AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Vet ikke heeelt om dette er riktig tråd.... Men skal ta blodprøve veldig snart, og sikkert veldig dumt spm. Men har ikke fått sovet noe inatt... Har så angst for og besvime, skal være fastende også... Tror dere det går greit, eller havner jeg i bakken? Sikkert veldig dumt spm... Men jeg blir så sykt stressa av det også.. Anonymous poster hash: 1bbf3...48d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Det er mest psykisk at du besvimer. Går du inn for at du besvimer så gjør du det også Anonymous poster hash: 1a532...2f2
charactouy Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Jeg har pleid å besvime, så jeg tar alle blodprøver liggende. Bare å si fra om at du tror du kommer til å besvime og be om å få ligge mens de stikker Det bør ikke være noe problem å få til
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Går helt fint an å be om å få legge seg ned på legekontoret. På lab. På sykehusene har de ofte sånne store stoler som kan legges ned til benk. Tenk påmhvor mange blodprøver som blir tatt hver eneste dag. De,fleste gjør dette fort og greit uten å besvime. Jeg tar blodprøve hver 6 uker året rundt pga. Stoffskifte, det er jeg så vant til at jeg tenker ikke over det, før stikket er der.Anonymous poster hash: c09e5...b9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå