Gå til innhold

cepelia-kjolenr. 9059


La Guapa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og takk.Vi gifter oss ikke før neste sommer,derfor prøver jeg å høre om det er noen som skal gifte seg i denne FØR meg og vil selge!!!

Klemmer fra Pusseluskan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen har eg prøvd, den var kjempe fin.

Her i Stavanger kostet den 7200 kr.

Men det stod mellom 2 kjoler og da velgte eg en fra Romantica.

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den for noen uker siden.....så ut som en snøball! For det første er jeg kun 1.60 høy, str 40 og dessuten satte de på meg et mega stort/vidt underskjørt, men kjolen er egentlig nydelig......men ikke på meg....snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den passet ikke meg heller.. Tror den er finest til de som er høyere enn 1.68 og som har litt former iallefall!

Jeg har sett den på e-bay mange ganger, let så finner du den kanskje?

Men er du ikke litt tidlig ut - jeg ville ikke bestemt meg før jeg hadde sett 2003 modellene.. Moten endrer seg stadig vet du.

Uansett - lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.63 høy og en 38( tror jeg da)Med sko håper jeg å kunne nå tett opp til 1.70.HÅPER at jeg blir fornøyd med kjolen.Men det er ikke lett å tenke seg hvordan en blir selv,når modellene på bildene er 1.80 høye og super-slanke.Nesten sånn at jeg flipper ut hvis den ikke passer,vet du.Har blitt helt opphengt i den kjolen!

Klemmer fra Pusseluskan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg er 1.65, veier 55 og jeg druknet i kjolen, selv om den ellers passet. Så ei jente på lørdag som prøvde kjolen, det er mange lag i den og den står ut litt på hoften. Hun kledde den godt, hun var vel kanskje 176 eller noe sånt?

Kan du ikke stikke innom en brudesalong og prøve da? Vet at Vitabella i Stjørdal og Tessem i Trondheim har den iallefall. Men du kommer kanskje fra en annen plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppps, så at du er fra Tr-heim!

Da har du jo muligheten til å kjøpe den brukt på salongen og. Du kan jo ringe Tessem og høre, eller Vitabella. Anbefaler å ringe Vitabella først - hun er veldig trivelig og hjelpsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Visste ikke at Tessem har den!Da skal jeg høre med dem.Kanskje jeg må revurdere kjolevalget mitt!?Høres ut som om en bør være HØY for å kle den.(buhuuuu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...