Gå til innhold

Veske, leppestift/lipgloss og neglelakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha veske på bryllupsdagen?

Jeg tenker i utgangspunktet nei. Min kjære søster og forlover kan få ha leppestiften i sin veske ;) Er det noe mer man trenger å ha med seg?

Jeg skal bli sminket. Og sminkøren har alt. Jeg må vel likevel ha med meg leppestift/lipgloss e.l? Hva skal dere bruke? Noe mer sminke jeg bør ha med meg for bruk utover kvelden?

Jeg skal også få satt på falske negler. Ikke med hvit tupp. Ville dere lakkert disse? I hvilken farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg skal ikke ha veske, har gitt forlover beskjed om at hun veldig gjerne kan ta ansvar for de 2-3 tingene jeg må ha med, som er det jeg nevner under + kanskje mobilen/nøkler? :)

Jeg skal ha pudder med, jeg blir fort blank, og leppestiften/lipglossen siden den forsvinner fort.

Skal ikke ha falske negler, men lakke mine vanlig selv, så jeg vet ikke om jeg ville ha lakkert!

Skrevet

Jeg skal ikke ha veske, har gitt forlover beskjed om at hun veldig gjerne kan ta ansvar for de 2-3 tingene jeg må ha med, som er det jeg nevner under + kanskje mobilen/nøkler? :)

Jeg skal ha pudder med, jeg blir fort blank, og leppestiften/lipglossen siden den forsvinner fort.

Skal ikke ha falske negler, men lakke mine vanlig selv, så jeg vet ikke om jeg ville ha lakkert!

Pudder er nok lurt. Jeg har slike papir ark som trekket ut oljen fra huden også. De funker bra.

Da må jeg til innkjøp av pudder, leppestift og eventuelt neglelakk. Jeg tror jeg venter til jeg har fått neglene på, før jeg bestemmer meg :)

Hvilke farge skal du ha på neglene? Jeg skal ha hvite blomster. Ville du hatt farge på neglene? Eller kanskje en dus rosa?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke veske. Hadde kun med et par lipgloss i veska til forloveren. Når jeg tenker meg om ville det vært lurt å ta med pudder til fotografering, ikke bare for bruden men til forlovere og brudgom også, men det gikk bra i vårt tilfelle.

Senere på kvelden ville jeg uansett ikke hatt tid til å gå å sjekke sminken ...

Jeg hadde en dus rosa farge på neglene, hadde gel-lack. Syntes dus rosa farge så bedre ut på flaska enn på neglene.... så ville gått for en blank eller mer nude en om jeg skulle gjort det en gang til.

Mobil og nøkler hadde jeg ikke den dagen.

Anonymous poster hash: 05ede...e1f
Gjest Daenerys
Skrevet

Pudder er nok lurt. Jeg har slike papir ark som trekket ut oljen fra huden også. De funker bra.

Da må jeg til innkjøp av pudder, leppestift og eventuelt neglelakk. Jeg tror jeg venter til jeg har fått neglene på, før jeg bestemmer meg :)

Hvilke farge skal du ha på neglene? Jeg skal ha hvite blomster. Ville du hatt farge på neglene? Eller kanskje en dus rosa?

Jeg tror jeg skal gå for Essie sin Allure-farge, som er ganske hvit men med littegrann rosa, veldig lite. Den skal en del lag til før den blir helt ugjennomsiktig, men tror jeg vil ha den litt gjennomsiktig :) Må teste litt mer.

Blotting-paper er lurt ja, jeg skal nok ha pudder med litt dekkevne også siden foundationen kan finne på å flytte litt på seg eller forsvinne. Tror ikke det skal bli et stort problem, hun som sminker meg kan sakene sine, men bedre det enn å ikke ha en rød nese plutselig :P

Skrevet

Verken jeg eller venninner har hatt veske på bryllupsdagen, og det har ikke vært noe savn. Forlover kan sikkert ta vare på det du måtte trenge. Som regel er clutchvesker som passer brudekjole lite anvendelig i senere tid eller de blir veldig skitne, så jeg ville spart pengene og brukt de på noe annet :)

Når jeg ble sminket hadde jeg prøvetime hvor vi snakket sammen. Da anbefalte hun noen sminkeprodukter som kunne passe (lipgloss og blush/rouge) slik at jeg kunne gå til innkjøp av dette på forhånd og gjøre touch-ups i løpet av dagen. Hun anbefalte også matt transparent pudder, men jeg følte ikke at det var spesielt nyttig for min del.

Allure fra Essie er fargen Kate Middleton hadde på sine negler da hun giftet seg :rodmer: Den er nok safe :)

Selv hadde jeg en lys, dus skimrende rosa - husker ikke merket dessverre!

Skrevet

Verken jeg eller venninner har hatt veske på bryllupsdagen, og det har ikke vært noe savn. Forlover kan sikkert ta vare på det du måtte trenge. Som regel er clutchvesker som passer brudekjole lite anvendelig i senere tid eller de blir veldig skitne, så jeg ville spart pengene og brukt de på noe annet :)

Når jeg ble sminket hadde jeg prøvetime hvor vi snakket sammen. Da anbefalte hun noen sminkeprodukter som kunne passe (lipgloss og blush/rouge) slik at jeg kunne gå til innkjøp av dette på forhånd og gjøre touch-ups i løpet av dagen. Hun anbefalte også matt transparent pudder, men jeg følte ikke at det var spesielt nyttig for min del.

Allure fra Essie er fargen Kate Middleton hadde på sine negler da hun giftet seg :rodmer: Den er nok safe :)

Selv hadde jeg en lys, dus skimrende rosa - husker ikke merket dessverre!

Takk for svar!

Vi skal gifte oss i Toscana. Så det er ikke så enkelt med prøvetime. Men jeg skal gå i en sminke butikk å få hjelp før vi drar. Jeg blir fort blank på nesa og i pannen. + at det er varmt. Så jeg tror pudder er et must for meg.

Ville dere brukt lipgloss eller leppestift? Hva sitter best?

Siden flere nevner allure fra Essie, skal jeg ta en titt på den :) Hvor kjøper man Essie neglelakk forresten?

Skrevet (endret)

Takk for svar!

Vi skal gifte oss i Toscana. Så det er ikke så enkelt med prøvetime. Men jeg skal gå i en sminke butikk å få hjelp før vi drar. Jeg blir fort blank på nesa og i pannen. + at det er varmt. Så jeg tror pudder er et must for meg.

Ville dere brukt lipgloss eller leppestift? Hva sitter best?

Siden flere nevner allure fra Essie, skal jeg ta en titt på den :) Hvor kjøper man Essie neglelakk forresten?

Skjønner at det er vanskelig med prøvetime. Så heldig du er som skal ha bryllup i Toscana :rodmer:

Jeg brukte og ble anbefalt lipgloss. Hadde vel en ganske klar variant med lett rosatone. Ville at man skulle se leppene gjennom sminken og at det ble mest mulig naturlig. Jeg hadde en fra Dior, var greit fornøyd :)

Endret av Bubbly
Skrevet

Skjønner at det er vanskelig med prøvetime. Så heldig du er som skal ha bryllup i Toscana :rodmer:

Jeg brukte og ble anbefalt lipgloss. Hadde vel en ganske klar variant med lett rosatone. Ville at man skulle se leppene gjennom sminken og at det ble mest mulig naturlig. Jeg hadde en fra Dior, var greit fornøyd :)

Jeg liker veldig godt Dior sin lipgloss. Jeg tenker at fokuset skal være på øynene. Så da vil det nok passe best med en diskret farge på leppene.

Skrevet

Jeg sjekket tilfeldigvis den ene neglelakken jeg har kjøpt på lenge.. Det var faktisk Allure fra Essie ;) Så da er den i boks.

Skrevet

Jeg skal lakke (mine egne, naturlige) negler. Forrige dagen kjøpte jeg fra Isadora en helt gjennomsiktig 6 in 1 som hun damen anbefalte veldig, at den er noe mer enn bare en vanlig neglelakk. Hvis jeg vil ha litt rosaskinn så bruker jeg den Isadora Second Nail neglelakken i lyserosa.

Begge disse lakkene er litt "hardere" enn vanlige neglelakker som jeg skjønte det, og jeg tenker det kan være lurt, litt tryggere på en slik dag.

Men ved å lese denne tråden kom jeg på at jeg MÅ jo ha med meg en liten neglfil i vesken, for hvis jeg får et lite hakk så revner det jo lett hvis man ikke får filt det bort :)

Tre uker igjen!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...