Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Om den funker, kommer an på innsatsen. Finnes i tre styrkegrader, etter farger, og jeg vil nok anbefale den midterste til de aller fleste (tror den er rød, men husker ikke helt). Det følger et hefte med øvelser med strikken, og de er gode, men må utføres riktig. Koster ca 300 hos Intersport.
Baby Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 De koster 99 kr på Stadium. En ny kjede med sportsbutikker. :-)
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Det er en slags lang strikk med håndtak i begge ender, og du kan trene hele kroppen ved hjelp av ulike øvelser. Når du kjøper en slik strikk, får du med et lite hefte med øvelser i pakken. Den finnes i tre styrkegrader, den midterste, rød (?) tror jeg passer for de aller fleste, da den kan strammes etterhvert som man blir sterkere. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med min, selv om kjæresten nesten rullet rundt på golvet i latter da han så hva jeg hadde kjøpt.
Linselus Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Min treningsstrikk ble kjøpt gjennom KK, benytter da også øvelser funnet i det bladet. Og syns det fungerer fint. Og det var vel "noen" som gjorde sånn da jeg begynte å bruke den Men hvor finnes Stadium butikker?
Baby Skrevet 7. juli 2004 #9 Skrevet 7. juli 2004 Men hvor finnes Stadium butikker? Vi har en her på Kongsberg
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2004 #10 Skrevet 7. juli 2004 Fungerer nok bra, men er forferdelig kjedelig. Men det samme kan man jo si om løsvekter også..
iingvild Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som har kjøpt denne trenings-strikken i Oslo? Evt hvor? http://sportsupply.no/default.pl?vindu=hov...p;subvarenr=119
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå