Gå til innhold

j86 med to små

j86

Anbefalte innlegg

Oooo.. snart fødetid jo :danse: Så spennende.

Jeg vet ikke hva som er best jeg, å ikke vite hva du går til eller å vite det alt for godt :fnise: Skal gi deg rapport på det om 6 mnd isj :P

Jeg kjenner i hvertfall på begge deler. At det er godt å vite, men ikke så godt også :P Gruer meg mer til babytiden enn selve fødselen jeg da. Men man vet jo ikke hvordan noen av delene går.

Jeg hadde ringt føden dersom jeg hadde så vondt at jeg måtte puste meg gjennom det.

Men prøv å ta en paracett. For hvis den funker er det ikke skikkelig fødselstegn har jeg lest en plass. Funker den derimot ikke kan du jo ringe :lur:

Eneste modningen jeg hadde var noe kynnere… tror jeg.. Og enormt med nedpress. Husker jeg følte ungen skulle falle ut av høna mi :hoho: Kom på sykehuset og de spurte om jeg hadde hatt mye modning. Næææ sa jeg.. Jeg hadde ikke peiling :fnise:

(hilsen ho som ble satt igang, som ikke har peiling egentlig :hoho: )

Jaaaa, håper virkelig på at det er fødetid snart! Hadde nok klart å være mer tålmodig hvis det ikke var så himla vondt hele veien. Nå føler jeg det blir litt seigpining med evige mensensmerter som ikke fører til noen ting.. Du har jo trumfkortet denne gang med at andre fødsel vanligvis går lettere, så det er jo lov å håpe på det da! :biggrin:

Godt tips det med å puste gjennom før man ringer føden. Nå kom jeg nettopp hjem fra akupunkturen, og JM sa omtrent akkurat det samme som deg og at det nok ikke var behov å ringe før jeg fikk det mer regelmessig enn nå. Akkuratt nå er det jo relativt konstant, selv om jeg faktisk kan kjenne litt at nå er det "av" og nå er det "på". Vanskelig spørsmål med om du har hatt mye modning da! Er jo ikke godt å si, men man kan jo håpe at kynnere og mensensmerter faktisk leder til noe resultat og ikke bare er unødvendig vondt :-)

Snakket også litt med JM på sist svangerskapskontroll om at jeg er litt bekymret for at det ikke skal åpne seg opp der nede. Dette pga tablettene ikke hadde noen effekt (utenom enorme smerter) ifm utdrivelsesfasen når jeg hadde hatt MAen. Hun sa da at ettersom jeg måtte ta utskrapning så har det allerede vært "åpnet opp" der nede og det er mest sannsynlig litt mer fleksibelt enn hvis det aldri hadde vært noe åpnet i det hele tatt. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe ivertfall!

Her kommer det TMI - men dere er i en preggisdagbok så dere vet kanskje hva dere går til likevel:

Mannen og jeg hadde sex litt tidligere i dag og etterpå kom det rosa slim / gøsj ut, aner jeg noe til en viss slimpropp?? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooo.. Slimete sex :fnise: Stakkars menn :ler:

Er vel sikkert en del av den proppen.. Jeg merket aldri noe til den jeg.

Kom til igangsetting med 3 cm åpning og de tok bare vannet. Så lurer på når den proppen egentlig forsvant :sjenert:

Dette blir spennende..

Mine beste fødetips er å finne en stilling å være i som er minst mulig ukomfertabel hvor du føler du tålerer smertene. Husker jeg la meg over på høyre side og da fikk jeg helt syke rier. Var ikke lenge jeg klarte å ligge der gitt.

Så prøv å slappe av mellom riene. Jeg orket ikke tanken på telefon og ipad. LANGT vekk med det!!

Og om du føler det bli vanskelig å takle så ikke vær redd for litt dop :lur: Jeg fikk fentanyl. Samme virkning som lystgass, men uten at man blir kvalm. Jeg var til slutt så fjern at jeg sovna mellom riene. Fantastiske saker :hoho:

Dette klarer du. Kroppen din er laget for dette. Har jeg klart det klarer du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket heller aldri noe til denne slimproppen (herlighet for et ekkelt ord) - så jeg tipper den forsvant litt gradvis!

Jeg tror man bør gjøre det som kjennes best for en selv under fødsel uansett hva man har tenkt og planlagt på forhånd! Jeg taklet ikke å sitte eller ligge under åpningsfasen, så jeg endte opp med å stå mye (etter hvert henge over prekestolen ;) ) Satte meg ikke før det skulle presses, da i den standard sitte/ligge på rygg-posisjonen de  fleste ender i. Holdt fast i lårene mine (hadde ikke bøyler) og presset som en villmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo.. Slimete sex :fnise: Stakkars menn :ler:

Er vel sikkert en del av den proppen.. Jeg merket aldri noe til den jeg.

Kom til igangsetting med 3 cm åpning og de tok bare vannet. Så lurer på når den proppen egentlig forsvant :sjenert:

Dette blir spennende..

Mine beste fødetips er å finne en stilling å være i som er minst mulig ukomfertabel hvor du føler du tålerer smertene. Husker jeg la meg over på høyre side og da fikk jeg helt syke rier. Var ikke lenge jeg klarte å ligge der gitt.

Så prøv å slappe av mellom riene. Jeg orket ikke tanken på telefon og ipad. LANGT vekk med det!!

Og om du føler det bli vanskelig å takle så ikke vær redd for litt dop :lur: Jeg fikk fentanyl. Samme virkning som lystgass, men uten at man blir kvalm. Jeg var til slutt så fjern at jeg sovna mellom riene. Fantastiske saker :hoho:

Dette klarer du. Kroppen din er laget for dette. Har jeg klart det klarer du det ;)

:skratte: Mmmmm slimsex!!!

Hahaha! Godt at det ikke kom før etterpå, ellers hadde jeg vel aldri fått meg noenting igjen! Så vidt jeg turte å si det til mannen, for han har vært vanskelig nok å dra med seg på kos siste tiden. Av en eller annen grunn er det en viss mage som kanskje er litt forstyrrende i synsfeltet hans? :fnise:

Tusen hjertelig takk for både praktiske tips og motivasjon, setter pris på det! Har jo aldri vært så nærme som nå!

Jeg merket heller aldri noe til denne slimproppen (herlighet for et ekkelt ord) - så jeg tipper den forsvant litt gradvis!

Jeg tror man bør gjøre det som kjennes best for en selv under fødsel uansett hva man har tenkt og planlagt på forhånd! Jeg taklet ikke å sitte eller ligge under åpningsfasen, så jeg endte opp med å stå mye (etter hvert henge over prekestolen ;) ) Satte meg ikke før det skulle presses, da i den standard sitte/ligge på rygg-posisjonen de  fleste ender i. Holdt fast i lårene mine (hadde ikke bøyler) og presset som en villmann :)

Ikke et spesielt delikat ord nei! Haha!

Takk for gode tips ifm fødselen. Jeg tenker også litt slik at man må bare ta det som det kommer. Har ingen planer om å skrive noe fødebrev, men har snakket en del med mannen om at jeg ønsker at han hjelper meg i diverse oppreiste posisjoner samt at han tar tiden på riene og forteller meg hvor lenge de har vart og hvor lenge som er igjen. Ettersom riene varer rundt 60 sek er det sikkert godt å vite når man er halvveis. Så får vi se da!

Ellers er jeg like gravid som før. 39+3 i dag og 7 dager igjen til termin. Jeg er klar når som helst jeg, når kommer du lillegutt?!

Har hatt ryddekick her i dag, så nå er leiligheten ganske så strøken og fin. Har lagt en del planer for helga også, så håper at tiden går fort. Driver å plukker ut bilder fra bildetakingen vi hadde her om dagen, men er så mange bilder jeg liker at det virkelig er valgets kvaler. Luksusproblem! Har ei digital ramme i stua som vi har et bildeshow på, så får heldigvis lagt inn bilder der slik at de ikke bare forsvinner i en harddisk eller et album. Er så koselig med minner fra ferie, venner, familie osv som kommer opp :-)

Ellers tas jo tips for å få gang på fødselen hjertelig i mot! Har disse tegnene:

- Rosa utflod

- Mensensmerter / murringer som er ganske vonde, type krever varmeflaske, men trenger ikke å "pustes" gjennom

- Sterke lynesmerter nedover mot skrufsa

Prøver å slå meg til ro med at baby kommer når han kommer, men ååååh! Vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jo status på tippelista slik - Ser ut som det kanskje skal holde hardt med 8 august Nautika, men kaaanskje? :nigo:

Tippeliste fødsel :babygutt:

8.   august - Nautika

10. august - Skyblue

12. august - juliane

13. august - Beccy87

14. august - Menstermin og OUL-termin

15. august - j86

16. august - Babycomp sin beregnede termin, kakaoen og Trampe

17. august - fionel og frøkenanonym

18. august - sol.

