Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fungerer den bra ?

Hva koster den ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Om den funker, kommer an på innsatsen. Finnes i tre styrkegrader, etter farger, og jeg vil nok anbefale den midterste til de aller fleste (tror den er rød, men husker ikke helt). Det følger et hefte med øvelser med strikken, og de er gode, men må utføres riktig.

Koster ca 300 hos Intersport.

Skrevet

De koster 99 kr på Stadium. En ny kjede med sportsbutikker. :-)

Gjest the imp
Skrevet

har de fått Stadium i Norge nå? Hvor?

Skrevet

Hvordan bruker man en sånn strikk egentlig?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er en slags lang strikk med håndtak i begge ender, og du kan trene hele kroppen ved hjelp av ulike øvelser. Når du kjøper en slik strikk, får du med et lite hefte med øvelser i pakken.

Den finnes i tre styrkegrader, den midterste, rød (?) tror jeg passer for de aller fleste, da den kan strammes etterhvert som man blir sterkere.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med min, selv om kjæresten nesten rullet rundt på golvet i latter da han så hva jeg hadde kjøpt.

Skrevet

Min treningsstrikk ble kjøpt gjennom KK, benytter da også øvelser funnet i det bladet. Og syns det fungerer fint. Og det var vel "noen" som gjorde sånn :roll: da jeg begynte å bruke den ;)

Men hvor finnes Stadium butikker?

Skrevet

Men hvor finnes Stadium butikker?

Vi har en her på Kongsberg

Gjest gjest1
Skrevet

Fungerer nok bra, men er forferdelig kjedelig. Men det samme kan man jo si om løsvekter også..

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...