Gå til innhold

Hvor har du lyst på ekstra hår?


tuji

Anbefalte innlegg

Denne tråden er til ære for Væren og andre sykinger som ønsker seg mer hår på kroppen.

Hvor kunne du tenkt deg litt ekstra hår?

Jeg vil gjerne ha under føttene, så det blir mykere å gå med høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

:o :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg klarer meg lenge med det håret jeg har på hodet,jeg. Det kunne gjerne vært litt tykkere etter min egen mening, men der langt nok til å oppveie den totale mangelen på hår ellers. Hvem var det som ønsket seg mer kroppshår, og er det kvinne eller mann?

Er det en mann,kan jeg kanskje forstå det.Menn "skal" liksom være hårete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

hadde vært lettere å svare på hvis spørsmålet var motsatt.....

jo forresten... kun godt tenkt meg noen flere flimmerhår i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: *ler så jeg griner*

Takker så mye for den store ære, tuji!

Til en opplysning så er denne Væren en værdame, sånn at det ikke er tvil om det! :wink:

Vel, litt ekstra hår under armene hadde vært fint! Da hadde jeg sluppet å fått gnagsår. Hår under fotsålene var også en kjempeide, da hadde jeg ikke blitt så plaget av den jævla fotvorta mi! :evil:

Men hvis jeg er nødt til å velge, holder jeg faktisk en knapp på ekstra mye kjønnshår!!! Jeg er så inn i gampeglufsa dritlei alle disse "hvor mye barberer du bort?" - trådene, så jeg slår herved et slag for viltvoksende bikinilinje! Forresten, man kan vel neppe kalle sånt buskas for noen linje, så derfor: jeg ønsker meg en hel åker med frodig kjønnshår - sånn omtrent ned til knehasene - det hadde vært BÆRRE LÆKKERT!!!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jo forresten... kun godt tenkt meg noen flere flimmerhår i halsen.

:enig_animasjon:

Røyk bort det meste, hadde vært

kjekt og fått igjen noe av det... :oops:

Dessuten, jobber i barnehage, har langt hår...

Unga driver på med det hele tida, setter opp det, river ut strikk, fletter, krangler om hvor mye hver kan ha når de må dele på plassen, river og sliter (heldigvis er jeg ikke hårsår, hehe)

Hadde vært litt greit og fått igjen det håret de har revet av... For det er en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :hoho:

Kunne vært greit med litt ekstra hår på tærne og hendene, så jeg kunne kamuflert meg litt nå og da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en herlig ruskete brystkasse?? Yummy. Det hadde sett sexy ut sammen med en HM's wonderbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på neglene hadde vært fint, for jeg har ikke så lange og pene negler. Hvis jeg hadde langt hår med fletter i stedet for, ville ingen lagt merke til det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
UÆÆÆÆ....får frysninger av slikt hår snakk!!! :o

Mere hår, mere hår...

La det gro, la det gro!!!

:lol::ler2::hoppe:

*erter Belle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
LACUNA DA!! Bare du å erte :) Men du må bare erte liiiitt :)

HATER HÅR!!!!!!! :tunge1:

Er jo så enig i deg... Få det bort *sss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med litt ekstra rundt halsen - men bare om vinteren.. det kunne vært praktisk.. :wink:

Som en liten boa! Så kunne du farget den i fine farger etter hvilket antrekk du hadde på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Denne tråden er til ære for Væren og andre sykinger som ønsker seg mer hår på kroppen.

Hvor kunne du tenkt deg litt ekstra hår?

Jeg vil gjerne ha under føttene, så det blir mykere å gå med høye hæler.

Men tenk, det kan ikke være noe behagelig hvis det henger seg fast i noe, og lugger! AU! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men seriøst, det har jeg faktisk tenkt på! Det må være kjipt å være hobbit, de går jo uten sko!? :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...