AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg er en typisk kar som alltid blir friendzona. Jenta kan godt prøve seg på meg, ha sex med meg for så og friendzone meg seinere.. Jeg har også hatt jentevenner i flere år som plutselig har begynt å legge ann på meg, men etter litt roting så går de tilbake til at vi passer bedre som venner. Hva er galt med meg? Føles ut som man må se ut som brad pit for at jenter skal få følelser for en... Anonymous poster hash: ce76a...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Kan det hende du sikter for høyt? Jeg har det på samme måte, bare at jeg er dame. Er alltid singel og føler meg bare stygg rundt menn. Antagelig fordi jeg sikter på de som er utenfor min rekkevidde. Man må være realistisk når man søker etter partner, men det er ikke så utrolig kult å aldri få det slik man ønsker..Har ikke bedre råd til deg annet enn en klem i sommernatten Anonymous poster hash: 0e922...5dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg har en bestevenn som helt fint klarte å friendzone seg selv... Kanskje du har gjort det samme? Jeg er dødelig interessert i han, men han er så iniativløs og forsiktig at jeg følte jeg måtte være det samme. Så da ble det til det. Vi kaller hverandre bare venner og oppfører oss som venner. Kanskje du er for forsiktig? Anonymous poster hash: 6618d...4db 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg er en typisk kar som alltid blir friendzona. Jenta kan godt prøve seg på meg, ha sex med meg for så og friendzone meg seinere.. Jeg har også hatt jentevenner i flere år som plutselig har begynt å legge ann på meg, men etter litt roting så går de tilbake til at vi passer bedre som venner. Hva er galt med meg? Føles ut som man må se ut som brad pit for at jenter skal få følelser for en... Anonymous poster hash: ce76a...bd2 Hvis du går fra venn, til sex, og tilbake til venn. Så tror jeg ikke det er utseendet som er årsaken. Kanskje de syns du er kjedelig av en eller annen grunn?Anonymous poster hash: 306f2...d8d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 6 Tommelfinger regler for å unngå friendzone: 1. Er du interessert i damen, vis at du er interessert fra begynnelsen. Ikke lat som du vil være venner. 2. Unngå å analysere problemer hun har, og unngå å gi råd til problemene med mindre hun spør om det. Man ønsker ikke å være gråteskulderen hennes, men den hun er intim med. En venn som gir gode råd og som gir god støtte er gull verdt og damene risikerer ikke vennskapet dersom de finner disse egenskapene i mann de er halveis tiltrukket av . 3. Vær klar på hva du vil. Dersom hun vil være venner sier man at det er fint at hun ser på deg som en grei person som hun ønsker å være venner med, men at dette ikke er det du ønsker av denne relasjonen. Damen vil gjerne si at du er egoistisk, selvopptatt, umoden osv, men det er bare bitterhet fra hennes side fordi du ikke gjør som hun vil. Dette handler om å sette en standard for hva man forventer av relasjonene man går inn i og det handler om integritet. Dersom damen ikke lever opp til det du ønsker av relasjon, er hun ute av livet ditt. 4. Ikke markedsfør deg selv som en mann som blir/har blitt friendzonet av damer tidligere. Unngå å snakke om dårlige erfaringer med mindre hun spør direkte, snakk heller om gode erfaringer med damer når det faller seg naturlig. 5. Unngå snakk om disse temaene med damer du er interessert i. All snakk om urettferdighet på partnermarkedet, sexmarkedet, friendzone osv blir negativt oppfattet av damene. De vil bare tenke at du er bitter. Skal man gjøre det, må det være etter at man har vunnet hennes gunst. 6 Gjennomfør punktene over på en smart måte. Anonymous poster hash: 9d45e...2fc 1
Gjest Amémonos Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 6 Tommelfinger regler for å unngå friendzone: 1. Er du interessert i damen, vis at du er interessert fra begynnelsen. Ikke lat som du vil være venner. 2. Unngå å analysere problemer hun har, og unngå å gi råd til problemene med mindre hun spør om det. Man ønsker ikke å være gråteskulderen hennes, men den hun er intim med. En venn som gir gode råd og som gir god støtte er gull verdt og damene risikerer ikke vennskapet dersom de finner disse egenskapene i mann de er halveis tiltrukket av . 3. Vær klar på hva du vil. Dersom hun vil være venner sier man at det er fint at hun ser på deg som en grei person som hun ønsker å være venner med, men at dette ikke er det du ønsker av denne relasjonen. Damen vil gjerne si at du er egoistisk, selvopptatt, umoden osv, men det er bare bitterhet fra hennes side fordi du ikke gjør som hun vil. Dette handler om å sette en standard for hva man forventer av relasjonene man går inn i og det handler om integritet. Dersom damen ikke lever opp til det du ønsker av relasjon, er hun ute av livet ditt. 4. Ikke markedsfør deg selv som en mann som blir/har blitt friendzonet av damer tidligere. Unngå å snakke om dårlige erfaringer med mindre hun spør direkte, snakk heller om gode erfaringer med damer når det faller seg naturlig.5. Unngå snakk om disse temaene med damer du er interessert i. All snakk om urettferdighet på partnermarkedet, sexmarkedet, friendzone osv blir negativt oppfattet av damene. De vil bare tenke at du er bitter. Skal man gjøre det, må det være etter at man har vunnet hennes gunst.6 Gjennomfør punktene over på en smart måte.Anonymous poster hash: 9d45e...2fc Ja til dette.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Jeg er nok ikke kjedelig å være med, men jeg er dårlig på å eskalere ting videre. Somregel er det jenta som må ta det første steget. Jeg oppfører meg kanskje som en kompis rundt jenter, men allikevel da.. Jeg kan fint få følelser for en jente selv om hun ikke viser noe direkte interesse utover vennskap. Anonymous poster hash: ce76a...bd2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Så lenge du får pult dem så er du ikke i friend-zone. Anonymous poster hash: bdcfd...8d2 2
mara2012 Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Jeg har også en god kompis som har "friendzona" seg selv. Han er veldig ålreit, men han har så dårlig selvtillit at det er flaut. Han tar ikke noe initiativ til damene, har prøvd å hjelpe han på vei flere ganger. Ikke engang i fylla tør han å prøve seg på npen. Han har kommet med noen tilnærmelser til meg i fylla, men synes liksom bare det blir rart når han ikke er sånn i det hele tatt ellers.. Jeg trenger en MANN, ikke en tøffel.
Gjest HarryDotter Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg har også en god kompis som har "friendzona" seg selv. Han er veldig ålreit, men han har så dårlig selvtillit at det er flaut. Han tar ikke noe initiativ til damene, har prøvd å hjelpe han på vei flere ganger. Ikke engang i fylla tør han å prøve seg på npen. Han har kommet med noen tilnærmelser til meg i fylla, men synes liksom bare det blir rart når han ikke er sånn i det hele tatt ellers.. Jeg trenger en MANN, ikke en tøffel. Kanskje han har vært her på KG en stund? Og at han da selvsagt har fått lære at alle menn som prøver seg på en dame de liker er perverse griser som ikke klarer å holde lystene sine for seg selv? 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Jeg har også en god kompis som har "friendzona" seg selv. Han er veldig ålreit, men han har så dårlig selvtillit at det er flaut. Han tar ikke noe initiativ til damene, har prøvd å hjelpe han på vei flere ganger. Ikke engang i fylla tør han å prøve seg på npen. Han har kommet med noen tilnærmelser til meg i fylla, men synes liksom bare det blir rart når han ikke er sånn i det hele tatt ellers.. Jeg trenger en MANN, ikke en tøffel. Kan jo hende han bare ønsker å være vennen din da. Det med tilnærmelser i fylla trenger ikke bety noe som helst. Anonymous poster hash: d2c25...08e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Jeg er en typisk kar som alltid blir friendzona. Jenta kan godt prøve seg på meg, ha sex med meg for så og friendzone meg seinere.. Jeg har også hatt jentevenner i flere år som plutselig har begynt å legge ann på meg, men etter litt roting så går de tilbake til at vi passer bedre som venner. Hva er galt med meg? Føles ut som man må se ut som brad pit for at jenter skal få følelser for en... Anonymous poster hash: ce76a...bd2 Du ser vel godt nok ut om de har ligget med deg, men man får jo ikke følelser for alle, kanskje du bare har vært uheldig. Men om du ønsker kjæreste så må du legge an på folk du også ikke bare vente på at jentene skal prøve seg. Anonymous poster hash: d2c25...08e
Gjest BettyBoop Skrevet 6. august 2014 #13 Skrevet 6. august 2014 Jeg er en typisk kar som alltid blir friendzona. Jenta kan godt prøve seg på meg, ha sex med meg for så og friendzone meg seinere.. Jeg har også hatt jentevenner i flere år som plutselig har begynt å legge ann på meg, men etter litt roting så går de tilbake til at vi passer bedre som venner. Hva er galt med meg? Føles ut som man må se ut som brad pit for at jenter skal få følelser for en...Anonymous poster hash: ce76a...bd2 kabskje du deler for mye av deres interesser slik at de føler du er mer som en venninne enn kjærestemateriale. Er du slik at du liker best å henge med jenter og sladre og snakke om typiske jenteting?
Gjest BettyBoop Skrevet 6. august 2014 #14 Skrevet 6. august 2014 Jeg er nok ikke kjedelig å være med, men jeg er dårlig på å eskalere ting videre. Somregel er det jenta som må ta det første steget. Jeg oppfører meg kanskje som en kompis rundt jenter, men allikevel da.. Jeg kan fint få følelser for en jente selv om hun ikke viser noe direkte interesse utover vennskap. Anonymous poster hash: ce76a...bd2 jenter liker ikke å måtte være den som alltid må ta første steget. Iallefall jeg får følelsen av at fyren er mindre interessert enn meg. Og kall meg gammeldags men en mann skal varte opp den han liker og få henne til å føle seg som en kvinne. 1
Gjest Chloè Skrevet 6. august 2014 #15 Skrevet 6. august 2014 Jeg er nok ikke kjedelig å være med, men jeg er dårlig på å eskalere ting videre. Somregel er det jenta som må ta det første steget. Jeg oppfører meg kanskje som en kompis rundt jenter, men allikevel da.. Jeg kan fint få følelser for en jente selv om hun ikke viser noe direkte interesse utover vennskap.Anonymous poster hash: ce76a...bd2 Der har du vel løsningen på deler av problemet. Hvis en fyr jeg har iigget med/datet ikke tar det første steget så går jeg videre fordi han ikke virker interessert. Jeg vil ha en mann som viser at han vil ha meg. Så, ta det første steget og ikke syt fordi du blir friendzona, du skriver jo faktisk at du har ligget med noen av disse jentene. Da ødelegger du nok bare for deg selv ved å være stille og sjenert
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #16 Skrevet 7. august 2014 Jeg er ikke stille eller sjenert rundt jenter, ihvertfall ikke på tomannshånd. Og jeg syter selvfølgelig ikke til jenta fordi jeg blir friendzonet, utenom at jeg kanskje kutter kontakt for en periode. Jeg er mer sjenert når det gjelder å prøve seg på jenter, med unntak av fylla. Jeg tror aldri jeg har vært den som har gått for første kysset, og av de jentene jeg har drevet på med har de stort sett hengt etter meg, men problemet er jo at jeg ikke har vært interessert tilbake. Jeg har hatt følelser for til sammen 3 jenter, og 2 av dem har jeg hatt sex med på deres insiativ før jeg ble avvist. Hun ene gikk tilbake til en gammel x og jeg hørte plutselig aldri fra henne igjen.. Hun andre prøvde jeg meg på og ble avvist tidlig men vi forble venner, over ett år senere hadde vi en periode som freddie. Hun tredje hadde jeg vært venn med lenge før vi plutselig begynte å sove hos hverandre, hun spurte om jeg likte hun og jeg sa jeg følte det kunne blitt noe mellom oss. Hun sa hun var nysgjerrig på meg og at hun syntes jeg var kjekk, men at hun ikke var forelsket i meg. Følte vi hadde en greie så vi ble enige om å se hvordan ting gikk. Vet ikke om jeg var for treg med å prøve å kysse henne eller om jeg var for mye kompis rundt henne, men etter noen dager så ble hun plutselig veldig avvisende på det fysiske.. Anonymous poster hash: ce76a...bd2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #17 Skrevet 7. august 2014 Jammen det er jo det vi prøver å si... du må ta inniativ selv. Burde ikke være nødvendig for ei jente å SPØRRE om du er interessert. Heller ikke være de som hele tiden tar iniativ til sex. Da går de lei. Anonymous poster hash: 6618d...4db
Gjest Iben Skrevet 7. august 2014 #18 Skrevet 7. august 2014 (endret) Jeg er en typisk kar som alltid blir friendzona. Jenta kan godt prøve seg på meg, ha sex med meg for så og friendzone meg seinere.. Jeg har også hatt jentevenner i flere år som plutselig har begynt å legge ann på meg, men etter litt roting så går de tilbake til at vi passer bedre som venner. Hva er galt med meg? Føles ut som man må se ut som brad pit for at jenter skal få følelser for en... Anonymous poster hash: ce76a...bd2 Nei da, du trenger ikke å se ut som Brad Pit. Men kan det hende at du har en tendens til å utføre diverse tjenester for disse jentevennene dine, uten å forvente noe tilbake igjen? Kjøring og henting? Maling og bæring? En skulder å gråte på? Å være en god venn er vel og bra, det er ikke det jeg mener, men hvis du behandler alle jenter som om de var kjæresten din, så er det jo heller ingen som behøver å være kjæresten din, hvis du skjønner. Jeg vet ikke om det er sånn du er, men hvis du er det kan det kanskje være en ide å lære seg å si nei de gangene du faktisk ikke føler at du gidder, sånn som du ville ha gjort med guttekompisene dine. For all del, jeg er ikke noen ekspert selv. Men hvis det er sånn at du har mange jentevenner, så mistenker jeg at du kanskje er den typen som gir litt for mye av deg selv. De fleste jenter (ikke alle) er jo tross alt både krevende og dømmende venner for en mann å ha, så det er litt rart å ha så mange av dem som jeg fikk inntrykk av at du har. Endret 7. august 2014 av evnukken
Marie90 Skrevet 7. august 2014 #19 Skrevet 7. august 2014 Hvis du faktisk har sex med en jente og hun trekker seg unna, så er ikke det "friendzone", det er bare en avvisning. Hun likte ikke sexen, likte deg ikke personlighetsmessig, traff noen bedre eller hva. "Friendzone" refererer til situasjoner der noe romantisk/seksuelt aldri utspiller seg. Du må vite hva du vil ha og gå for det. Nå virker det som du bare er på den passive siden og tar det som kommer til deg.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #20 Skrevet 7. august 2014 Hvis du faktisk har sex med en jente og hun trekker seg unna, så er ikke det "friendzone", det er bare en avvisning. Hun likte ikke sexen, likte deg ikke personlighetsmessig, traff noen bedre eller hva. "Friendzone" refererer til situasjoner der noe romantisk/seksuelt aldri utspiller seg. Du må vite hva du vil ha og gå for det. Nå virker det som du bare er på den passive siden og tar det som kommer til deg. http://en.wikipedia.org/wiki/Friend_zone Referer til situasjoner der den ene ønsker en romantisk eller seksuell relasjon, mens den andre ønsker å være venner. Dersom man har hatt sex med en dame og hun bare ønsker å være venner etterpå har man blitt friendzonet. Anonymous poster hash: 9d45e...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå