AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hei. Jeg vet at det finnes en del emner om angst her men jeg vil likevel skrive et nytt innlegg. Min angst er min eks. Eller jeg vet egentlig ikke om det kan kalles angst men det er på god vei til å utvikle seg til angst. For snart 3 år siden gikk jeg fra min sykelig sjalu og voldelig kjæreste. Den dag i dag har jeg angst for at han kommer på døren min en dag og vil skade meg eller min familie. Jeg tar ikke engang få barn for da er jeg redd barnet mitt blir mammaløs hvis han skulle finne på noe. Jeg forestiller også at han eller en annen kidnapper meg og holder meg som slave og min mann og barn savner meg og jeg savner de, men har ikke mulighet til å kontakte de for jeg blir holdt fanget. Hva er dette for noe? Det er jo ikke panikk angst at jeg sitter hjemme og skjelver, men kanskje en slags bekymring? Prøvde angstmedisin og antidepressiva men det er lite hjelp i. Sover mye. Ofte trøtt. Jeg vil ikke gå til legen for jeg vil prøve å klare meg på egen hånd men vet ikke hva jeg kan gjøre. Det er vel lite sannsynlig for at han dukker opp etter 3 år? Eller?Anonymous poster hash: 5ee97...75d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Hva slags medisin forsøkte du? Hvor lenge brukte du det? Anonymous poster hash: 9431d...7f7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Brukte sobril og cipralex tsAnonymous poster hash: 5ee97...75d
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Høres litt ut som et forbi, egentlig. Jeg var sånn når folk i andre enden av landet drapstruet meg via nett. Turte nesten ikke gå ut, gå til skolen osv fordi jeg var redd for at truslene skulle bli et faktum. (eller at det skulle skje) Så da ble jeg etterhvert redd for andre mennesker også og + depresjon, angstanfall osv kom jeg meg til psykolog og fikk diagnosene Panikk angst og sosial forbi.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Høres litt ut som et forbi, egentlig. Jeg var sånn når folk i andre enden av landet drapstruet meg via nett. Turte nesten ikke gå ut, gå til skolen osv fordi jeg var redd for at truslene skulle bli et faktum. (eller at det skulle skje) Så da ble jeg etterhvert redd for andre mennesker også og + depresjon, angstanfall osv kom jeg meg til psykolog og fikk diagnosene Panikk angst og sosial forbi. Ble du redd for at andre mennesker skulle gjøre deg noe (skade deg på noen måte) også? Anonymous poster hash: 87ec8...698
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Dette gjelder egentlig en bestemt person jeg er redd for. Og han har så og si aldri truet meg men var voldelig og veldig kontrollerende og jaggu meg klarer han å styre livet mitt fremdeles selv om det har gått 3 år!Anonymous poster hash: 5ee97...75d
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Ble du redd for at andre mennesker skulle gjøre deg noe (skade deg på noen måte) også? Anonymous poster hash: 87ec8...698 Ja, det ble jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Ja, det ble jeg. Takk for svar og for at du deler! Jeg har selv samme erfaring. Har du fått god hjelp hos psykolog og blitt bedre? Jeg håper at du blir kvitt de plagene. Det er veldig vondt og vanskelig å ha det slik. Anonymous poster hash: 87ec8...698
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Takk for svar og for at du deler! Jeg har selv samme erfaring. Har du fått god hjelp hos psykolog og blitt bedre? Jeg håper at du blir kvitt de plagene. Det er veldig vondt og vanskelig å ha det slik. Anonymous poster hash: 87ec8...698 Nja, er er kvitt plagene og klarer helt fint å gå ut å handle osv nå. Tidligere låste jeg meg bare inne og gikk kun ut om jeg virkelig måtte. Jeg fikk ikke noen spesiell behandling av noen psykolog fordi jeg ikke klarte å åpne meg for noen før jeg var 19-20 år. Og da klarte jeg endelig å være helt åpen og sammen klarte vi å finne en løsning for meg - eller flere ting jeg kunne trene på å gjøre. (på min epikrise står det blant annet "Mild depresjon, panikk-artet angst og sosial forbi" :/ Men jeg klarer meg fint og har det bedre en på lenge! :D
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Nja, er er kvitt plagene og klarer helt fint å gå ut å handle osv nå. Tidligere låste jeg meg bare inne og gikk kun ut om jeg virkelig måtte. Jeg fikk ikke noen spesiell behandling av noen psykolog fordi jeg ikke klarte å åpne meg for noen før jeg var 19-20 år. Og da klarte jeg endelig å være helt åpen og sammen klarte vi å finne en løsning for meg - eller flere ting jeg kunne trene på å gjøre. (på min epikrise står det blant annet "Mild depresjon, panikk-artet angst og sosial forbi" :/ Men jeg klarer meg fint og har det bedre en på lenge! :D Hei Takk for svar! Det er godt å høre at du har det mye bedre nå Lykke til videre! Anonymous poster hash: 87ec8...698
Gjest Coolaid Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Det er vanskelig for oss her inne å si om du har angst eller ikke. Det virker som om det er ting som du må bearbeide. Det beste er at du skaffer deg hjelp hos psykolog eller noe slik at du slipper å plages med dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå