AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Dere som har vært innlagt på psyiatrisk. Har det hendt dere har flørtet med andre pasienter dere har likt godt? Endatil kanskje gått til det skrittet å ha sex med de? Anonymous poster hash: e7195...ffa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Folk som er innlagt er ikke på ferie og ligger rundt svømmebassenget med paraplydrinker. De er der av mange alvorlige grunner som ikke har med flørt og sex å gjøre. De pleier å ha nok med seg selv. Anonymous poster hash: fba7f...c4b 18
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Noen er så heldige at de har sex til og med! http://minuspluss.blogg.no/1281186533_dag_72__sykehus__jeg_.html Anonymous poster hash: 50fde...db1 1
Apocalypse Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 En jeg kjenner var innlagt på en privat klinikk, hun møtte en fyr der som hun datet en kort periode. Det funka ikke så bra.
Gjest Vevila Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Hvor har man sex da? Man får jo bare lov å omgås andre pasienter på oppholdsrommene..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg for mange år siden selv var innlagt på åpen avd. Og der var en person jeg ble veldig betatt av og drømte om å gå til sengs med. Dessverre var h*n sterkt psykotisk. Satt ofte i en krok og var livredd. Anonymous poster hash: e7195...ffa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg for mange år siden selv var innlagt på åpen avd. Og der var en person jeg ble veldig betatt av og drømte om å gå til sengs med. Dessverre var h*n sterkt psykotisk. Satt ofte i en krok og var livredd. Anonymous poster hash: e7195...ffa Sexy...Anonymous poster hash: d6c5c...84a 10
minister-mio Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Hvor har man sex da? Man får jo bare lov å omgås andre pasienter på oppholdsrommene..det kommer an på avdelingen. Noen steder kan man være på rommet til hverandre uten at noe sier noe 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å komme i snakk med medpasienter på tomannshånd, de fleste har nok med sitt og bærer på en god posjon sosial angst og andre angster. Noen kan også være i psykose, og da er det ikke enkelt å vite hva man får tilbake om man starter en samtale. Anonymous poster hash: bb744...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Siden du spør, TS, har du møtt noen på psykiatrisk du har fått et ekstra godt øye til? Anonymous poster hash: bb744...8fe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Siden du spør, TS, har du møtt noen på psykiatrisk du har fått et ekstra godt øye til? Anonymous poster hash: bb744...8fe ja. Ts. Anonymous poster hash: e7195...ffa
Stueloff Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Nei, jeg har ikke flørtet med andre pasienter på psykiatrisk, har derimot opplevd at medpasienter har flørtet med meg. Gjerne menn som er 60+. En gang var det en kar som dro meg inn på rommet sitt og begynte å kysse på meg. Det var veldig ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 ja. Ts. Anonymous poster hash: e7195...ffa Og hva skjedde? Ingenting? Anonymous poster hash: bb744...8fe
Gjest Uhumskheter Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 de fleste steder er det ikke lov. Det er for å beskytte de som ikke tør stå opp for seg selv og avslå.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #15 Skrevet 5. august 2014 Og hva skjedde? Ingenting? Anonymous poster hash: bb744...8fe Skjedde ingenting nei. Men den personen jeg ble betatt av var helt fantastisk vakker. Tror jeg aldri hverken før eller siden har sett noe vakrere. Men altså klin gærn.. Men så vil noen si..hva er så attraktivt med det? Vel..man trenger ikke være klin sprø hele tiden. Man har gode og dårlige perioder. Der jeg var innlagt fikk man ikke lov til å besøke hverandres rom. Hverken på åpen eller lukket avd. ts Anonymous poster hash: e7195...ffa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #16 Skrevet 5. august 2014 De gale har det godtAnonymous poster hash: 05cd3...5ba
minister-mio Skrevet 5. august 2014 #17 Skrevet 5. august 2014 Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å komme i snakk med medpasienter på tomannshånd, de fleste har nok med sitt og bærer på en god posjon sosial angst og andre angster. Noen kan også være i psykose, og da er det ikke enkelt å vite hva man får tilbake om man starter en samtale. Anonymous poster hash: bb744...8fe ikke alle som er innlagt har angst eller psykose
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #18 Skrevet 5. august 2014 Jeg har jobbet på psykiatrisk, ikke lukket avdeling. Opplevde mange ganger at pasienter ble forelsket i hverandre, prøvde så godt vi kunne å holde dem unna rommene til hverandre. Sikkert lett å falle for noen i samme situasjon. Endel av dem som var innlagt, vet jeg holdt kontakten etter de var skrevet ut også. Anonymous poster hash: 7d013...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #19 Skrevet 5. august 2014 Jeg har jobbet på psykiatrisk, ikke lukket avdeling. Opplevde mange ganger at pasienter ble forelsket i hverandre, prøvde så godt vi kunne å holde dem unna rommene til hverandre. Sikkert lett å falle for noen i samme situasjon. Endel av dem som var innlagt, vet jeg holdt kontakten etter de var skrevet ut også. Anonymous poster hash: 7d013...2e9 Ja, ikke sant. Felles skjebne.. Ofte utleverer man seg selv på psykiatrisk på en måte man aldri ville gjort utenfor. Feks gruppeterapi. Klart det knytter bånd. Uansett hvor sprø man er. Anonymous poster hash: e7195...ffa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #20 Skrevet 5. august 2014 Skjedde ingenting nei. Men den personen jeg ble betatt av var helt fantastisk vakker. Tror jeg aldri hverken før eller siden har sett noe vakrere. Men altså klin gærn.. Men så vil noen si..hva er så attraktivt med det? Vel..man trenger ikke være klin sprø hele tiden. Man har gode og dårlige perioder. Der jeg var innlagt fikk man ikke lov til å besøke hverandres rom. Hverken på åpen eller lukket avd. ts Anonymous poster hash: e7195...ffa Skjønner, har faktisk vært i samme situasjon selv. Hvordan fikk du vite at h*n var klin gæren? Syntes det utenpå, siden de ansatte har taushetsplikt? Anonymous poster hash: bb744...8fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå