Gå til innhold

Fryse oppskjært brød

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere fryser oppskjært brød og kanskje bare skal ta opp noen skiver av gangen. Pakker dere hver skive i plastfolie? Eller finnes det en lettere måte å gjøre det på?

Anonymous poster hash: eb0d0...319
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å putte hele brødet inn i fryseren det, og så ta ut så mange skiver man trenger, har ikke hvert noe problem

Anonymous poster hash: a206b...b04
  • Liker 5
Skrevet

Jeg måtte inn her for jeg var helt sikker på at det stod "Fryse oppskjært brud". Ellers har jeg ingenting å komme med..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ingenting spesielt. Putter bare hele brødet i fryseren, og tar opp så mange brødskiver jeg trenger.

Anonymous poster hash: 7b9f3...eb7
Skrevet

Gjør ingenting spesielt. Putter bare hele brødet i fryseren, og tar opp så mange brødskiver jeg trenger. Anonymous poster hash: 7b9f3...eb7

Me too :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ta opp frosne skiver og smør matpakke, og matpakken er fersk når du skal spise.

Anonymous poster hash: 6a78c...30a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å pakke ned så mange skiver som jeg pleier å trenge i en pose, så kan jeg bare ta opp posten kvelden før til frokost/samme morgen til lunch, og la brødet tine sakte i posen, for da blir det mindre tørt. Bruker gjennbrukbare ziplock poser, fungerer glimrende.

Anonymous poster hash: 922e4...cb8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser oppskjært brød i to eller tre brødposer. Så tar jeg dem opp ettersom brødet blir spist.

Anonymous poster hash: d972a...9f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser oppskjært brød i to eller tre brødposer. Så tar jeg dem opp ettersom brødet blir spist.Anonymous poster hash: d972a...9f9

Samme her

Anonymous poster hash: 176f8...6c6

Skrevet

Jeg legger mellomlagspapir mellom, så fryser de ikke fast i hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser hjemmelaget glutenfritt brød. Legger de etterhverandre liyy på skrå, da er de lettere å få i fra hverandre når jeg tar ut mine to frokostskiver. Tar så mange jeg får inn i posen.

Anonymous poster hash: 43a11...4bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppskåret brød har jeg i en brødpose i fryseren.

Anonymous poster hash: aafea...93a

• Liker 1
Skrevet

Pleier som regel å fryse hele brødet ja og så ta opp noen skiver evt et helt brød. Men har merket at noen brød henger mer sammen enn andre, så de brødrene skal jeg jammen meg fryse i 2-3 poser. Så slipper jeg å bli så forbannet og drive å denge brødet :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...