AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg er en jente på 31 år som begynner å bli rimelig lei denne huden min! Har slitt med kviser og uten hud (mest hudormer og småkviser) siden jeg var 15! Huden har vært noe bedre de siste årene, men det skjer noe merkelig med den på slutten av hver sommer - det popper plutselig opp masse småkviser/lukkede komedoner /hudormer i hele ansiktet! Dette skjedde i fjor sommer, og har nå skjedd igjen!! Jeg har helt ruglete hud i hele ansiktet, masse bittesmå kviser i panna (noen med gult i), og masse i kinnene (mange klumper som ikke har kommet opp enda) de er overalt - men virker ikke betente.. I fjor begynte jeg etterhvert på tetracycliner som bare gjorde huden ti ganger verre! Jeg fikk svære røde og gule, vonde kviser- aldri hatt dette før! Jeg var konstant kvalm og dårlig! Så etter 2 Mnd måtte jeg bare slutte - og huden så helt ut som en kjøttkake! Jeg begynte også på differin krem samtidig men følte ikke den hjalp noe - fortsatte litt på denne etter at jeg sluttet med tetracycliner - men følte jeg bare fikk vonde røde kviser av denne og. Når det gjelder hudpleie bruker jeg matis, decleor og md. Brukt decleor i flere år, og bruker matis dagkrem nå. Md skrubben tør jeg ikke bruke lengre for føler den bare får frem flere nupper ..:/ Huden kjennes ut som sandpapir når jeg tar på den.. Og orker ikke møte venner eller gjøre noenting.. Ligger bare hjemme og depper :/ Går i tillegg på diane p-pillen, som jeg trodde hjalp, for huden min ble ok rundt juletider i fjor.. Men fra april og utover har jeg hatt nupper som kommer og går - men nå har det eksplodert!! Spiser forøvering sunt, drikker ikke brus, spiser ikke godteri. Reagerer litt på laktose så det prøver jeg å holde meg unna. Om kveldene smøret jeg nå på Night balm fra decleor på nupper, men ser ikke ut som det fungerer.. Er akkurat som det kommer 50 nye bittesmå nupper hver dag og at alle må ut før eller siden, de blir ikke borte men bare formerer seg!:0 Har gått uten noe sminke hele sommeren - så det har ikke hatt noen påvirkning:/ smurt meg med faktor 30 ansiktet hver dag (md - solkrem). Hvorfor skjer dette med meg? Føler meg så uheldig når jeg gjør alt riktig og er 31 år og går på diane!! Trenger sårt råd til hva jeg kan gjøre??! Iso er det eneste jeg ikke har prøvd- men har ikke noen røde, betente kviser - bare tusenvis av hudfargende nupper!!! Hjelp!? Tips eller råd fra noen som har slitt med det samme?? Anonymous poster hash: 959e3...43d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå