Gå til innhold

Vi trenger to "hjelpere"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller serveringsdamer, på søndag, under grillfesten. Men jeg har ingen å spørre - venninner passer ikke å be, skulle de kommet hadde de vært gjester. Aner ikke hvem jeg skal spørre! Trenger bare hjelp 1-2 timer søndag fra klokken 16, skal selvsagt betale for hjelpen. Noen som har ideer eller et "fritidsproblem" på søndag? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, hadde jeg ikke vært så stor og tung! Hvor skal grillfesten være da?

Skrevet

Tusen takk Tuji, men du skal få lov til å slippe i den "tilstanden" du er i :wink: Vi skal være hjemme hos oss (dvs mamma og pappa). Veldig nær Haslum.

Gjest Poirot
Skrevet

Hva med å spørre naboers tenåringsbarn?

Skrevet

Jeg kjenner jo en del jenter rundt 20 år. Hva skal de gjøre?

Gjest Lompa
Skrevet

Jeg TROR ikke jeg har noen palener da, skal dobbeltsjekke og så sende deg en pm med mobilnr mitt hvis du trenger meg. Det hadde bare vært moro.

Skrevet

Det blir bare å sette ut tallerkener og glass, skjenke litt drikke og bære ut salater og snacks etc.

Naboejentene skal være barnevakter på lørdag så jeg tror ikke det er aktuelt å spørre dem - de som er interesserte kan evt. sende meg en pm!

Gjest Poirot
Skrevet

Naboejentene skal være barnevakter på lørdag så jeg tror ikke det er aktuelt å spørre dem -

Men de har sikkert noen venninder...

Skrevet
Eller serveringsdamer' date=' på søndag, under grillfesten. [/quote']

Jeg kan sikkert hjelpe, jeg. :)

Skrevet

Ordnet! Ser deg søndag, Lunacia! :wink:

Skrevet

Ja, men først på lørdag! :) Tenk, jeg får se deg TO ganger mens du er hjemme! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...