19. august - miore og supramundane

20. august - j86-mannen

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe!!! 16. august :jepp: Jeg treffer aldri, så det blir ihvertfall ikke den dagen :lol:

Jeg så heller ingen slimpropp, men det høres jo ut som om det var den. Eller deler av den, i det minste. Kroppen gjør så mye ekkelt når man skal ha barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tippe!!! 16. august :jepp: Jeg treffer aldri, så det blir ihvertfall ikke den dagen :lol:

Jeg så heller ingen slimpropp, men det høres jo ut som om det var den. Eller deler av den, i det minste. Kroppen gjør så mye ekkelt når man skal ha barn...

Den er fin vet du Trampe, da har jeg oppdatert deg inn i lista :nigo: Jeg håper at det blir før da, men ser jo at det er heller tvilsomt dessverre!

Ja, kroppen koser seg med masse ekkelt av gugge og svette og diverse kroppsvæsker, men så blir jo resultatet så definitivt verd det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det nærmer seeeg!!!  :popcorn:

Er mensmurringene dine konstante gjennom hele dagen? 

Eller mer fremtredende enten tidlig eller sent?

Har du testet noen av de berømmelige kjerringrådene?

Som å spise kanel eller sterk mat?  :spise:

Her er det fortsatt tregt med modningstegn og jeg merker jeg blir mer og mer utålmodig for hver dag som går, så jeg kan tenke meg at du er eeeendaaa mer utålmodig enn meg.   :bond:

Eneste forandringen her er at jeg plutselig er fryktelig sliten. Sover mye lengre, er slapp og tung i hodet, og må tvinge meg selv til å gjøre andre ting enn å ligge på sofaen og slumre hele dagen. Litt den samme følelsen jeg hadde i første trimester. 

Hvordan er det med deg? Har du mye energi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo.. Rosa utflod er jo et supert tegn da :danse: Synes å huske jeg hadde det når jeg fødte..

Mannen får bare venne seg til kroppsvæsker nå som fødselen kommer :lur:

Her så brøt vi ALLE intimgrenser under fødselen. Jeg fikk beskjed om å gå på do og prøve å tisse. Mannen måtte bli med fordi jeg lett spydde og klarte det ikke alene. Og da jeg satt på do kom det en rie, og jeg begynte å spy. Så da kom det ut tiss, blod, fostervann og *kremt* noe bakerst der også.. Samtidig som jeg spydde, og snørr og tårer rant.. Noe det alltid gjør når jeg spyr :plystre:

Tror i grunnen ikke det finnes flere kroppsvæsker jeg kunne fått ut av kroppen på det tidspunktet :hoho:

Dagens skrekkhistorie.. Men dette øyeblikket her husker jeg så utrolig godt. Mannen stod foran meg og hold håret mitt siden hestehalen hadde slitt seg løs.

Han overlevde da.. Og det gjorde jeg også ja :lur:

Bare å glede seg.. Jeg er faktisk misunnelig. Det er så kult å føde :danse: 

Fikk tidenes rus etterpå. Ikke sånn "jeg er så lykkelig som har fått en søt baby", men mer en "se på meg da.. Se hva jeg har klart.. SE!! Se hva JEG har presset ut av musa mi" :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også 16 august. Fødsel er nok ikke mulig å forberede seg til, men klisjeen "Jobb med riene" er det beste rådet jeg fikk. Hadde litt panikk en periode og da ble det fysisk også mye verre syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det nærmer seeeg!!!  :popcorn:

Er mensmurringene dine konstante gjennom hele dagen? 

Eller mer fremtredende enten tidlig eller sent?

Har du testet noen av de berømmelige kjerringrådene?

Som å spise kanel eller sterk mat?  :spise:

Her er det fortsatt tregt med modningstegn og jeg merker jeg blir mer og mer utålmodig for hver dag som går, så jeg kan tenke meg at du er eeeendaaa mer utålmodig enn meg.   :bond:

Eneste forandringen her er at jeg plutselig er fryktelig sliten. Sover mye lengre, er slapp og tung i hodet, og må tvinge meg selv til å gjøre andre ting enn å ligge på sofaen og slumre hele dagen. Litt den samme følelsen jeg hadde i første trimester. 

Hvordan er det med deg? Har du mye energi? 

Jaaa, nærmer seg men så skjer det jo aldri noe!! :sur:

Mensmurringene er spesielt sterke før jeg legger meg, om natta og tidlig på dagen. Så er det som om jeg har en litt rolig periode midt på dagen før det er på-an igjen på kveldstid.

Kjerringråd er testet i form av heftig trappegåing, en del turgåing, har tatt knebøy ( :fnise: ), spist mini-chillier sånn at jeg følte jeg brant i munnen og svetten rant, hatt sex med mannen, og ellers prøvd å holde meg så aktiv som det er mulig med en bowlingball fast plassert midt på kroppen. Vet ikke om det er derfor jeg har alle disse mase-smertene, eller om det kanskje er noe som ville vært der uansett? Ikke godt å si! Har du testet noen spesielle? :nigo:

Energien her er veldig varierende. Hadde ei superaktiv helg med ikke altfor mye søvn, så i går var det i seng kl 2300 og var ikke oppe igjen før 1100 i dag.. Så kan trygt si at søvnbeovet er stort! :Nikke:  Har du fått noen modningstegn siden sist? Er så spennende dager nå altså!

Jeg krysser fremdeles fingrene for morgendagen, rosa utflod er et supert tegn! :nigo:

Den røyk dessverre, selv om jeg også heiet på gjettedatoen din aldri så mye! Lurekroppen sin dette her!

Ooooo.. Rosa utflod er jo et supert tegn da :danse: Synes å huske jeg hadde det når jeg fødte..

Mannen får bare venne seg til kroppsvæsker nå som fødselen kommer :lur:

Her så brøt vi ALLE intimgrenser under fødselen. Jeg fikk beskjed om å gå på do og prøve å tisse. Mannen måtte bli med fordi jeg lett spydde og klarte det ikke alene. Og da jeg satt på do kom det en rie, og jeg begynte å spy. Så da kom det ut tiss, blod, fostervann og *kremt* noe bakerst der også.. Samtidig som jeg spydde, og snørr og tårer rant.. Noe det alltid gjør når jeg spyr :plystre:

Tror i grunnen ikke det finnes flere kroppsvæsker jeg kunne fått ut av kroppen på det tidspunktet :hoho:

Dagens skrekkhistorie.. Men dette øyeblikket her husker jeg så utrolig godt. Mannen stod foran meg og hold håret mitt siden hestehalen hadde slitt seg løs.

Han overlevde da.. Og det gjorde jeg også ja :lur:

Bare å glede seg.. Jeg er faktisk misunnelig. Det er så kult å føde :danse:

Fikk tidenes rus etterpå. Ikke sånn "jeg er så lykkelig som har fått en søt baby", men mer en "se på meg da.. Se hva jeg har klart.. SE!! Se hva JEG har presset ut av musa mi" :danse::fnise:

Hahaha, vet du kakaoen, du skriver så morsomt at jeg rett og slett sitter å flirer høyt her jeg leser! Veldig god beskrivelse på en situasjon som ble utrolig morsom i ettertid, men som jeg kan se for meg ikke var fuuullt så gøy i selve øyeblikket :nigo:

Håper det skjer noe mer snart, tar hjertelig i mot flere kroppsvæsker dersom det fører meg et skritt nærmere fødsel. Merkelig at det går ann å glede seg sånn til smerter. Mannen lurer på om det går greit når jeg ynker meg av mensensmertene i blandt - "Ja, det er ikke vondt NOK enda" - Hrmmmp!!!!

Håper mandagen behandler deg fint og at formen er god :hjerte:

Jeg tipper også 16 august. Fødsel er nok ikke mulig å forberede seg til, men klisjeen "Jobb med riene" er det beste rådet jeg fikk. Hadde litt panikk en periode og da ble det fysisk også mye verre syns jeg.

Det noteres!! :) Tror ikke det er et dumt råd du kommer med der, er så utrolig fort gjort å spenne seg helt, holde pusten og bare jobbe "mot" smertene. Så vidt jeg har forstått så ødelegger det for fremgangen til fødselen, så jeg får prøve å finne frem litt indre ro (som jeg ikke vet om jeg har i det hele tatt - *lopperirævaperson*)

I dag er det 39+6 og 4 små dager igjen til termin. Har de samme modningstegn som før, og er litt snurt over at det ikke skjer noe mer!

Skal ha JM kontroll i morgen, og håperhåper at det er mulig å få henne til å gjøre en stripping på meg. Hvis ikke får jeg det uansett på torsdag når jeg skal på modningakupunktur nr 4 :lur:  Kan du ikke bare finne veien ut da lille gutt? Det er MYE bedre plass på utsiden enn inni den stappa lille magen!

Jeg sto å ryddet av kjøkkenbordet her i helga, mannen var på andre siden av kjøkkenet. Sølte et vannglass i gulvet, og så havnet det skikkelig beleilig midt mellom beina mine. Mannen ble helt henrykt og konstanterte at endelig gikk vannet! Åhh, hadde det bare vært så vel!

Waiting game går på tålmodigheten løs. Får bare hive meg på litt spilling for å få tiden til å gå - Anbefaler sterkt Cities Skylines til andre som har likt Sim City, veldig underholdende spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.   august - Nautika

10. august - Skyblue

12. august - juliane

13. august - Beccy87

15. august - j86

16. august - Babycomp sin beregnede termin, kakaoen, Trampe og Porcelain

18. august - sol.

20. august - j86-mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Nautika er ute og det ser vel ikke superlovende ut for Skyblues tipping heller, så da satser vi på at han kommer på onsdag! :lur:

Han skal få lov til å komme før også altså, syns du er veldig tålmodig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjenne litt svake mensmurringer her selv men bare i korte perioder og gjerne på kvelden. 

Prøver også å gå turer med innlagt trappe gåing, og holde meg i aktivitet generelt. I går spiste vi indisk type litt-sterkere-enn-jeg-egentlig-er-komf-med, uten at det ga noe utslag.. 

Sex er utelukket, det har vi ikke hatt siden uke 24 eller noe, både jeg og mannen synes det blir altfor sært når vi kjenner lille i midten.  :vetikke:

I dag skal jeg hente en litt for tung pakke på posten og bære den hjem, støvsuge og vaske alle gulv og kanskje se litt nærmere på om kanel kan hjelpe'.  :fnise:

Jeg ser for meg mannens reaksjon på vannglasset!  :hoho:

Jeg har jo tippet 13.august på deg, men merker at du gjerne må føde i dag. Jeg ligger jo bak deg i køen og føler på en måte at jeg ikke kan bli ordentlig utålmodig selv før du har født..

Så det er bare å sette i gang!   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are so welcome :nigo:

Det beste tipse jeg fikk ang før fødsel var å drite i alt som heter kjærringråd og slappe av!! Du skal jo tross alt gjennom et heftig maraton :lur: Lurt å ikke slite seg ut før. Jeg vet at det er lette sagt enn gjort, men det er veldig lurt å hvile mest mulig.

Jeg var på barsel i 4 dager og sov totalt 4-6 timer tilsammen under oppholdet  :sjokkert:  Jeg fikk jo pokker ikke sove med mini ved siden av meg, også amma han jo fader meg heeeele tiden. Når vi kom hjem så sov jeg den første natten 3 timer sammenhengende og følte meg som et nytt menneske etterpå :ler:

Man blir jo så dopa på adrenalin at det er sykt. Jeg ble i hvertfall det. Var så gira i timene etterpå at jeg følte jeg kunne løpt 10 runder rundt sykehuset :fnise: JM kom inn med en seng og sa de skulle trille meg inn på barsel. Jeg: HÆÆÆ?? Jeg kan da gå sjæl!! 

Nope, fikk ikke lov til det :plystre: Sikkert like greit ;)

Så slapp av, ro ned, pul og la livmortappen marineres i sæd så kanskje det skjer noe :fnise:

(som sagt så ble jeg satt igang før tiden, så jeg vet ikke hva utålmodig venting er.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Nautika er ute og det ser vel ikke superlovende ut for Skyblues tipping heller, så da satser vi på at han kommer på onsdag! :lur:

Han skal få lov til å komme før også altså, syns du er veldig tålmodig! :jepp:

Hehe, onsdag er greit, vi har en deal!!! Takk for at du syns det, har vel ikke noe annet valg enn å være tålmodig om dagen, så da får det bare være slik!

Har begynt å kjenne litt svake mensmurringer her selv men bare i korte perioder og gjerne på kvelden. 

Prøver også å gå turer med innlagt trappe gåing, og holde meg i aktivitet generelt. I går spiste vi indisk type litt-sterkere-enn-jeg-egentlig-er-komf-med, uten at det ga noe utslag.. 

Sex er utelukket, det har vi ikke hatt siden uke 24 eller noe, både jeg og mannen synes det blir altfor sært når vi kjenner lille i midten.  :vetikke:

I dag skal jeg hente en litt for tung pakke på posten og bære den hjem, støvsuge og vaske alle gulv og kanskje se litt nærmere på om kanel kan hjelpe'.  :fnise:

Jeg ser for meg mannens reaksjon på vannglasset!  :hoho:

Jeg har jo tippet 13.august på deg, men merker at du gjerne må føde i dag. Jeg ligger jo bak deg i køen og føler på en måte at jeg ikke kan bli ordentlig utålmodig selv før du har født..

Så det er bare å sette i gang!   :fnise:

Spennende med murringer da! Alle tegn i riktig retning liker vi! :danse: Hvordan gikk det med bæring / kanelspising / vaskedag i går da? Noen resultater i form av mer smerter?  :fnise: 

Lite nytt å melde herfra i dag også dessverre mtp modningstegn, så det kan drøye ut dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are so welcome :nigo:

Det beste tipse jeg fikk ang før fødsel var å drite i alt som heter kjærringråd og slappe av!! Du skal jo tross alt gjennom et heftig maraton :lur: Lurt å ikke slite seg ut før. Jeg vet at det er lette sagt enn gjort, men det er veldig lurt å hvile mest mulig.

Jeg var på barsel i 4 dager og sov totalt 4-6 timer tilsammen under oppholdet  :sjokkert:  Jeg fikk jo pokker ikke sove med mini ved siden av meg, også amma han jo fader meg heeeele tiden. Når vi kom hjem så sov jeg den første natten 3 timer sammenhengende og følte meg som et nytt menneske etterpå :ler:

Man blir jo så dopa på adrenalin at det er sykt. Jeg ble i hvertfall det. Var så gira i timene etterpå at jeg følte jeg kunne løpt 10 runder rundt sykehuset :fnise: JM kom inn med en seng og sa de skulle trille meg inn på barsel. Jeg: HÆÆÆ?? Jeg kan da gå sjæl!! 

Nope, fikk ikke lov til det :plystre: Sikkert like greit ;)

Så slapp av, ro ned, pul og la livmortappen marineres i sæd så kanskje det skjer noe :fnise:

(som sagt så ble jeg satt igang før tiden, så jeg vet ikke hva utålmodig venting er.. :fnise: )

Du har så rett, så rett! Leste i denne her fødselsboka som jeg fikk tidlig hos JM at fødsel kunne sammenlignes med 5 mila... :sjokkert:  Og jeg som ikke har sjangs til å jogge den distansen der om det smalt!

Har hørt på dine gode råd og i går kveld ble det en flott marinering til glede for både meg og mannen :lur: Skal se om jeg kan få han med meg på noe i dag også... :nigo: Ellers lå jeg i senga helt til jordmorkontrollen kl 12, så det er slappfisktendenser av en annen verden her hjemme! Vet ikke om det er slik man skal lade opp til maraton jeg? Eller om det egentlig er lurt å legge inn masse treningsturer for å bli klar?! :vetikke:

Utålmodig venting begynner å bli fornavnet her nå. Synes utrolig synd på han lille for jeg kjenner at det rett og slett ikke er plass til ham der inne lengre. Han får ikke snudd på seg skikkelig og det virker bare så himla trangt!!

Buuuuu

ENIGI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg jo litt spennende nytt i dag etter JM kontrollen. I dag er det 40+0 og 3 dager igjen til termin. Alt er bra med formen, med unntak av symfysemålet mitt som har vært på den definitive plussiden helt siden målingene startet. Jordmor tok en sjekk av modningen inni der i dag og sa at det ikke er åpning, men det er tøyelig og livmorhalsen er blitt veldig kort. JM mente at det ikke er bra om dette går noe særlig over termin da ungen ser ut for å være større enn det som godt er, så hun sendte henvisning til føden og ba om igangsetting asap! Dette sendes jo såklart med snailmail, men hun sa at jeg kunne forvente at de ringer i morgen eller torsdag for å gjøre UL undersøkelse og forhåpentligvis gå i gang med igangsettingen. :sjokkert::danse::hakeslepp::biggrin:  *mixed emotions ja!*

Tid for å stryke deg av lista Skyblue:

8.   august - Nautika

10. august - Skyblue

12. august - juliane

13. august - Beccy87

15. august - j86

16. august - Babycomp sin beregnede termin, kakaoen, Trampe og Porcelain

18. august - sol.

20. august - j86-mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...