Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj. Har fått så vondt i bekkenet de siste dagene. Var ikke plaget med det sist.. 

Har bestilt kiropraktor time og meldt meg på vanngym, så håper det hjelper! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.11.2018 den 10.15, lillemeg90 skrev:

Æsj. Har fått så vondt i bekkenet de siste dagene. Var ikke plaget med det sist.. 

Har bestilt kiropraktor time og meldt meg på vanngym, så håper det hjelper! :)

Åh, det er kjedelig, og såå vondt! Håper du får god hjelp av kiro og vann! 

Skrevet
1 time siden, lille_frosk skrev:

Åh, det er kjedelig, og såå vondt! Håper du får god hjelp av kiro og vann! 

Takk :)

hadde en løsning og hadde veldig anspent muskulatur. Hun mente både løsningen og hormoner var årsaken og var positiv til at det kunne bli bedre 👌 

Skrevet (endret)

17+0 og babyen er på str med en avokado 😀 

Det går ganske fint egentlig. Jeg er ikke like trøtt lengre men sover likevel mer enn normalt. Jeg bruker fremdeles kvalnestillende for uten dem blir jeg dårlig.. Håper å kunne kvitte meg med dem snart:) 

Har vert på vanngym fot gravide i dag og det var helt supert opplegg. Deilig å kunne bevege seg i vann. Blir å fortsette med det fremover. 

Ellers er det litt over en uke til OUL. Noen som vil tippe? 

Jeg: :babyjente:

Mannen: :babyjente:

Storebror: :babygutt:

TeamWP: :babyjente:

Avalon: :babyjente:

Askmeagain89:  :babygutt:

Azumarill:  :babygutt:

Gakkepus:  :babyjente:

Vaiana:  :babyjente:

Lille_frosk:  :babyjente:

Metzili:  :babyjente:

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Skrevet

Åh vanngym hørtes deilig uut😍jeg tør ikke prøve. Allergisk mot klor,og reagerer dobbelt så ille på ting jeg er allergisk mot når jeg går gravid.  Men kunne virkelig tenkt meg det ja,godt å få rørt på kroppen uten hindringer vel😀👏🏻

Ohh snart OUL.. tipper jente men får ikke frem sånn søt rosa lue🤭

Skrevet

:babyjente: Fordi jeg ønsker meg ei jente selv :fnise: (gutt er selvsagt like velkomment!)

Skrevet
På 27.11.2018 den 13.20, TeamWP skrev:

Åh vanngym hørtes deilig uut😍jeg tør ikke prøve. Allergisk mot klor,og reagerer dobbelt så ille på ting jeg er allergisk mot når jeg går gravid.  Men kunne virkelig tenkt meg det ja,godt å få rørt på kroppen uten hindringer vel😀👏🏻

Ohh snart OUL.. tipper jente men får ikke frem sånn søt rosa lue🤭

Så kjedelig å bære allergisk mot klor da! Hvor langt er du på vei? :)

spennende om du tipper rett! Har jentefølelse, men samtidig føler jeg meg bare som guttemamma 😅

16 timer siden, Avalon skrev:

:babyjente: Fordi jeg ønsker meg ei jente selv :fnise: (gutt er selvsagt like velkomment!)

Jeg må ærlig si at jeg håper litt på jente jeg også. Hadde vert gøy med en av hver :)  men blir glad for gutt også da!

Skrevet
37 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Så kjedelig å bære allergisk mot klor da! Hvor langt er du på vei? :)

spennende om du tipper rett! Har jentefølelse, men samtidig føler jeg meg bare som guttemamma 😅

Jeg må ærlig si at jeg håper litt på jente jeg også. Hadde vert gøy med en av hver :)  men blir glad for gutt også da!

Kjenpekjedelig vettu. Er 34+1 😊

Skrevet
3 minutter siden, TeamWP skrev:

Kjenpekjedelig vettu. Er 34+1 😊

Nærmer det for deg nå da 😀

Skrevet (endret)

...

Endret av Azumarill
Skrevet
12 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Jeg tror gutt :)

1 time siden, Azumarill skrev:

Jeg tipper gutt! :) 

Fint at noen tipper gutt også 😀

Skrevet
On 11/27/2018 at 1:12 PM, lillemeg90 said:

17+0 og babyen er på str med en avokado 😀 

Det går ganske fint egentlig. Jeg er ikke like trøtt lengre men sover likevel mer enn normalt. Jeg bruker fremdeles kvalnestillende for uten dem blir jeg dårlig.. Håper å kunne kvitte meg med dem snart:) 

Har vert på vanngym fot gravide i dag og det var helt supert opplegg. Deilig å kunne bevege seg i vann. Blir å fortsette med det fremover. 

Ellers er det litt over en uke til OUL. Noen som vil tippe? 

Jeg: :babyjente:

Mannen: :babyjente:

Storebror: :babygutt:

TeamWP: :babyjente:

Avalon: :babyjente:

Askmeagain89:  :babygutt:

Azumarill:  :babygutt:

Tipper jente, jeg.

Skrevet
2 timer siden, Gakkepus skrev:

Tipper jente, jeg.

Blir spennende å se 😃

Skrevet

Tipper jente 🎀

Har lyst på jente selv, men jeg har magefølelse på gutt 😂 Har dilla på det samme som da storebror var i magen.

Skrevet
1 time siden, Vaiana skrev:

Tipper jente 🎀

Har lyst på jente selv, men jeg har magefølelse på gutt 😂 Har dilla på det samme som da storebror var i magen.

Hadde du forskjellige svangerskap med de to? 

Jeg har magefølelse på jente. Men er nok også litt fordi svangerskapene til nå har vert ulike :) men så er det plutselig en gutt der inne 😅

Skrevet
4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Hadde du forskjellige svangerskap med de to? 

Jeg har magefølelse på jente. Men er nok også litt fordi svangerskapene til nå har vert ulike :) men så er det plutselig en gutt der inne 😅

Ja, med første hadde jeg dilla på frukt. Spesielt syrlige. Med andre hadde jeg dilla på sjokolade og sjokolademelk, men tålte ikke kullsyredrikker. 

Nå er det litt blanding, liker frukt, ikke sjokolade/snop, men kan godt drikke litt ting med kullsyre 😅 Klementiner, appelsiner, ananas, kiwi, mango er nam 😋 Og grønne epler. 

Men dårlig matlyst i andre og god matlyst i første. Og nå har jeg ingen matlyst 😂

Spørs om det har noen sammenheng.

Kan også nevnes brystene ikke vokste i første svangerskap, men mye i andre. Og nå i dette er det jo helt krise, syke voksesmerter og de har doblet seg 😳

Skrevet
15 minutter siden, Vaiana skrev:

Ja, med første hadde jeg dilla på frukt. Spesielt syrlige. Med andre hadde jeg dilla på sjokolade og sjokolademelk, men tålte ikke kullsyredrikker. 

Nå er det litt blanding, liker frukt, ikke sjokolade/snop, men kan godt drikke litt ting med kullsyre 😅 Klementiner, appelsiner, ananas, kiwi, mango er nam 😋 Og grønne epler. 

Men dårlig matlyst i andre og god matlyst i første. Og nå har jeg ingen matlyst 😂

Spørs om det har noen sammenheng.

Kan også nevnes brystene ikke vokste i første svangerskap, men mye i andre. Og nå i dette er det jo helt krise, syke voksesmerter og de har doblet seg 😳

Spennende om det har noe å si! 

1: kvalmen varte til uke 33. Ble bedre rundt uke 20. Sure epler og andre syrlige ting var veldig godt. Ikke så mye større bryster. 

2: kvalmen ble bedre allerede rundt uke 12. Vil ha sjokolade hele tiden nå 😅 brystene er blitt gigantiske. 

Så er jo litt forskjell.. Men er likevel veldig forberedt på at det kan være en gutt som gjemmer seg der inne ❤ hadde vert gøy med jente slik at vi får oppleve å ha en av hver :) men med gutt hadde det jo vert veldig praktisk siden storebror er født samme årstid mtp. Klær :) og jeg trives godt som guttemamma. 

Om en uke vet vi kanskje ❤

Skrevet

Jordmor mente at om man ventet jente ville brystene bli størrre under graviditeten. Stemte på meg da 😂 Om det er hold i er en annen ting. 

Skrevet

Jeg tipper jente! :nigo: Ååh, OUL er så spennende!! Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...