Gå til innhold

Sliter med å barbere nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å barbere nedentil. Jeg bruker sånne ''engangs'' barberhøvler og mye av hårene går bort, MEN det er fortsatt noe som jeg ikke får tatt fordi de sitter veldig nærme innsiden av kjønnsleppene. Det gjør også utrolig vondt og jeg må sitte og se i speilet for å kunne barbere ordentlig.

Si meg, blir det noe lettere?

Voks er for dyrt for en student som meg selv.

Anonymous poster hash: c0d17...8e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør det vondt? Er det fordi det "lugger"? Nå har jeg aldri prøvd meg på engangshøvler, men om du bytter ut disse med en ordentlig barberhøvel? Jeg har aldri opplevd at det gjør vondt å barbere i alle fall...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør det vondt? Er det fordi det "lugger"? Nå har jeg aldri prøvd meg på engangshøvler, men om du bytter ut disse med en ordentlig barberhøvel? Jeg har aldri opplevd at det gjør vondt å barbere i alle fall...

Det gjør litt vondt npr jeg må barbere hårene som vokser nesten på innsiden av kjønnsleppene... :vetikke: Har ikke råd til en sånn barberhøvel ennå så får nøye meg med det jeg har :(

Anonymous poster hash: c0d17...8e5

Skrevet

Hva med å invistere i en ladyshawer istedet for engangshøvler? På sikt så blir det rimeligere, og du kan barbere ivei uten fare for å kutte deg. Unngår også røde nupper.

Har selv helt gitt opp høvel nedentil pga jeg alltid får røde nupper som klør og svir uansett hvilke tiltak jeg tar for å unngå det, så til meg ble ladyshawer redningen:)

Skrevet

Kjøp deg en Ladyshave, det er maks genialt, du blir like myk og glatt som med høvel, men også hundre ganger mindre sår enn med høvel eller voks. Og det er fysisk umulig å kutte seg med en god ladyshave.

Skrevet

Ladyshave er MYE bedre enn en engangshøvel.

Pleier å barbere meg etter at jeg har dusjet, og smører meg inn meg en god fuktighetskrem etterpå.

Har aldri hatt problemer med nupper eller sårhet så lenge jeg har gjort det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...