Gå til innhold

Innlagt på psykiatrisk - flørtet med andre pasienter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært innlagt på psyiatrisk. Har det hendt dere har flørtet med andre pasienter dere har likt godt? Endatil kanskje gått til det skrittet å ha sex med de?

Anonymous poster hash: e7195...ffa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er innlagt er ikke på ferie og ligger rundt svømmebassenget med paraplydrinker. De er der av mange alvorlige grunner som ikke har med flørt og sex å gjøre. De pleier å ha nok med seg selv.

Anonymous poster hash: fba7f...c4b
  • Liker 18
Skrevet

En jeg kjenner var innlagt på en privat klinikk, hun møtte en fyr der som hun datet en kort periode. Det funka ikke så bra.

Gjest Vevila
Skrevet

Hvor har man sex da? Man får jo bare lov å omgås andre pasienter på oppholdsrommene..

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg for mange år siden selv var innlagt på åpen avd. Og der var en person jeg ble veldig betatt av og drømte om å gå til sengs med. Dessverre var h*n sterkt psykotisk. Satt ofte i en krok og var livredd.

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg for mange år siden selv var innlagt på åpen avd. Og der var en person jeg ble veldig betatt av og drømte om å gå til sengs med. Dessverre var h*n sterkt psykotisk. Satt ofte i en krok og var livredd. Anonymous poster hash: e7195...ffa

Sexy...

Anonymous poster hash: d6c5c...84a

• Liker 10
Skrevet

Hvor har man sex da? Man får jo bare lov å omgås andre pasienter på oppholdsrommene..

det kommer an på avdelingen. Noen steder kan man være på rommet til hverandre uten at noe sier noe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å komme i snakk med medpasienter på tomannshånd, de fleste har nok med sitt og bærer på en god posjon sosial angst og andre angster. Noen kan også være i psykose, og da er det ikke enkelt å vite hva man får tilbake om man starter en samtale.

Anonymous poster hash: bb744...8fe
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør, TS, har du møtt noen på psykiatrisk du har fått et ekstra godt øye til?

AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør, TS, har du møtt noen på psykiatrisk du har fått et ekstra godt øye til?

ja.

Ts.

Skrevet

Nei, jeg har ikke flørtet med andre pasienter på psykiatrisk, har derimot opplevd at medpasienter har flørtet med meg. Gjerne menn som er 60+. En gang var det en kar som dro meg inn på rommet sitt og begynte å kysse på meg. Det var veldig ubehagelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja.

Ts.

Og hva skjedde? Ingenting?

Gjest Uhumskheter
Skrevet

de fleste steder er det ikke lov. Det er for å beskytte de som ikke tør stå opp for seg selv og avslå.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva skjedde? Ingenting?

Skjedde ingenting nei. Men den personen jeg ble betatt av var helt fantastisk vakker. Tror jeg aldri hverken før eller siden har sett noe vakrere. Men altså klin gærn.. Men så vil noen si..hva er så attraktivt med det? Vel..man trenger ikke være klin sprø hele tiden. Man har gode og dårlige perioder.

Der jeg var innlagt fikk man ikke lov til å besøke hverandres rom. Hverken på åpen eller lukket avd.

ts

AnonymBruker
Skrevet

De gale har det godt

Anonymous poster hash: 05cd3...5ba

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å komme i snakk med medpasienter på tomannshånd, de fleste har nok med sitt og bærer på en god posjon sosial angst og andre angster. Noen kan også være i psykose, og da er det ikke enkelt å vite hva man får tilbake om man starter en samtale. Anonymous poster hash: bb744...8fe

ikke alle som er innlagt har angst eller psykose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet på psykiatrisk, ikke lukket avdeling. Opplevde mange ganger at pasienter ble forelsket i hverandre, prøvde så godt vi kunne å holde dem unna rommene til hverandre.

Sikkert lett å falle for noen i samme situasjon. Endel av dem som var innlagt, vet jeg holdt kontakten etter de var skrevet ut også.

Anonymous poster hash: 7d013...2e9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet på psykiatrisk, ikke lukket avdeling. Opplevde mange ganger at pasienter ble forelsket i hverandre, prøvde så godt vi kunne å holde dem unna rommene til hverandre.

Sikkert lett å falle for noen i samme situasjon. Endel av dem som var innlagt, vet jeg holdt kontakten etter de var skrevet ut også.

Anonymous poster hash: 7d013...2e9

Ja, ikke sant. Felles skjebne.. Ofte utleverer man seg selv på psykiatrisk på en måte man aldri ville gjort utenfor. Feks gruppeterapi. Klart det knytter bånd. Uansett hvor sprø man er.

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde ingenting nei. Men den personen jeg ble betatt av var helt fantastisk vakker. Tror jeg aldri hverken før eller siden har sett noe vakrere. Men altså klin gærn.. Men så vil noen si..hva er så attraktivt med det? Vel..man trenger ikke være klin sprø hele tiden. Man har gode og dårlige perioder.

Der jeg var innlagt fikk man ikke lov til å besøke hverandres rom. Hverken på åpen eller lukket avd.

ts

Skjønner, har faktisk vært i samme situasjon selv.

Hvordan fikk du vite at h*n var klin gæren? Syntes det utenpå, siden de ansatte har taushetsplikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...