Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Hehe mannen har ti tommeltotter så tørr ikke legge baby i noe han har snekret sammen

:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vert til dyrlegen med hunden, må kanskje ha operasjon... Unngår å si hvor for vil ikke bli gjenkjent.. Men åhr så kjedelig.. Skal se det an litt til, dyrlegen sa at hvis det blir skulle det i alle fall bli i god tid før barnefødsel... Ikke greit med nyoperert hund og baby kan jeg tenke meg....

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raare lyster! Eneste som frister er kyllingkebab på egon, så da blir det middagen :P føler kanskje kvalmen har blitt litt mer overkommelig nå, men må fremdeles ta kvalmestillende da. Det som er positivt er at jeg har matlyst, men kan bare spise det jeg virkelig har lyst på:P andre som har det slik?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( Håper det går bra med voffsen!

Jeg også har mye rare matgreier for tiden. Er konstant kvalm og får sånne plutselige "dette må jeg ha"

I går kveld var det pannekaker, som jeg egentlig ikke er så glad i. Ble kvalm av det, men angret ikke ;) I dag har jeg intenst behov for en bestemt bistrofries med dip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er så rart! Å det jeg har lyst på er liksom ting man ikke forbinder med mat man vil spise som kvalm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hjerte:

I morgen er det inn å få væske igjen.. Kjenner jeg begynner å bli lei av det der.. Men det trengs visst... Håper det ikke er mange ukene til jeg slipper nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at du er lei. Men trengs det så trengs det :hug:

Håper du snart slipper da :) hvordan er formen ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå greit å få væske når man trenger det da:) jo formen er bedre enn den har vert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå greit å få væske når man trenger det da:) jo formen er bedre enn den har vert:)

Så godt da :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at væsken du får nå bidrar til å holde formen på topp, er vel bedre å fortsette nesten for lenge, enn å gi deg for tidlig igjen? :)

Bra at matlysten er på tur opp :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, orker ikke samme tur igjen:) så det får heller bli et par ganger for mye! Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et uvær her på vestlandet i dag! Høljer ned, stormer, lyner og tordner. Deilig vær å være inne i!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du føler deg bedre! :hjerte:

Håper du er ferdig med den verste kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på om det holder på å snu nå! Er fremdeles kvalm men ikke nært så ille som det har vert! Har også klart å spise de siste dagene, men kun om jeg får maten servert:p lager jeg selv ødelegger luktene fra matlagingen alt! Så jeg er krevende fortia:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...