Gjest Gjest_Erica Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 I morgen skal jeg legges inn på psykiatrisk avdeling. Som vanlig ønsker jeg å ta med en kake, men jeg får ikke bestemt meg for hvilken... Hvilken kake er det "alle" liker?Takker for tips!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Sjokoladekake? Anonymous poster hash: eec87...adf
Gjest Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Sjokoladekake? Anonymous poster hash: eec87...adf Ja, var det jeg også tenkte på først. I så fall blir det kjelesjokoladekake med dobbelt mengde mel og litt mer vann som blir valget. Den ble veldig vellykket sist jeg laget den - og lite oppvask
Pearls Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Jeg pleier å lage denne og den slår alltid veldig bra an!
Ella1 Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/karamellkake-i-langpanne
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Alle liker sjokoladekake/brownies Ellers er oreokake og pavlova kjempegodt, men om alle liker det er en annen sak. Lykke til! Anonymous poster hash: 4d0c5...23b
Gjest Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Jeg pleier å lage denne og den slår alltid veldig bra an! Ja, denne må jeg prøve, men vil ikke servere den "uprøvd".Takk for tips alle sammen. Det sto til slutt mellom sjokoladekake eller gulrotkake, og valget falt til slutt på sjokoladekake. Mindre jobb med den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå