kakaobønna Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 (endret) eg (16) og ei venninne (14) har veldig lyst å ta brasiliansk voksing. men me har eit par spørmål.. 1. kor vondt er det? 2. fornøgd med behandling? 3. pris? 4. plassar ein kan ta brasiliansk i sogn og fjordane? 5. noke spess me bør vite om? blir kjempeglad for svar Endret 24. august 2014 av kakaobønna
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Hahaha... Anonymous poster hash: e6ced...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 1. kor vondt er det? Selv synes jeg det gjør litt vondt der og da (helt fint etterpå), men når du har gjort det flere ganger, så blir smertene mindre. Uansett, ikke la frykten fra eventuelle smerter la deg stoppe i å vokse seg 2. fornøgd med behandling? Ja, veldig fornøyd. Vokser meg hver 4-5 uke. 3. ca pris? (er vel ulik pris for første gang og resten?) Jeg betaler samme pris hver gang; 350 kr. Men prisene varierer fra sted til sted. 4. plassar ein kan ta brasiliansk i sogn og fjordane? Er dessverre ikke kjent der. 5. noke spess me bør vite om? Vask underlivet før voksetimen. Smart å ta på deg en bomullstruse som er behagelig å gå i etter timen. Anonymous poster hash: c99ec...1ff
kakaobønna Skrevet 5. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2014 (endret) tusen takk for svar Anonymous poster hash: c99ec...1ff veldig betryggende det du seier om at det ikkje er vondt etterpå Endret 5. august 2014 av kakaobønna
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Smerten varer veldig kort, der og da. I starten er det ikke så vondt, men på slutten gjør det litt mer vondt. Enkelte salonger krever at man stusser på forhånd hjemme, før voksingen, slik at håret blir ca 0,5 cm kort. Det pleier å stå på hjemmesidene deres... men som oftest er det slik første gang. Lykke til, det går fint! Anonymous poster hash: e7991...972
umwar Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Trodde de fleste ordentlige salonger hadde ganske klar aldersgrense på dette, så en 14-åring kan nok bare legge ideen fra seg et par år til. 1
kakaobønna Skrevet 5. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2014 Smerten varer veldig kort, der og da. I starten er det ikke så vondt, men på slutten gjør det litt mer vondt. Enkelte salonger krever at man stusser på forhånd hjemme, før voksingen, slik at håret blir ca 0,5 cm kort. Det pleier å stå på hjemmesidene deres... men som oftest er det slik første gang. Lykke til, det går fint! Anonymous poster hash: e7991...972 tusen takk
kakaobønna Skrevet 5. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2014 Trodde de fleste ordentlige salonger hadde ganske klar aldersgrense på dette, så en 14-åring kan nok bare legge ideen fra seg et par år til. dei salongene eg har lest på har ikkje nevnt aldersgrense så trur det varierer.. men eg veit seff ikkj
umwar Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 dei salongene eg har lest på har ikkje nevnt aldersgrense så trur det varierer.. men eg veit seff ikkj Ville nevnt alderen før dere møter opp på avtalt time. Kan ikke skjønne hva en 14-åring skal med intimvoksing, men det skal jeg ikke legge mer mer opp i. 2
kakaobønna Skrevet 5. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2014 Ville nevnt alderen før dere møter opp på avtalt time. Kan ikke skjønne hva en 14-åring skal med intimvoksing, men det skal jeg ikke legge mer mer opp i. takk for advarsel (eller ke man skal kalle det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå