer seg også veldig lett, bare du står stille en liten stund.



Anonymous poster hash: 0402f...e31
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DirtyMimi

Skal du ha en vekt, så er det mye enklere å kjøpe en i butikken. :) De bestemmer seg også veldig lett, bare du står stille en liten stund.

Anonymous poster hash: 0402f...e31

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Glad jeg ikke tror på astrologi. Da ville jeg hatt enda ett usikkerhetsmoment å tenke på ved dating.

Jeg er forresten tvilling. Er tvillinger skeptisk til astrologi?

Hvilket stjernetegn er mest sannsynlig til å tro på astrologi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi er vekt, kameraten min er vekt, og en jeg datet i 1 år var vekt.

Han jeg datet hadde alle de positive egenskapene en vekt kan ha. Jeg har aldri opplevd noe så rolig og avslappende, og morsomt. Det var aldri en nevneverdig uenighet, ting som man hadde behov for å ta opp, ble tatt opp i avslappende og rolige tilstander. Han var flink til å lytte, og det aller fineste var at han ga mye av seg selv. Ikke bare tok. Han var ikke klengete og needy og måtte ikke høre fra meg konstant. Vekten er absolutt den beste jeg har datet hittils, selv om det ikke ble sterke nok følerier til å bli noe mer.

Men jeg vet egentlig bare ting om vekten siden søstra mi er vekt, astologi er ikke noe jeg tror på. Om han var ubeslutsom osv, vel, det er jeg også...veeeldig...



Anonymous poster hash: fb819...e07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt opphengt i en fyr her. Får veldig fine tilbakemeldinger og alltid hyggelig å snakke, men alt er så usikkert. Kommer ingen vei. Jeg vil videre. Han er forresten vekt. Du vet typen - "skal, skal ikke, skal, skal ikke".

Du som er vekt, hva funker på deg? Og du som har kapra en vekt; hva gjorde du?

Anonymous poster hash: c4a78...957

Hvis du vil videre foreslår jeg at du møter personen i den virkelige verden, ikke bare utveksle meldinger via nett.

De som er født i stjernetegnet vekten vil helt sikkert si ja hvis du foreslår å dra på bingo eller bowling sammen, eventuelt andre ting som begynner på b. Hvis du derimot foreslår noe som begynner på k eller c, som kino eller café, er jeg nok redd du vil bli avvist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg flere fordeler i skålen enn ulemper..?

Er vel egentlig det jeg gjør med personen jeg ønsker meg.



Anonymous poster hash: 5c601...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt opphengt i en fyr her. Får veldig fine tilbakemeldinger og alltid hyggelig å snakke, men alt er så usikkert. Kommer ingen vei. Jeg vil videre. Han er forresten vekt. Du vet typen - "skal, skal ikke, skal, skal ikke".

Du som er vekt mann, hva funker på deg? Og du som har kapra en vekt mann; hva gjorde du?

Anonymous poster hash: c4a78...957

Fiksa det for deg.

Anonymous poster hash: b7be1...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...