Gjest lilletroll Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Vi skal på èn ukes campingvogn ferie i Juli. Ruten er ennå ikke lagt opp - noen forslag på steder vi bare MÅ besøke, og ting vi bare MÅ se??? Norge/Sverige er jo de realistiske landene å besøke på en såpass kort tur. Vi har med oss ett barn på to år.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Jeg syns det er så vakkert ved Vänern i Sverige. Har vært på campingtur der i flere år. Lysekil (ikke ved Vänern, men ikke så langt unna) og Vänersborg er byer jeg anbefaler! God tur! K
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Jeg er oppvokst med campingferie langs vestkysten av Sverige, og har trivdes godt med det. I begynnelsen lå vi fast hele sesongen ikke så langt inn i Sverige (ved Grebbestad). Etterhvert kjørte vi nedover og stoppet når det passet oss. Pleide da å snu i Malmø. Men så fant vi et sted (Melbystrand) et par mil sør for Halmstad hvor vi dro fast i ferien. Der er det kjempefin sandstrand! Og du har et godt utgangspunkt for dagsutflukter. Ca. 35 mil å kjøre fra Svinesund. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå