AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hvorfor er det slik at jeg syntes fitte er ekkelt men syntes digre pikker er opphissende? Jeg vil ikke ha det slik for jeg er gutt .. Har ikke hatt sex med noen damer på 5 år fordi jeg ikke finner det noe særlig fristende, men jeg skulle ønske det frista meg for damer er jo flotte se på.. og ikke nok med det, for meg så i hodet mitt så er gutt+gutt nedverdigende for den som er mottakeren, det er ydmykende, sårbart og tyder på underkastelse å bli knullet av en annen mann finnes det noen måter å skifte uønsket seksuell tenning? Anonymous poster hash: aa76a...39d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 De får pule menn i rassen da. Anonymous poster hash: 34de0...669
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 De får pule menn i rassen da. Anonymous poster hash: 34de0...669 det frister ikke noe særlig, romper til menn er som regel ikke så veldig flotte at det gjør noe Anonymous poster hash: aa76a...39d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Hvorfor er det slik at jeg syntes fitte er ekkelt men syntes digre pikker er opphissende? Jeg vil ikke ha det slik for jeg er gutt .. Har ikke hatt sex med noen damer på 5 år fordi jeg ikke finner det noe særlig fristende, men jeg skulle ønske det frista meg for damer er jo flotte se på.. og ikke nok med det, for meg så i hodet mitt så er gutt+gutt nedverdigende for den som er mottakeren, det er ydmykende, sårbart og tyder på underkastelse å bli knullet av en annen mann finnes det noen måter å skifte uønsket seksuell tenning? Anonymous poster hash: aa76a...39d Det er vel dette som kalles homofili tror jeg. Du kan ta kontakt med en litt outrert kristen menighet og høre om de kan hjelpe deg?Anonymous poster hash: b2dc1...7bf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Det du kunne ha gjort er å finne deg en shemale/ladyboy, dei har utseende til kvinner og forhåpentligvis for din sin del fortsatt stor kuk. i Norge kan det sikkert være vanskelig å finne slik, men du kan jo prøve på nettet først og fremst, ellers får du ta deg en tur til thailand og ta med deg noken heimatt etter ett godt norsk kurs. er ikke noe skam i ditt problem, men det er du som må løyse problemet, ellers blir jo ikkje du veldig glad. Anonymous poster hash: d9ae4...531 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå