lillemeg90 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #1441 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Har det på samme måte! Gleder meg ikke til vekkerklokka ringer 06.45... Jeg er gravi, 23+3 i dag - veldig greit å følge noen som er et par uker foran, da vet jeg litt hva som kommer Det hørtes ikke fristende ut nei hvordan ble dagen din? Hehe ja, sant det;) har du dagbok? Endret 2. januar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #1442 Del Skrevet 2. januar 2015 Legetime i dag. Sykemeldt ut måneden, så får vi se om jeg kommer meg tilbake i jobb :/ Blodtrykk, hjertelyd og SF mål var fint. Var spent på blodprosenten (HB) for jeg synes jeg har blitt så bleik den siste tiden, men den var også bra. 12,6. Så når blir det spennende å se om B vitaminene har fått opp B12 nivået mitt og og om jern er blitt lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 2. januar 2015 #1443 Del Skrevet 2. januar 2015 Legetime i dag. Sykemeldt ut måneden, så får vi se om jeg kommer meg tilbake i jobb :/ Blodtrykk, hjertelyd og SF mål var fint. Var spent på blodprosenten (HB) for jeg synes jeg har blitt så bleik den siste tiden, men den var også bra. 12,6. Så når blir det spennende å se om B vitaminene har fått opp B12 nivået mitt og og om jern er blitt lavere... Så kjedelig Likevel er det en kort del av livet og absolutt nødvendig innimellom Håper alt er bra med resten av verdiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. januar 2015 #1444 Del Skrevet 2. januar 2015 Høres ut som om du trengte det, siden legen foreskrev det. Håper verdiene har steget som de skal, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. januar 2015 #1445 Del Skrevet 2. januar 2015 Usj da! Men sliter du enda med svangerskapakvalmen ? Derfor de sykemelder deg??? Som andre sier så er det en kort del av livet og det er for lille spiren og din egen del du får tenke sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #1446 Del Skrevet 2. januar 2015 Så kjedelig Likevel er det en kort del av livet og absolutt nødvendig innimellom Håper alt er bra med resten av verdiene! Ja, det er helt sant. Er ikke så mange mnd i livet man (normalt) er sykemeldt ifht. Det man jobber. Så bør vel prøve å ikke ha dårlig samvittighet... Høres ut som om du trengte det, siden legen foreskrev det. Håper verdiene har steget som de skal, da Tror B12 har steget, for jeg har blitt litt kvikkere etter at jeg startet på tilskuddet. Men jernen er jeg spent på. Vil IKKE ta jerntilskudd med mindre jeg må.. er et godt tegn at blodprosent holder seg der den er da... Usj da! Men sliter du enda med svangerskapakvalmen ? Derfor de sykemelder deg??? Som andre sier så er det en kort del av livet og det er for lille spiren og din egen del du får tenke sånn!! Ja, er fremdeles plaget daglig med kvalme.. Men er mindre oppkast nå, Så er jo bedre enn det var. Men det er ikke hver dag jeg spiser mer enn noe frukt enda.. Og er derfor jeg fremdeles er sykemeldt ja. Pga. Kvalmen/lite matinntak så er jeg også ekstremt utmattet og må ofte hvile etter bare å ha vasket noe klær. Sååå er nok ikke klar for jobb enda nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #1447 Del Skrevet 2. januar 2015 I dag har foresten jeg og mamma sett på hentesett, er så mange fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. januar 2015 #1448 Del Skrevet 2. januar 2015 Du har virkelig måttet slite med den kvalmen hele veien virkelig synd Men hva er hentesett??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1449 Del Skrevet 3. januar 2015 Du har virkelig måttet slite med den kvalmen hele veien virkelig synd Men hva er hentesett??? Ja.. Men slik er det:/ fant en fin gruppe for oss med Hyperemesis på Facebook dom jeg har hatt nye støtte i. Det værste er egentlig at folk ikke forstår. Diagnosen er så mye mer enn oppkast... Virker som mange tror at siden jeg ikke kaster opp 10-20 ganger til dagen lenger så er alt bra, men det er det ikke:/ Hengesett er det settet med klær babyen har på seg på vei hjem fra sykehuset. Gjerne strikket:) skal du se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 3. januar 2015 #1450 Del Skrevet 3. januar 2015 Åååååå da forstår jeg. Jeg var litt innpå tanken nemlig men ble litt usikker. Ja del gjerne har du fått noe strikket eller skal dere kjøpe? Selv har jeg hentesettet ( nå har jeg lært meg nytt ord klart! Skal ha samme hentesett som jeg selv hadde da jeg reiste hjem fra sykehuset. Det er ogsø strikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1451 Del Skrevet 3. januar 2015 Åååååå da forstår jeg. Jeg var litt innpå tanken nemlig men ble litt usikker. Ja del gjerne har du fått noe strikket eller skal dere kjøpe? Selv har jeg hentesettet ( nå har jeg lært meg nytt ord klart! Skal ha samme hentesett som jeg selv hadde da jeg reiste hjem fra sykehuset. Det er ogsø strikket. Så koslig da! her skal mamma strikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 #1452 Del Skrevet 3. januar 2015 Hentesett er såå koselig! Og heldige Cinderella_h som kan bruke sitt eget Hvordan skal det se ut, lillemeg90? Vi fikk jo av tanten til mannen, og det var hvitt og gult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1453 Del Skrevet 3. januar 2015 Hentesett er såå koselig! Og heldige Cinderella_h som kan bruke sitt eget Hvordan skal det se ut, lillemeg90? Vi fikk jo av tanten til mannen, og det var hvitt og gult! Så koslig! Jeg tror vi ender på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1454 Del Skrevet 3. januar 2015 ... Med dette til! (Var for stor fil til å legge det i samme innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #1455 Del Skrevet 3. januar 2015 Åååh, så nydelig hentesett Veldig kos at mammaen din kan strikke det Her skal en venninne av mamma strikke til oss ^^ Mamma har vel tatt vare på hentesettet som både jeg og storesøster kom hjem i, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 3. januar 2015 #1456 Del Skrevet 3. januar 2015 Det er nesten helt likt mitt lillemeg90 !!!! Oi så gøy :-) bortsett fra at mitt har lyserosa bånd på seg og søte små knapper !! Og herregud - så på den slte lille babyen 🙈🙈🙈🙈😍😍 Nå er dette jo i april - synes det er vanskelig å vite hva man skal kle i. Hva blir flr varmt og omvendt. Tenker det hentesettet med en body under. Men hva med skinnpose i vogn osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. januar 2015 #1457 Del Skrevet 3. januar 2015 For et nydelig hentesett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. januar 2015 #1458 Del Skrevet 3. januar 2015 Koselig med hentesett I min krets er det ikke nødvendigvis vanlig å ha hentesett. Vi har jo en del strikketøy, men ikke noe som er dedikert som hentesett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1459 Del Skrevet 3. januar 2015 Åååh, så nydelig hentesett Veldig kos at mammaen din kan strikke det Her skal en venninne av mamma strikke til oss ^^ Mamma har vel tatt vare på hentesettet som både jeg og storesøster kom hjem i, tror jeg Ja, er veldig koslig! I dag var vi og kjøpte garn, hun koser seg slik med å få strikke det så det er jo veldig greit:)Det er nesten helt likt mitt lillemeg90 !!!! Oi så gøy :-) bortsett fra at mitt har lyserosa bånd på seg og søte små knapper !! Og herregud - så på den slte lille babyen Nå er dette jo i april - synes det er vanskelig å vite hva man skal kle i. Hva blir flr varmt og omvendt. Tenker det hentesettet med en body under. Men hva med skinnpose i vogn osv? Så gøy da!! Ja er rat å tenke på at vi "snart" skal ta med babyene våre hjem! Her er det veldig mildt i april, så vi går for skinn i bunnen med dyne på og body/strømpebukse under hentesettet:) For et nydelig hentesett!! Jaaa Koselig med hentesett I min krets er det ikke nødvendigvis vanlig å ha hentesett. Vi har jo en del strikketøy, men ikke noe som er dedikert som hentesett. Åå her er det så vanlig med hentesett at jeg ikke har tenkt på at det kan være annerledes noe annet sted;) det vil jo bli brukt i andre anledninger også tenker jeg, men det et jo et lite sett:) blir i hvertfall å ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1460 Del Skrevet 3. januar 2015 Tror redebyggingstanker har begynnt for fullt foresten;) nå vil jeg ha ALT i orden! vi har litt småprosjekter før baby kommer (Takk og lov for at mannen min er tømrer sier bare jeg...) - omorganisering av vårt soverom (fikset ferdig i dag) - rydding ut av det som skal bli barnerommet - oppussing av barnerom - noen endringer på gjesterommet - bygging av kott ute i gangen. Et sted å ha et lite lager, fryseskap, støvsuger osv. (Her er mannen snart ferdig) - overbygg over inngangspartiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå