Gå til innhold

Hodet mitt fungerer ikke lenger..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte allerede i dag tidlig at jeg hadde stått opp på feil fot, men vanligvis bruker dårlige dager å bli bedre etterhvert, men denne dagen blir faen meg bare verre og verre. Jeg tørner snart og det kjennes ut som hodet mitt skal gå i lufta i løpet av de neste sekundene. :(

Jeg er sliten og trøtt, HELE TIDEN. Uten at jeg gjør noe. Jeg jobber på et sykehjem og det er klart det er ganske travelt og slitsomt, jeg jobber 5+ dager i uken. Føler likevel at det ikke er det som sliter meg ut, jeg har ingen problemer på jobben liksom, sett bort ifra de nettene jeg har sovet lite, da blir jeg lite effektiv, ofte svimmel osv.

Greia er at jeg ikke greier å tenke ordentlig, hukommelsen min spesielt er nesten helt borte. Jeg har vært på jobb i dag, men i sted satt jeg lenge og tenkte etter om jeg hadde vært på jobb i dag. Akkurat nå leter jeg etter den fulle snusboksen som jeg hadde i dag tidlig før jeg dro på jobb, men jeg finner den ikke noen steder. Helt borte, jeg prøver å huske hvor jeg hadde den sist men nei. Jeg husker ingen detaljer, småting osv, jeg greier som sagt knapt huske at jeg har vært på jobb. Jeg sliter med å konsentrere meg og leser jeg en nyhetssak på VG så glemmer jeg etter 5 minutter hva jeg har lest. Dette har skjedd nå det siste året, før, for noen år siden, hadde jeg klisterhjerne. Jeg har gått ifra å være smart til stokk dum.

Jeg føler meg dårlig, jeg har i ny og ne stikking i brystet og høyre side av magen, samt litt i ryggen. Jeg er klam hele tiden, jeg svir i øynene hele tiden og aner faen ikke hvorfor, jeg bare gjør det. Tett i nesten 24/7 og bruker nesespray, det har jeg gjort i flere måneder nå. Masse slim i halsen som er utrolig ubehagelig, sliter med å sovne på kveldene. Fysisk føler jeg meg dritt, jeg spiser dårlig og spiser bare dritt når jeg først spiser. Det popper frem kviser, nupper osv overalt på kroppen og jeg føler meg skitten selv om jeg har dusjet..

Nå har jeg så vondt i hodet, jeg irriterer meg fortsatt over den snusboksen, jeg hadde den jo i dag tidlig, jeg husker det, jeg hadde den på nattbordet i går kveld og nå aner jeg ikke hvor den er.......... Og jeg orker ikke kjøre på butikken (må kjøre i 20 min) fordi jeg er så lei av å gå utfor døra når jeg ser ut som jeg gjør nå, jeg føler meg jo bare enda verre.

Jeg har mye jeg skulle gjort, bilen min er så skitten og fæl at det faktisk har begynt å gro litt rust på den, det er så forferdelig for jeg er så glad i bilen min, men jeg orker bare ikke. Leiligheten ser jævlig ut, men jeg ORKER IKKE. Jeg ser jævlig ut, men jeg orker ikke gjøre noe med meg selv heller. Jeg orker å dusje, men det er det liksom. Jeg bruker alltid å sminke meg sånn ellers til vanlig, men som sagt, de siste ukene har ting gått litt nedover. Og jeg aner ikke hvorfor. Jeg sliter med depresjon, jeg går på Wellbutrin men har slurvet litt med medisinen den siste uken. Dette hra jeg gjort før også og har aldri opplevd å ha det slik.

Problemet er bare at nå går det utover kroppen min. Det har det aldri gjort før. Jeg føler meg så fæl og ekkel, jeg vil bare slappe av og ikke tenke slike tanker men jeg føler jeg aldri får ro, selv om jeg hele tiden sitter i ro.. Om dere skjønner.. Måtte bare få det ut. Jeg har ingen jeg kan snakke med dette om heller så.

Anonymous poster hash: b490b...796
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles alderdom, bli vandt med det.

Anonymous poster hash: f7b7c...9d2
Skrevet

legg om kostholdet! fysisk aktivitet! meditasjon!

Gjest Crohnie
Skrevet

Vært hos legen for å sjekke opp i ting? Om ikke, så bør du kanskje starte der.

AnonymBruker
Skrevet

Det kalles alderdom, bli vandt med det.

Anonymous poster hash: f7b7c...9d2

Jeg er 21.

legg om kostholdet! fysisk aktivitet! meditasjon!

Jeg har gjort det, tro meg! Kostholdet mitt er generelt bra, men når jeg er i en sånn fase som jeg er nå så frister ikke god og sunn mat i det hele tatt. Det er like ille når kostholdet er bra, som når det er dårlig. :( Meditasjon har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal det.

Vært hos legen for å sjekke opp i ting? Om ikke, så bør du kanskje starte der.

Nei, det har jeg ikke, lurer på å skaffe meg time nå i neste uke kanskje..

Anonymous poster hash: b490b...796

AnonymBruker
Skrevet

Stoffskiftet? B12?

Anonymous poster hash: 4ff64...929

Gjest Jørild
Skrevet

Ville sjekket stoffskifte og annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...