Gå til innhold

Argi +


IKL

Anbefalte innlegg

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Dytter denne litt jeg, for er nysgjerrig på det samme.. 
Noen som har noe erfaring fra Forever Living sine produkter? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
Ja, jeg har prøvd Argi+ og en god del andre produkter Forever :) 
 

Argi+ er et kosttilskudd som inneholder L-arginin. Dette er noe vi naturlig produserer i kroppen fra vi er født, men så minskes produksjonen av dette jo eldre vi blir og når vi opplever sykdom, stress osv. 

L-Arginin er en aminosyre som er svært gunstig når det kommer til hukommelse, restutisjon og immunforsvar. Bare for å nevne noe :) Personlig har jeg merket det godt på søvnkvaliteten. Jeg sovner lettere og dypere og føler meg generelt mer uthvilt enn det jeg gjør uten Argi. Det er satt sammen med antioksidanter fra frukt og bær. Argi+ er veldig populært blant idrettsutøvere og ellers aktive folk, men brukes også av andre som generelt føler de trenger en energiboost i hverdagen.  

Når det gjelder resten av produktene til Forever, så er de basert på 100% økologisk Aloe Vera. Det som skiller disse produktene fra andre Aloe Vera Produkter, er at Forever har patent på den beste stabiliseringsmetoden. Så det finnes enkelt og greit ikke samme type produkter av denne kvaliteten. Kundene har alltid 90 dagers fornøydhetsgaranti :) 


Ellers er det produkter innen trening, helse og velvære :) 
Er utrolig fornøyd med disse produktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...