Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for fine lykkeønskninger :hjerte:

Alt fint. Blodprosent hadde sunket, men det gjør den jo når man er gravid. Men den var fremdeles 13,6 så fint innafor:) fremdeles minus 7 kg men de kommer vel på etterhvert. Og utslag på protein, leucocytter og blod på urinprøven. Samt at den var veldig blakket. Har ikke noe særlig symptomer nå, så den ble sendt til dyrkning. Men fikk antibiotikaresept i tilfelle jeg skulle få mye symptomer og feber:) og fikk høre verdens fineste hjertelyd :rodmer:

Etterpå klarte jeg å spise lunsj med en veninne. Nå må vi bare se om det straffer seg senere, så nå blir det avslapping resten av dagen;)

Endret av lillemeg90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig herlig !!! Kunne jo nesten ikke håpet på noe bedre :) vi liker hjertelyden!!!:) og at du var på lunsj i tillegg 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foresten, vi fikk(!!) reiseseng og bagdel til emmaljunga av et vennepar i dag! Bagen er svart og sånn læraktig, ikke det jeg hadde valgt om jeg skulle velge men herlighet, Mye penger spart:) vi får også kjøpe barnesetet av dem. Brukt av et barn, og ingen krasj.. Fint med alt som kan kjøpes brukt. Hadde vert skeptisk til å kjøpte brukt barnesete av noen jeg ikke kjente da, men nå får vi et nesten nytt maxi cosi til 1000 kr! Snakk om å være heldige i dag altså :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, vi fikk(!!) reiseseng og bagdel til emmaljunga av et vennepar i dag! Bagen er svart og sånn læraktig, ikke det jeg hadde valgt om jeg skulle velge men herlighet, Mye penger spart:) vi får også kjøpe barnesetet av dem. Brukt av et barn, og ingen krasj.. Fint med alt som kan kjøpes brukt. Hadde vert skeptisk til å kjøpte brukt barnesete av noen jeg ikke kjente da, men nå får vi et nesten nytt maxi cosi til 1000 kr! Snakk om å være heldige i dag altså :D

Oi, det er jo helt supert! MYE penger spart! Da er det jo bare understellet dere trenger, og eventuelt tilbehør. Blir sikkert halv pris av fullt sett, det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er jo helt supert! MYE penger spart! Da er det jo bare understellet dere trenger, og eventuelt tilbehør. Blir sikkert halv pris av fullt sett, det?

Ja, og så må vi vel ha sportsdel. Er mye å sette seg inn i det der;) får kontakte ner este leverandør av emmaljunga og høre. Ser bagen koster bortimot 3-4000 kr så det er i allefall spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er supert alle steder vi kan spare litt penger... Alt er så dyrt!

Mannen har tenkt å lage bedside crib og vugge, så det er jo litt koslig. Samtidig som vi sparer der også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig koselig med hjemmelaget vugge. Det ønsker jeg meg også men tror ikke mannen klarer å lage en sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri:) hvis ikke selges det jo veldig mange fine brukte som ikke koster en formue:) en veninne kjøpte på finn for 500 kr, og den var skikkelig fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så koselig med hjemmelaget vugge!

Det har faktisk samboeren min sagt han vil lage når vi får barn også. (Han er møbelsnekker så sånt vet jeg han er super til :) ) er jo såå koselig da, at ikke alt er kjøpt..litt mer sjarm over det som er laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så koselig med hjemmelaget vugge!

Det har faktisk samboeren min sagt han vil lage når vi får barn også. (Han er møbelsnekker så sånt vet jeg han er super til :) ) er jo såå koselig da, at ikke alt er kjøpt..litt mer sjarm over det som er laget :)

Møbelsnekker ja! Da kan han vel lage det meste;) han min er vanlig tømrer, men har laget noen møbler når vi har vert sammen:) koslig med møbler med litt ekstra sjel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møbelsnekker ja! Da kan han vel lage det meste;) han min er vanlig tømrer, men har laget noen møbler når vi har vert sammen:) koslig med møbler med litt ekstra sjel:)

Åja, så spennende da :)

Hehe ja, han har nå laget en del møbler vi har her hjemme også, synes det er fint og koselig :)

Enig :)

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mannen har ti tommeltotter så tørr ikke legge baby i noe han har snekret sammen 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...