Gå til innhold

Fuckfriends, dårlig ide?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på om dere har noen erfaringer eller meninger ang det å være fuckfriends? Eller, friends with benefits om man kan si det sånn.

En gutt jeg snakker mye med spurte meg om jeg vil være hans fuckfriend. Altså, venner som har sex da. Dette er en gutt jeg mistet jomfrudommen min til. Riktignok ikke noe seriøst mellom oss da. Vi er bare venner, som er trygge på hverandre.

Jeg er 16 år, og han er 18. Grunnen til at han ikke vil være noe mer, altså forholdsmessig er fordi han nettopp gikk ut av et forhold på 2 år, og ikke vil binde seg til noen foreløpig sier han.

Det eneste jeg er redd for er at jeg skal få følelser, og bli kjempe såra fordi han ikke vil noe mer. Men sexen er dritbra, så sånnsett frister det veldig.

Anonymous poster hash: f8bc8...8a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm du er ung og det kan være mye vanskeligere å holde orden i sånne følelser da enn når du har fått noen år på baken og blitt mer vant til å forholde deg til følelser som kommer og går. Et fuck-friend forhold kan fort bli fucka opp, for å si det sånn. Du må nesten kjenne på det selv, er i hvert fall positivt at du er klar over farene syns jeg :)

• Liker 5
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Det er alltids en sannsynlighet for at vennskapet deres går rett vest, for.eks hvis en for følelser og den andre ikke (noe som ikke er så uvanlig) så om du føler at du kan takle en evt. venn mindre, så er det vel bare å gå for det. Men personlig så synes jeg det er litt tidlig (aldersmessig) å ha en pulevenn, uten at jeg øyeblikkelig klarer å svare på hvorfor (men det er klart bedre å ha en fast partner fremfor one night stands og andre tilfeldige!)

Endret av Noz
Skrevet

Jeg hadde det selv på den alderen, og det funket det. Men jeg hadde noen perioder da jeg var litt småforelsket.

Det som gjorde at det var greit for meg var at vi ikke var nære venner, vi var bekjente som elsket å ha sex med hverandre. Det gjorde at det var enklere for meg å skille mellom faktiske følelser og de kåte tenåringshormonene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært dårlig ide, det kommer til å kludre til følelseslivet ditt. Hva med å vente til du får deg kjæreste?

Anonymous poster hash: 1560a...69b
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bare lurer på om dere har noen erfaringer eller meninger ang det å være fuckfriends? Eller, friends with benefits om man kan si det sånn.

En gutt jeg snakker mye med spurte meg om jeg vil være hans fuckfriend. Altså, venner som har sex da. Dette er en gutt jeg mistet jomfrudommen min til. Riktignok ikke noe seriøst mellom oss da. Vi er bare venner, som er trygge på hverandre.

Jeg er 16 år, og han er 18. Grunnen til at han ikke vil være noe mer, altså forholdsmessig er fordi han nettopp gikk ut av et forhold på 2 år, og ikke vil binde seg til noen foreløpig sier han.

Det eneste jeg er redd for er at jeg skal få følelser, og bli kjempe såra fordi han ikke vil noe mer. Men sexen er dritbra, så sånnsett frister det veldig.

Anonymous poster hash: f8bc8...8a7

Jeg er mann på over 30, og vil virkelig fraråde deg om å gå inn i et slikt forhold. Jeg vet hvordan gutter i den alderen tenker. De har lyst å knulle unge jenter fordi de er konstant kåte.. Mest sannsynlig ser han på deg som ei som er "digg" å pule med, men som ikke er god nok for et forhold. Har vært gutt selv og husker hvordan den tiden var. Gutter er ofte senere i gang med sex. Jenter får haugevis av tilbud fra eldre gutter når de er veldig unge. De kan få den gutten de vil.

Mens gutter ikke får sex med eldre jenter når de er 16 år. De må vente til de er ca 18, før de kan begynne å ha sex med yngre jenter, siden de fortsatt er for unge til å ha sex med jenter som er over 20. Er bare å tenke tilbake damer hvor mange kåte gutter/menn som ville ha sex med dere. Dette skjer ikke med gutter i samme alder. De er mere opptatte av fotball, dataspill og andre nerde- ting.. Eller så har de ikke mulighet å få sex, med mindre jenta er under den seksuelle lavalder, fordi de fleste unge jenter går etter gutter som er litt eller mye eldre enn de selv. Ble litt langt innlegg dette, hehe.:)

Anonymous poster hash: d0659...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...