Gå til innhold

Farlig tampong?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er litt ekkelt, men jeg får bare spørre rett ut. Idag på jobb fikk jeg plutselig vondt i magen. Jeg gikk på toalettet og trykket som vanlig. Etter en stund kom det ut en tqmpong fra det rette stedet. Jeg fikk helt sjokk, for det er over to uker siden jeg vsr ferdig med mensen. Tampongen må hs sittet fast for langt inne. Jeg har ikke merket det før idag. Kan dette være farlig? Har hørt om tampongsyken. Noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts; takk for svar! Skal kontakte legen.

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontqkt legen din i morgen. Få en time og få tatt bakterieprøver i skjeden.

tampongsyken er en type blodforgiftning og da blir du dødsyk i løpet av få timer, så det har du ikke.

Anonymous poster hash: cfbc1...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: jeg har vondt nedentil og har hatt uvanlig vond lukt der. Men jeg hadde kveldsvakt da dette skjedde. Tror det er todsnok å reise til legen i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke føler deg syk så er det iallfall ikke tampongsyken. Men mulig underlivet ditt har kommet i ubalanse.



Anonymous poster hash: e6045...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: jeg har vondt nedentil og har hatt uvanlig vond lukt der. Men jeg hadde kveldsvakt da dette skjedde. Tror det er todsnok å reise til legen i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Er du alene hjemme? Kan være greit om noen vet at du kanskje ikke er i form, sånn i tilfelle. Men jeg tror også at det kan vente til i morgen. Spørs hvor vondt du synes det er da.

God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: jeg har vondt nedentil og har hatt uvanlig vond lukt der. Men jeg hadde kveldsvakt da dette skjedde. Tror det er todsnok å reise til legen i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Ring legevakta og hør, så de får ta en vurdering på om du bør ta en tur dit snarest eller ikke.

Anonymous poster hash: 3351c...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan det er mulig å glemme tampongen i 2 uker! 2-3 dager kan jeg forstå på et vis, men 2 uker?? Kan ikke tenke meg hvordan det har luktet av deg!

Anonymous poster hash: cba3d...4f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan det er mulig å glemme tampongen i 2 uker! 2-3 dager kan jeg forstå på et vis, men 2 uker?? Kan ikke tenke meg hvordan det har luktet av deg!

Anonymous poster hash: cba3d...4f5

Jeg fatter ikke 2-3 dager heller.

Anonymous poster hash: 00cd9...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke 2-3 dager heller.

Anonymous poster hash: 00cd9...e90

Nei egentlig ikke jeg heller, burde begynne å stinke lenge før det. Men 2 uker... At det går an!

Anonymous poster hash: cba3d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: ja har vært hos legen. Hadde infeksjon og betennelse i kroppen så jeg ville nok føle meg uvel noen dager til. Men heldigvis ingen blodforgiftning... Anbefaler ikke dette til noen akkurat.

Anonymous poster hash: 990a8...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...