Gå til innhold

Hadde du følt deg brukt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har datet en fyr halvannen måned/to måneder. Han virker supersnill, og seriøs. Dere har hatt sex.

Så viser det seg at han plutselig har pratet med eksen, som gjorde det slutt med han. Men som vil prøve igjen. Så han dumper deg, og sier det er fordi han er forelsket i hun andre.

Hadde du følt deg brukt da? Han har altså hatt følelser for en annen all den tiden dere var sammen, og prøvd å komme over hun andre uten å klare det.

Hva hadde dere tenkt?



Anonymous poster hash: b4a41...3f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sucette

Jeg hadde nok blitt utrolig såret og følt meg veldig liten. Brukt er jeg litt usikker på egentlig, da jeg ikke klarer helt å sette meg inn i situasjonen, men hadde garrantert følt meg lurt og lite verdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har datet en fyr halvannen måned/to måneder. Han virker supersnill, og seriøs. Dere har hatt sex.

Så viser det seg at han plutselig har pratet med eksen, som gjorde det slutt med han. Men som vil prøve igjen. Så han dumper deg, og sier det er fordi han er forelsket i hun andre.

Hadde du følt deg brukt da? Han har altså hatt følelser for en annen all den tiden dere var sammen, og prøvd å komme over hun andre uten å klare det.

Hva hadde dere tenkt?

Anonymous poster hash: b4a41...3f0

Jeg hadde nok følt meg litt dum, men ikke lurt eller brukt. Følelser er noe vi ikke kan for, og når man går inn i ett "forhold" eller en datefase med noen er det viktig å ikke være naiv og også tenke litt over helheten. Er en person nysingle er det ganske stor sannsynlighet for at personen fortsatt er opphengt i sin eks, eller at personen har behov for å være alene en stund før man involverer seg med noen nye. Ingen regel uten unntak selvfølgelig, men det er lurt å være føre var og bruke tid.

De fleste får følelser for nye mennesker og går ikke inn for å såre noen, eller bruke noen. Det er vi som er flinke til å si det for å trøste oss selv. Dette var jo som du sier en snill og seriøs mann. Han likte deg sikkert kjempe godt, men følelsene for eksen var sterkere desverre. Bedre lykke neste gang :) <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er flott han har følt på hjertet sitt og gått ditt han hører hjemme.. Tenk om det skulle gått lengere tid, og du hadde begynt og se for deg en fremtid.. Så er det ikke deg han ville ha.. Da kan vi snakke om og føle seg brukt og en god nr 2.

Vær heler glad på hans veier at han har fått opp øynene, og vær glad du ikke var lengere inn i dette :)

Lykke til videre med og finne den rette :)

Anonymous poster hash: bc06c...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd med meg faktisk. Men i mitt tilfelle dumpet han meg fordi eksen ville ha han tilbake (hun hadde dumpet han), deretter fant hun ut at hun hadde dumpet han for en grunn, så han kom krypende tilbake til meg da hun dumpet han på nytt etter et par uker.. da lo jeg godt, får være måte på hva man skal finne seg i..

Men TS, er du personen som har blitt dumpet eller personen som skal dumpe og som lurer på hvordan du skal gå frem?



Anonymous poster hash: a2efd...107
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nettopp dette, og jeg føler meg lurt og brukt. Jeg hadde til og med spurt han om han fortsatt hadde noe på gang med hun andre, men han sa at det var et avsluttet kapittel. Det viste seg at de hadde hatt kontakt hele tiden mens han var med meg. Tror ikke jeg ville følt meg like brukt hadde han ikke hatt kontakt med hun samtidig, men ville uansett blitt såret og trist. Sånt er virkelig ikke gøy! :(



Anonymous poster hash: 32201...1b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han flytta ut eller bodde de fortsatt sammen? Noe relevant hvor involvert en person er. Ofte er du bare en rebound i slike tilfeller.

Anonymous poster hash: 1dd51...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han datet deg samtidig som han håpte at han skulle bli sammen med eksen igjen. Du ble brukt ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet exen om deg? Mulig at det bare var en pause og at han har lurt dere begge...?

Anonymous poster hash: 1dd51...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Dersom jeg hadde visst at han nylig hadde gjort det slutt med ei anna så hadde jeg ikke følt meg brukt nei. Jeg hadde gått inn i "forholdet" eller hva enn det var sammen, med en tanke om at jeg kun var en rebound, ikke fordi han mente det, men fordi det ofte er sånn det er enten man vet det selv eller ikke. Jeg hadde prøvd å ikke få for mye følelser men tatt det for det det var der og da. Så NEI, jeg hadde ikke følt meg brukt. Jeg kan forstå dersom han ikke har sagt noe om denne exen da, og du har fått mye følelser for ham. Men det er jo i alle fall ikke noe poeng i å være med ham nå, når du vet at han ikke har følelser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig såret, aller mest fordi jeg ikke har sex med hvem som helst, og hvis jeg involverer meg med så mener jeg det fullt og helt, jeg er fryktelig redd for å bli såret.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...