AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hva har du prøvd? Virket det? Anonymous poster hash: 5410b...4cd
Gjest Nori Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Har vært hos kiropraktor. Jeg ble bedre, men ikke umiddelbart etter behandlingen og jeg har ikke noe grunnlag for å tro at den var utslagsgivende.
Gjest Funky Punk Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Er refleksologi alternativt? Det har iallefall fungert bra for meg så langt. Virket absolutt for det som ble behandlet da. Også prøvd osteopati. Klarte ikke gå pga prolaps i ryggen. Han tok meg på ryggen og gjorde ett eller annet (var ikke hos en for time, men en osteopat jeg kjenner som var på besøk) og jeg ble helt "myk og løs" i ryggen og klarte å bevege meg helt fint
lillemeg90 Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Er kiropraktor og akupunktur alternativt? Kan uansett gi svar da.. Kiropraktor - gikk pga smerter i korsrygg. Hadde leddlåsning, gikk til tre behandlinger og kom meg betraktelig. Akupunktur - pga en periode med forferdelig mye migrene.gikk 15-20 ganger, god effekt. Gikk fra 6-7 anfall i uken til 2-3 i mnd.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 (endret) Det har jeg, nei det hjalp ikke. Var en healer (eller hva det heter) som skulle fikse meg. Han rev, slet, dro i meg, trykket på magen og under beina. Det var et smertehelvete og hjalp ingenting. Jeg hylte flere ganger at han skulle slutte, men istedenfor å slutte, tilkalte han hjelp og fikk en annen man til å holde meg fast. Jævla sadist! Endret 7. august 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Det har jeg, nei det hjalp ikke. Var en healer (eller hva det heter) som skulle fikse meg. Han rev, slet, dro i meg, trykket på magen og under beina. Det var et smertehelvete og hjalp ingenting. Jeg hylte flere ganger at han skulle slutte, men istedenfor å slutte, tilkalte han hjelp og fikk en annen man til å holde meg fast. Jævla sadist! Han hvaforno?! Ikke søren om håndspåleggere får komme nær meg, altså. Anonymous poster hash: ba95f...cee
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Prøvd naprapat og soneterapi. God effekt av begge deler, spesielt naprapat. Anonymous poster hash: 315c3...f1f
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 (endret) Han hvaforno?! Ikke søren om håndspåleggere får komme nær meg, altså. Anonymous poster hash: ba95f...cee Under fotsålen og trykket på ømme punkt i magen. Han dro også i det ene beinet mitt når han andre holdt meg fast, fordi han mente at det ene beinet mitt var lenger enn det andre Når han var ferdig med å dra i beinet mitt, sa han "Sånn nå er beina dine like lange" Fryktelig morsomt å tenke på i ettertid, men der og da var det ikke gøy. Endret 7. august 2014 av Evilposelos
Missy1 Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Var hos homeopat med sønnen min. Etter 2timer med tørrprat så sa hun "det kan jo hende han har melkeallergi, dere bør prøve å kutte ut det en periode". Så fikk jeg med meg et preparat av noe slag uten embalasje og betalte en tusenlapp. Turte ikke gi gutten de medisinene og følte hele greia var idiotisk. For å gjette om han kanskje ikke tåler melk trenger man ikke prate i 2timer om alt og ingenting
Gjest constance90 Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Det er jo så herlig å gå til kiropraktor!! Der går jeg ca en gang i måneden fordi jeg blir så vanvittig stiv mellom skulderblad og i nakken. Herligt å knekke det opp.
Alice123 Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Har vært hos kiropraktor (som jeg lærte NÅ er alternativ behandling) og la meg bare si deg at det endret livet mitt.
Alice123 Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Ha! Jeg har gått en del på yoga (for TRENINGEN), og senteret jeg går på har ofte en del workshops og korte kurs. Jeg meldte meg på "yoga for søvnvansker" fordi jeg har store søvnproblemer. Jeg trodde det skulle være meditasjon og slikt, MEB DEN GANG EI. Var tradisjonell kinesisk medisin og vissvass fra ende til annen
Gjest crazycatlady Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Går fast hos naprapat, hjelper veldig selv om låsningene i nakken stadig kommer tilbake. Men er blitt mye bedre. Har prøvd homeopat pga magesmerter og det hadde null effekt. Prøvde en masse rare piller som liksom skulle bli sterkere jo mer de vannes ut og det gjorde ingenting for meg. Penger ut av vinduet. Det som hjalp var å kutte ut hvetemel/hvetegluten, men hun nevnte ikke et kløyva ord om at jeg kunne ha hveteallergi. Det viste det seg jo i ettertid at jeg har.
Gjest Vevila Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Var hos homeopat for ekstrem rødming når jeg var liten. Det fungerte utrolig nok.
masekopp Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 Prøvd tankefeltterapeut. Sprøeste jeg har vært med på, og ikke funket det heller. Har også prøvd naturmedisiner, som heller ikke fungerte.
Gjest Vevila Skrevet 7. august 2014 #16 Skrevet 7. august 2014 Prøvd tankefeltterapi også! Det fungerte ikke for meg i alle fall.
Gjest earthquake Skrevet 7. august 2014 #17 Skrevet 7. august 2014 Hypnose. Funket utrolig nok, og jeg var veldig skeptisk til å begynne med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå