Illuusia Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Idag har jeg endelig fatt bredband, jeg er glad, men det er ikke barna mine... Jeg ma passe meg for a ikke bli avhengig slik som noen jeg kjenner som nesten ikke husker de har et liv utenfor datamaskinen, og nesten ikke husker at de har barn... Sa har jeg funnet tilbake til Kvinne guiden ogsa, man ma jo ha noe aa gjore mens man venter. Ikke det at jeg har noen gang fatt noe positivt fra nett diskusjoner, men kanskje de i hvertfall har gjort meg sterkere slik at jeg gir faen i hva per og kari syns om meg og mine meninger, for det er jo ingen andre som lever mitt liv enn jeg, ingen andre som har de samme erfaringer. Det er sa fa som na lenger tenker pa at livet faktisk er en reise som former individet til det det er og derfor vil gi seg selv rett til aa maale andre med det maaleband de har men glemmer at andre mennesker har helt andre erfaringer. Folk burde lare a sporre mer hvorfor for de kritiserer og forsta at de selv kanskje heller ikke er overmennesker.I Norge er det den nye sykdommen a mene seg bedre enn andre,nordmenn er overmennesker som vet hva som er best for alle i norge og faktisk i HELE VERDEN... Og er noe annerledes sa er det darlig og burde ikke finnes. Jeg har ei venninne i Norge som prover aa finne leie leilighet til seg og sine to barn, hun bor for tiden i en to roms og onsker aa leie tre roms, men hun sier omtrent alle hun ringer til, sier at siden hun har barn bor hun ikke bo i en 70kvm leilighet osv, athun ikke kan bo sann,at hun ma jo ha noe storre.... HERREGUD sa arrogant syns jeg! Ikke alle har rad til a leie hus! Eller er det virkelig blitt sann at bare rike mennesker har rett til a fa barn her i verden :evil: Ja om man er fattig og far barn sa er man jo rett og slett barnemishandler, eller? Vel,vel... Na er datteren min ganske sint, sa jeg bor vel ga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuusia Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja,ja.... Sa var det idag da.... Ikke fullt sa kjedelig dag som i gar... Sonnen min er oppslukt av pokemon spill, datteren min har mistet tannborsten sin for 5'te gang, mannen min jobber fra 6 til 20.... snork.... babyen min far tenner og har det faelt, mammen min kaller meg latterlig pa telefonen fordi jeg ikke lar datteren min besoke henne og hennes pedofile mann... Livet er herlig:) Datteren min er 10 maneder(i gar) og star stott pa to ben og gar med hjelp av moblene og folk ser pa henne med vanntro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå