AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 Jeg gjør det, og synes det er veldig genialt Du slipper mann gå rundt med bremsespor i trusa, som er enda eklere!Anonymous poster hash: 82675...5c8
GammelKaktus Skrevet 5. august 2014 #22 Skrevet 5. august 2014 Om du er på jobb og må drite? Anonymous poster hash: e7d9c...aaf Herligheten, da går jeg på do og driter, tørker meg i ræva og ferdig med det Er jo derfor vi har dopapir, hvis du føler det er så skittent etter du har vært på do så kan du vel få kjøpt deg våtservietter? Å gå rundt med dopapir i rompa høres ikke behagelig ut... 3
Djungelvrål Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Hvis du har så mye problemer med å tørke deg ren burde du barbere deg bak eller bruke våtservietter. 2
Gjest Citronella Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Analmuskelen er en lukkemuskel, og om du er frisk og har et bra kosthold, vil det ikke være noe igjen etter at du har bæsjet. Du behøver faktisk ikke å tørke deg i det hele tatt, avføringen sklir greit og elegant ut, UTEN å etterlate seg spor i truse eller underbukse. Vil ikke si at din toalettvaner er uvanlige, men heller vanlige; det er mye fokus på det å være plettfri og snehvitren, også etter å ha bæsjet. OM du er syk, eller avføringen er løs av andre grunner, bør du enten snakke med en lege/endre brutalt kostholdet ditt/bruke en våtserviett eller ta en dusj.
Djungelvrål Skrevet 5. august 2014 #25 Skrevet 5. august 2014 Analmuskelen er en lukkemuskel, og om du er frisk og har et bra kosthold, vil det ikke være noe igjen etter at du har bæsjet. Du behøver faktisk ikke å tørke deg i det hele tatt, avføringen sklir greit og elegant ut, UTEN å etterlate seg spor i truse eller underbukse. Vil ikke si at din toalettvaner er uvanlige, men heller vanlige; det er mye fokus på det å være plettfri og snehvitren, også etter å ha bæsjet. OM du er syk, eller avføringen er løs av andre grunner, bør du enten snakke med en lege/endre brutalt kostholdet ditt/bruke en våtserviett eller ta en dusj. Så man er ikke normal eller frisk hvis man må tørke seg?? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #26 Skrevet 5. august 2014 Analmuskelen er en lukkemuskel, og om du er frisk og har et bra kosthold, vil det ikke være noe igjen etter at du har bæsjet. Du behøver faktisk ikke å tørke deg i det hele tatt, avføringen sklir greit og elegant ut, UTEN å etterlate seg spor i truse eller underbukse. Vil ikke si at din toalettvaner er uvanlige, men heller vanlige; det er mye fokus på det å være plettfri og snehvitren, også etter å ha bæsjet. OM du er syk, eller avføringen er løs av andre grunner, bør du enten snakke med en lege/endre brutalt kostholdet ditt/bruke en våtserviett eller ta en dusj. Er dette virkelig riktig? Hvor har du lært om dette? I såfall, hvis det er slik, er det jo enormt mange som har feil kosthold? Anonymous poster hash: b0b52...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #27 Skrevet 5. august 2014 Hvis du har så mye problemer med å tørke deg ren burde du barbere deg bak eller bruke våtservietter. Eller bidet Anonymous poster hash: b0b52...a3a
kokokoala Skrevet 5. august 2014 #28 Skrevet 5. august 2014 Analmuskelen er en lukkemuskel, og om du er frisk og har et bra kosthold, vil det ikke være noe igjen etter at du har bæsjet. Du behøver faktisk ikke å tørke deg i det hele tatt, avføringen sklir greit og elegant ut, UTEN å etterlate seg spor i truse eller underbukse. Vil ikke si at din toalettvaner er uvanlige, men heller vanlige; det er mye fokus på det å være plettfri og snehvitren, også etter å ha bæsjet. OM du er syk, eller avføringen er løs av andre grunner, bør du enten snakke med en lege/endre brutalt kostholdet ditt/bruke en våtserviett eller ta en dusj. Vil påstå at dette kanskje ikke er helt riktig vel? Eller har jeg gått glipp av noe her? 1
Gjest Citronella Skrevet 5. august 2014 #29 Skrevet 5. august 2014 Så man er ikke normal eller frisk hvis man må tørke seg?? Er dette virkelig riktig? Hvor har du lært om dette? I såfall, hvis det er slik, er det jo enormt mange som har feil kosthold? Anonymous poster hash: b0b52...a3a Vil påstå at dette kanskje ikke er helt riktig vel? Eller har jeg gått glipp av noe her? Om du er frisk og sunn og har et optimalt kosthold tilpasset deg, så vil avføringen ha fast konsistens, med et lite fettlag utenpå som gjør at du ikke behøver å tørke deg etterpå. Eller de fleste (også jeg) vil tørke seg etterpå for å få bort eventuelle rester. Lært? Livets skole (hihi), samt interesse for ernæring generelt. 1
loffen Skrevet 5. august 2014 #30 Skrevet 5. august 2014 Sikkert veldig kjekt om man har hemorroider!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #31 Skrevet 5. august 2014 Om du er frisk og sunn og har et optimalt kosthold tilpasset deg, så vil avføringen ha fast konsistens, med et lite fettlag utenpå som gjør at du ikke behøver å tørke deg etterpå. Eller de fleste (også jeg) vil tørke seg etterpå for å få bort eventuelle rester. Lært? Livets skole (hihi), samt interesse for ernæring generelt. Dette er faktisk helt riktig. Anonymous poster hash: fb966...b09 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #32 Skrevet 6. august 2014 Om du er frisk og sunn og har et optimalt kosthold tilpasset deg, så vil avføringen ha fast konsistens, med et lite fettlag utenpå som gjør at du ikke behøver å tørke deg etterpå. Eller de fleste (også jeg) vil tørke seg etterpå for å få bort eventuelle rester. Lært? Livets skole (hihi), samt interesse for ernæring generelt. Åååå...jeg vil også ha en sånn bæsj. Hvordan greier du å få til et slikt kosthold? Det har faktisk hendt meg en sjelden gang at bæsjen er kompakt og fin, med en slags hinne utenpå som bare glir ut og man slipper å tørke seg bak med det j... papiret. Blir overrasket hver gang, for det er så bra. Spiser du noen spesiell olje som gjør at bæsjen for den hinnen? Skulle ønske jeg hadde hatt sånn hver dag. Du er heldig Anonymous poster hash: e7d9c...aaf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #34 Skrevet 6. august 2014 Pga mageproblemer (som legene ikke finner ut av, så jeg får ikke gjort noe med det), så har jeg gjort dette, ja, om jeg ikke har hatt tilgang på våtservietter. Anonymous poster hash: 96ef8...c55
Hulderen Skrevet 6. august 2014 #35 Skrevet 6. august 2014 Jeg syns det høres ekkelt ut. Det må da bli lukt, når du går et par timer med papir med bæsj på i trusa? 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 6. august 2014 #36 Skrevet 6. august 2014 Hvor gjør dere egentlig av våtserivettene når dere har tørket med den?
Millimani Skrevet 6. august 2014 #37 Skrevet 6. august 2014 Bruk heller en våtserviett å tørke med enn å la det ligge papir der i to timer etterpå. Vurder å oppsøke legen din hvis det er så plagsomt for deg, for det du gjør er unormalt. Er du på jobb når du gjør nummer to kan du bruke våtservietter da også.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #39 Skrevet 7. august 2014 Æsj, så ekkelt! :-/ De fleste oppegående mennesker bruker først papir, deretter våtserviett.Anonymous poster hash: 0fc56...888 Jeg har aldri brukt våtserviett. Hvor gjør du av den etterpå? Kaster den i do? Det går jo ikke. Anonymous poster hash: 332fb...391
miramis Skrevet 7. august 2014 #40 Skrevet 7. august 2014 Jeg har aldri brukt våtserviett. Hvor gjør du av den etterpå? Kaster den i do? Det går jo ikke. Anonymous poster hash: 332fb...391 Kaste den der du ligger papiret du tørker hendene med?! Ellers er det jo boss på dametoalettene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå