Gjest Hummels Skrevet 8. august 2014 #81 Skrevet 8. august 2014 Ah, rotte altså, ikke intr lengre Er ikke noe rotte, er så søt som bare det. Det er en langhåra chihuahua
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #82 Skrevet 8. august 2014 Er ikke noe rotte, er så søt som bare det. Det er en langhåra chihuahua Rotte. Alt under knehøyde som er fremavlet og utavlet og innavlet er en rotte. Chihuahuaer er alt av det.
Gjest Hummels Skrevet 8. august 2014 #83 Skrevet 8. august 2014 Rotte. Alt under knehøyde som er fremavlet og utavlet og innavlet er en rotte. Chihuahuaer er alt av det. Pøh, en rotte er en rotte
Silfen Skrevet 8. august 2014 #87 Skrevet 8. august 2014 Nei Du tar feil. En rotte er en rotte. Chihuahua er rottemat. 2
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #88 Skrevet 8. august 2014 Du tar feil. En rotte er en rotte. Chihuahua er rottemat. :skratte: Du har helt rett
Gjest Hummels Skrevet 8. august 2014 #89 Skrevet 8. august 2014 Du tar feil. En rotte er en rotte. Chihuahua er rottemat. Ikke søren. Uansett rottene kommer seg ikke levende forbi meg. Så da blir rottene chihuahua mat. Men hunden min spiser ikke sånt dritt
Snøvott Skrevet 8. august 2014 #90 Skrevet 8. august 2014 Bare fine ting når man googler snøvott. Må være fordi jeg er i slekt med mummitrollet, det.
Snøvott Skrevet 8. august 2014 #92 Skrevet 8. august 2014 Tør du å poste et bilde av deg selv? Tviler, siden det ikke høres ut som han er typen til å plastre "jeg er heroinmisbruker" i panna. For alt vi vet et foreldrene hans uvitende om misbruket hans, og da er det jo ikke et sjakktrekk å poste et bilde i en tråd der han har fortalt om denne uvanen sin. 1
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #93 Skrevet 8. august 2014 (endret) Tviler, siden det ikke høres ut som han er typen til å plastre "jeg er heroinmisbruker" i panna. For alt vi vet et foreldrene hans uvitende om misbruket hans, og da er det jo ikke et sjakktrekk å poste et bilde i en tråd der han har fortalt om denne uvanen sin. Tror nok foreldrene er fullstendig klar over det. Edit: Dessuten kan han alltids sende det på pm. Endret 8. august 2014 av Frk.K
Snøvott Skrevet 8. august 2014 #94 Skrevet 8. august 2014 Tror nok foreldrene er fullstendig klar over det. Edit: Dessuten kan han alltids sende det på pm. Du ville bli overrasket over foreldres evne til å lukke øynene når det gjelder egne barn. Pm var en litt bedre ide, ja. Tviler på at han ser så aldeles avskrekkende ut.
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #95 Skrevet 8. august 2014 Du ville bli overrasket over foreldres evne til å lukke øynene når det gjelder egne barn. Pm var en litt bedre ide, ja. Tviler på at han ser så aldeles avskrekkende ut. Joda, men foreldre, ihvertfall mødre vet en del mye mer enn hva vi tror at de vet
Gjest Hummels Skrevet 8. august 2014 #96 Skrevet 8. august 2014 Tør du å poste et bilde av deg selv? Nei den sjansen tar jeg ikke. Tenk om noen kjenner meg igjenn :O Ikke alle vet at jeg bruker dop, men mamma gjør og søskene mine. Holder med å vise meg på gata. Jeg ser bare trøtt ut i øynene. Ellers er jeg ganske sexy haha neida. Ser bare helt vanlig ut. Slank, passe muskuløs, svart hår, litt fald i. Brune øyner.
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #97 Skrevet 8. august 2014 Nei den sjansen tar jeg ikke. Tenk om noen kjenner meg igjenn :O Ikke alle vet at jeg bruker dop, men mamma gjør og søskene mine. Holder med å vise meg på gata. Jeg ser bare trøtt ut i øynene. Ellers er jeg ganske sexy haha neida. Ser bare helt vanlig ut. Slank, passe muskuløs, svart hår, litt fald i. Brune øyner. Pst.. send et på pm da 2
Gjest Hummels Skrevet 8. august 2014 #98 Skrevet 8. august 2014 Pst.. send et på pm da Altså du kan være en mann for alt jeg vet så nei sorry. Stoler ikke på folk på nettet. Ikke at jeg gjør det så mye utenfor nettet heller:P Tenk om du kommer å tar meg da stakkars meg:O 1
Frk.K Skrevet 8. august 2014 #99 Skrevet 8. august 2014 Altså du kan være en mann for alt jeg vet så nei sorry. Stoler ikke på folk på nettet. Ikke at jeg gjør det så mye utenfor nettet heller:P Tenk om du kommer å tar meg da stakkars meg:O Ah, stemmer! Jeg er en 45 år gammel mann, og forøvrig naboen din, som bare venter på å få kidnappet deg og den lille rotten din 1
Snøvott Skrevet 8. august 2014 #100 Skrevet 8. august 2014 Altså du kan være en mann for alt jeg vet så nei sorry. Stoler ikke på folk på nettet. Ikke at jeg gjør det så mye utenfor nettet heller:P Tenk om du kommer å tar meg da stakkars meg:O Ja, menn er skumle saker, ass. Da må du jo gi henne adressen din først, eller i det minste si hvor du pleier å oppholde deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå